Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zal toch van je contract afhangen...
||
Citaat:
Maar als ik het zo hoor is het een kutwerkgever. Zeg gewoon één keer dat je niet gediend bent van dat slappe gelul. Als ze niet luistert zoek je een ander bijbaantje, lijkt me vrij simpele conclusie. Zoals Roos al zegt: ziekmelden als je niet ziek bent is behoorlijk kansloos. De ziektewet is voor zieke mensen.
||
Citaat:
Overspannen zijn is best heel heftig, met slapeloosheid, demotivatie, hartkloppingen, lusteloosheid, noem maar op. Vaak is dat een langdurig proces (enkele maanden of zelfs jaren). Even niet zo lekker in je vel zitten is iets heel anders.
||
![]() |
Citaat:
Dus ga nu niet zeggen dat ik daar geen idee van hebt, mijn vorige manager, waar ik goede contacten mee had is door zoiets overspannen geraakt. En zeg niet dat het niet kan wan thet kan zeker wel. grtz ivo
||
Citaat:
mjah ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ja ik heb geraadpleegd bij een advocaat dus, ik krijg ziektegeld als ik me zou ziekmelden, het gemiddelde van wat ik de afgelopen 3 maanden heb gewerkt.. Maar ik ben op zoek naar ander werk dus ![]() Laatst gewijzigd op 19-12-2005 om 14:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En je opmerking is weinig vernieuwend, studeer zelf ook rechten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toch wel leuk om dit van iemand te horen die totaal niet weet wat ik zoal doe in mijn leventje..ik doe waarschijnlijk nog wel meer voor de maatschappij dan hij, maar hij weet het wel het beste ![]() Dus voordat je hier een mening neerpoot, vraag desnoods dan wat inlichtingen ofzo.. en daarmee uit |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus ga alsjeblieft ergens anders je neus in steken |
![]() |
||
Citaat:
en als je 4 jaar lang altijd klaar hebt gestaan voor een bedrijf, ze hoefden maar te bellen en ik kwam aangerend, en er komt een nieuwe baas en zij besluit dat ze je niet mag, is dat best pijnlijk.. |
![]() |
||
Citaat:
Dus heb alsjeblieft niet zo snel een mening over anderen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
TS heeft nog geen beroepsopleiding en komt dus voor ongeschoold werk in aanmerking. En voor ongeschoold werk zoekt men doorgaans geen dure 19-jarige maar een goedkope 15 of 16-jarige.
||
![]() |
Citaat:
![]() En dan ben ik toch wel heel benieuwd wat die advocaat tegen jou heeft gezegd...dus als je dat ook even zou willen delen?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
ziektewet rainfairy | 14 | 09-09-2005 19:35 | |
Werk, Geld & Recht |
ziektewet en loon mirnie | 3 | 30-01-2005 16:59 | |
Werk, Geld & Recht |
ziektewet cyntha | 5 | 23-04-2004 18:07 | |
Werk, Geld & Recht |
Iemand ontslaan die in ziektewet zit the exploding boy | 15 | 18-01-2004 22:59 | |
Werk, Geld & Recht |
Ziektewet Ogthala | 8 | 09-05-2003 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Ziektewet Souljah | 4 | 07-03-2003 13:58 |