![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Je moet niet je goede reputatie op het spel zetten door dit soort onnozelen uitspraken te doen, daarvoor ben je volgens mij te goed. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, we zijn het er dus over eens dat er geen feitelijk bewijs bestaat voor de bewering dat de meerderheid van de palestijnse vluchtelingen van 1948 terugwillen naar Israel?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hieruit kun je dus wél concluderen dat ze terug willen. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze Iraanse leider trekt enkel een holocaust in twijfel en heeft geen uitgesproken mening over joden. Hij denkt bij te kunnen dragen aan het vinden van een oplossing door te stellen dat Israel dan maar verplaatst moet worden naar Duitsland en/of Oostenrijk. Een niet al te snuggere oplossing (daar is het te laat voor). Geloofwaardig zijn Ayaan en Geert niet, eerder krankzinnig. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat Ayaan, Geert en die Iranier wel gemeen hebben is dat ze populistisch bezig zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Eentje verloor en die moet nu op de blaren zitten, shit happens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
kijk naar de nerderlanders en andere vluchtelingen die een hele samenlveing in australie en cananda opbouwden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ondanks dat het enigzins ongenuanceerd was had hij een punt: waarom moeten de Palestijnen in tenten leven? Heeft hun vluchtland hen verboden iets op te bouwen?
||
![]() |
Citaat:
S, bekeerd tot Moslima en weet gelijk het verschil tussen de verschillende stromingen binnen de Islam. Toe maar ![]() "Gekke sji'iet", "Ik mag deze Sji'iet wel!" Dit zegt denk ik genoeg over hoe jij over sji'ieten denkt. Ach, ik wil hier verder geen woorden meer aan vuil maken maar gelukkig ziet de hele wereld elke dag op tv tot wat voor barbaarse dingen je geloofsgenoten in staat zijn. (zie Irak) Note: Nee, ik doel hiermee niet op de goede Moslims maar eerder op de pschychopaten die de terreur in de naam van de Islam goedkeuren en mensen zoals jij die dit verheerlijken. De enige echte reden die verklaart waarom de leden van de Arabische Oemma zichzelf dagelijks opblazen in Irak is omdat de sjiieten aan de macht zijn gekomen in Irak. Nee, de zgn. Amerikaanse bezetting van Irak en alle andere shit wordt als smoes gebruikt om de moorden te rechtvaardigen. Eigenijk zou je de Joden best met de sji'ieten kunnen vergelijken. Ze hebben meer gemeen dan je zou denken. Ze zijn jarenlang vervolgd, vermoord en men heeft hen geprobeerd uit te roeien. Maar helaas voor de daders. Israel wordt met de dag sterker en alsof de Oemma nog niet genoeg problemen heeft grijpen de sjiieten de macht in Irak ook nog. Ik probeer Ahmadinejad of Iran hier niet te verdedigen, integendeel. Zoals hij Israel een tumor in het Midden Oosten noemde, verklaar ik het Iraanse regime een tumor voor de sji'ieten wereldwijd is. Zie Irak 1991: Irakezen worden niet bevrijd door de Amerikanen doordat ze bang zijn dat ze een sterk blok zullen vormen met de sjiieten in Iran. De zgn. Mujahedeen in Afghanistan worden gesteund door de V.S. De sjiieten worden als radicaal bestempeld. De soennieten, zgn. gematigd Islamieten, zijn de partners van het westen en Israel. 9/11 heeft daar voorgoed verandering in gebracht. Een radicale omwenteling in het Amerikaanse buitenlandpolitiek. Misschien zou ik OBL juist dankbaar moeten zijn want was 9/11 er niet geweest dan zat Saddam nog op zijn troon? Quote S: Israëlische experts hebben de afgelopen anderhalf jaar Koerdische veiligheidstroepen in het noorden van Irak getraind. Ik kan dit alleen maar toejuichen! Is het soms verboden voor de Koerden om met Israel om te gaan en halal voor Osama Bin Laden (en co.), de CIA-agent, en jou grote voorbeeld? Wanneer het Iraanse regime valt, dan bestaat er een groot kans dat de Koerden en Sji'ieten van Iran en Irak samen met Israel en de V.S een blok vormen tegen alle andere schurkenstaten in de regio. Yep, de dagen van de Arabische Oemma zijn geteld ![]() Disclaimer: En misschien wordt mijn verhaal niet de waarheid in de toekomst, dan nog zijn de dagen van de Arabische Oemma geteld. (Peak-Oil, need I say more?) Wordt vervolgd. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Waarom is er in 50 jaar in het Palestijnse kamp niets verbetert?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En wat brabbel je hier nu allemaal? Osama Bin Laden werkt samen met Israel? Ik hoop dat je niet serieus bent. Citaat:
![]() En jongen, Iran samen werken met Israel en Amerika? Wake up! Citaat:
Citaat:
Je doet aannames die niet kloppen en legt me woorden in de mond. Zo ben ik niet gewend te discussieren. Ik hoop dat je in het vervolg je wat beter gaat inlichten alvorens uitspraken te doen die nergens op gebasseerd zijn dan enkel het onderbuikgevoel. Laatst gewijzigd op 15-12-2005 om 12:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Verder slaat een vergelijking met de apartheid uiteraard nergens op, aangezien het niet gaat om racisme, maar politieke zaken. Maar wat verwacht je ook anders van iemand die zelf al aan geeft kennissen te hebben onder de Palestijnen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien kun je lastig ontkennen dat iemand met kennissen in een bepaalde hoek zich bijna per definitie makkelijker opsteltd als die mensen in het geding komen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VS: Israël schond waarschijnlijk wapenafspraken MoHaMeDJaLaL | 138 | 11-02-2007 10:31 | |
Geheim akkoord tussen Syrie en Israel??? Gatara | 10 | 17-01-2007 10:33 | |
Het grote Israel/PA topic mét poll Vlaamse | 500 | 07-02-2004 21:45 | |
Het grote Israel topic, nr. zoveel Gatara | 411 | 28-01-2004 20:57 | |
Israël, Israël en nog eens Israël! e r t a njunior | 4 | 20-01-2004 12:05 | |
Israel vs Pallestina bratislava | 3 | 30-09-2002 09:01 |