Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (uitermate grote lol @ M&M post trouwens, negerzoenen zijn volgens diegene zeker ook racisme ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vind het maar niks die doodstraf. Hij heeft die moorden niet eens bekend. En hij was zwart dus zo eerlijk zal dat proces niet geweest zijn. Denk dat omzetting na levenslang beter geweest was. Zeker na die boeken die hij schreef. Ik vind dat de doodstraf maar moet worden afgeschaft. Een land dat zich beschaaft noemt en tegen "martelen" en voor "mensenrechten" zijn of willen doen alsof de doodstraf moeten afschaffen. |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: Ik zou trouwens speciaal voor Holodoc even toe willen lichten dat het niet uitmaakt of een al ter dood veroordeelde blank of zwart is. Die vraag geld alleen bij de procesvoering, is een besluit een keer genomen dan speelt dat geen rol meer. Oftewel, werd de uitspraak waarover jij ging flippen (ze zien je aan komen bij XS4all) gedaan omdat diegene vind dat negers zwaarder gestraft moeten worden omdat ze neger zijn? Nee. Geen racisme dus. ![]()
Laatst gewijzigd op 13-12-2005 om 15:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() need to say more ? ![]() on topic: daar ging mijn betoog niet over |
![]() |
||
Citaat:
Verder ben ik het eens met je betoog.
||
Citaat:
![]() maar dat was idd de discussie niet. ik ben hoe dan ook tegen de doodstraf en ik maarte even duidelijk waarom. Daarbij geloof ik WEL in absolute gerechtigheid/Rechtvaardigheid. en dat staat buiten de wetgeving van een land. anders zou er geen enkele reden zijn waarom de nazi's in WOII misdadig waren. dat je joden mocht vermoorden stond bij hun ook in de wet. Gerechtigheid/Rechtvaardigheid en wetgeving zijn helaas niet altijd het zelfde. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik betwijfel dan ook of Tookie's goede bedoelingen meer indruk maken op ghettojongeren dan Tupac's 'my only fear of death is coming back reincarnated'. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Denk dan beter na voordat je een geforceerd grappige opmerking plaatst. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als Tookie enige positieve invloed kan hebben op hen is dat toch mooi meegenomen? Je weigert een salarisstijging van 10 euro per uur toch ook niet, omdat 100 euro per uur meer indruk zou maken. Als een deel van deze ghettojongeren hun leven zou kunnen beter door hulp van Tookie dan was dat toch hardstikke goed geweest. Het meerendeel slechte invloed blijft toch wel. --> Alle kleine beetjes helpen en Tookie had dit denk ik goed gekunt! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tot undercover!
||
Citaat:
Nah. Mijns inziens is de doodstraf een perfect middel om extreem uitschot uit de maatschappij te verwijderen. Mensen als marc dutroux, maar ook bende leiders en seriemoordenaars vind ik het persoonlijk niet waar om meer dan een ton per jaar aan te besteden. Tuurlijk worden weleens onschuldigen veroordeeld, en dat is dan ook gelijk het enige wat ik als min punt opmerk aan de doodstraf. Maar of de beste tookie onschuldig was of niet, hij heeft indirect honderden moorden op zijn geweten, en zelf nog eens 4 gepleegd. Eigenlijk vind ik het een schande dat de beste man uberhaupt kinderboeken mag uitbrengen.. Voor wat hoort wat. Jij vermoord een aantal mensen en zet een van de grootste criminele bende's ter wereld op; dan verdien je de mogenlijkheid op een fatsoenlijk leven opbouwen wat mij betreft niet meer. De beste man was simpel weg een hufter, crimineel en moordenaar en die horen niet op aarde thuis wat mij betreft. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|