Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ga meestal (ook niet heel vaak hoor) naar het Schuttershoftheater hier in Middelburg en betaal daar met OV €5,50 per kaartje. Ze hebben daar alleen geen bier en pop-corn, maar met een zakje Maltesers/Rolo en een flesje water kom ik de avond ook wel door. En dan ga ik nog bijna altijd naar de film by the sae door her jaar voorstellingen, ik moet alleen nog vriend worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien krijg je die korting in alle bioscopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Waar staat die "art-house" top 10 voor op de website van cinecitta?
Citaat:
[edit] Gaaf, ook Jules et Jim in de bios! ![]()
Laatst gewijzigd op 28-12-2005 om 16:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb er ook weinig boodschap aan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(een gebrande DVD kijken is net zoiets als via de achteringang naar binnen sluipen in de bios dus dat telt niet)
||
Citaat:
Voorderest valt er ook nog wel wat voor te zeggen. De kwaliteit in de bioscoop is natuurlijk een stuk beter. Maar niet altijd nodig, vind ik. Zo zie ik een wat minder spectaculaire (qua actie e.d.) titel liever thuis, dan tussen een publiek van 15 jarige pubers die met M&M's en popcorn gooien, of een een gezellige club met meisjes die met elkaar lopen te kletsen over wie ze vorige week versierd hebben. Ook vind ik het comfort thuis wel erg lekker. Je kan doen en laten wat je wil, en in je boxer zitten! Maar een spectaculaire film als bijvoorbeeld een Lord of the Rings moet je natuurlijk in de bios zien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyway, zelf kijk ik ook graag ''grote'' films in de bios, simpelweg omdat de beleving dan imo toch wat meer is met zo'n giga scherm. Hmm, met Sinterklaas van het werk een bioscoop bon gehad, misschien binnenkort maar naar King Kong ![]() Verder ga ik eigelijk nauwelijks naar de bios. Afgelopen half jaar 2 keer en het jaar daarvoor 3 keer geloof ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alhoewel er wel Moulin Rouge, Lord of the Rings, Bridget Jones, Closer, Kill bill, The notebook en meer gedraaid hebben. |
![]() |
||
Citaat:
2,50 (gulden) voor een film van 2-3 maanden oud, dat was pas lekker. Al ga ik tegenwoordig nog regelmatig naar de bios ondanks de (te) hoge prijzen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Te weinig zakgeld? Marjoleein | 14 | 11-11-2016 06:30 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Lifestyle |