Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2006, 08:46
DomoBig
DomoBig is offline
Hoevaak per week horen jullie iets van je vriend of vriendin? en is het normaal als je 4 dagen niets van elkaar hoort?

kus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2006, 09:00
MTpower
MTpower is offline
Ik hoor iedere dag wel wat van d'r, of msn, of bellen, of een sms, of wat dan ook
En ik laat ook iedere dag wel iets van me horen...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 09:17
Gothic
Gothic is offline
verschilde, soms paar keer per week, soms 1x per week...

LAT-relatie
Oud 06-01-2006, 09:34
Fruitcake
Fruitcake is offline
Ik laat elker dag iets van me horen, en hij laat ook elke dag iets van zich horen
Oud 06-01-2006, 09:43
Poeperd
Poeperd is offline
Meestal wel elke dag iets, een mailtje of een smsje. Maar hij heeft het ontzettend druk met zn drie studies, dus ik heb ook wel eens drie dagen achtereen niets van hem gehoord. Dan vertelt hij de vierde dag wel dat hij het veel te druk had en wat hij heeft gedaan/hoe het is gegaan etc. Dus we halen het wel in
Oud 06-01-2006, 09:48
WolterB
WolterB is offline
Meestal laten we elke dag wel wat horen, heel soms een dag niet. Maar verschilt per soort relatie denk ik.
Oud 06-01-2006, 09:49
Maija
Maija is offline
ongeveer elke dag
Oud 06-01-2006, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Maija schreef op 06-01-2006 @ 10:49 :
ongeveer elke dag
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 10:00
roosj
roosj is offline
elke dag..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 10:18
Verwijderd
Hij belt me een paar keer per dag. Hij heeft een fulltime baan en een eigen bedrijf er nog naast, hij is dus praktisch altijd aan het werk. Dus tussendoor belt hij me dan heel eventjes om even mijn stem te horen... en in het algemeen om me te laten merken dat ondanks dat hij het zo druk heeft, hij wel nog tijd voor mij vrij kan maken.

Ik vind het echt fijn dat hij zo vaak belt, want ook daardoor heb ik me nog nooit gestoord aan het feit dat hij het altijd druk heeft en altijd werkt. Ik bel hem af en toe, maar stuur vaker een smsje of een e-mailtje.. hij is de bellerd!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 10:28
luchtballon
luchtballon is offline
Waar je je prettig bij voelt.
Ik vind 4 dagen niks van iemand horen wel lang. Maar als ik geen zin heb in contact zoeken laat mijn vriend het ook gerust zo lang duren. Blijkbaar vindt hij dat wel normaal.
Oud 06-01-2006, 10:29
Verwijderd
Dagelijks.

Wat doet het er toe of het normaal is?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 10:45
elledc
elledc is offline
Er gaat niet 1 dag voorbij zonder dat we elkaar horen of zien en dat al 3 jaar lang. En ja, dit is normaal... als je elkaar doodgraag ziet.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 11:20
Verwijderd
hij is je niet waardf
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 11:33
filia dei
filia dei is offline
ik zie hem één keer per week. Dus het komt vaakt voor dat we 6 dagen niets van elkaar horen. Naja... soms is er na vijf dagen een telefoontje van: 'kan je morgen langskomen'; 'ja'. Maar goed, ik hoef niet zo nodig te bellen tussendoor, meestal gaan telefoontjes en sms'jes toch nergens over.

Naja. ik heb er dus geen behoefte aan. T'zal wel voor iedereen verschillend zijn. Als jij het niet leuk vind, kan je toch zelf je vriend bellen?
Oud 06-01-2006, 12:31
Dexter_M
Dexter_M is offline
Meestal alleen in het weekend met uitgaan.
Ik kan er niet zo goed tegen, dat elke dag op mekaar lip zitten of bellen wat je nou weer aan het doen bent.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 12:42
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
DomoBig schreef op 06-01-2006 @ 09:46 :
Hoevaak per week horen jullie iets van je vriend of vriendin? en is het normaal als je 4 dagen niets van elkaar hoort?

kus
wat boeit het wat "normaal"

kijk of jij je prettig voelt bij de huidige situatie
zo ja: geen prbleem
zo nee: praat erover

en als je een keer 4 dagne neit van iemand hoort ookal is het je vriendje vind tik dat geen ramp of asociaal ofzo
kan zo voorkomen
Oud 06-01-2006, 13:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 06-01-2006 @ 13:31 :
Meestal alleen in het weekend met uitgaan.
Ik kan er niet zo goed tegen, dat elke dag op mekaar lip zitten of bellen wat je nou weer aan het doen bent.
Alleen tijdens het uitgaan? Kan je dat wel een relatie noemen dan? Dat gaat toch helemaal nergens over.

Mijn vriend en ik smsen of bellen iedere dag wel een keer. Het is ook wel een gewoonte geworden na 3 jaar om elkaar dagelijks te spreken. Vaak ook dagelijks te zien zelfs, af en toe een dagje niet.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 13:18
Yolcu
Yolcu is offline
We hebben iedere dag wel contact. Soms een dagje niet, maar dan de dag erna zeker wel. Het gaat eigenlijk vanzelf zo, we voelen ons er allebei goed bij.
Oud 06-01-2006, 13:22
Verwijderd
We hebben bijna elke dag wel iets van contact, soms ook een dag niet, maar vaak is dat contact wel erg klein (smsje, even op msn, dat soort dingen), soms wat groter (telefoontje, lange email); we zien elkaar meestal 2 x per week, maar soms ook twee weken niet.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 13:28
Flip!
Flip! is offline
Elke dag sturen we elkaar wel een paar smsjes.
Oud 06-01-2006, 13:29
damaetas
damaetas is offline
Citaat:

kus
dat vind ik nog wel ok, maar dat is misschien omdat we bij elkaar op kamers zitten en als hij thuis is vind ik dat niet erg. hij is meestal 2 maanden in de zomervakantie op reis zonder mij en dan spreken we eklaar 1 keer in de week ofzo.
Oud 06-01-2006, 13:57
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:

kus
Ligt aan de soort relatie die je heb he... als je allebei erg druk ben of je woont ver van elkaar weet ik veel. dan kan dat wel ja
Oud 06-01-2006, 14:00
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Elke dag hoor ik wat van mijn vriend.

Maar dat is bij iedere relatie anders lijkt me.
Oud 06-01-2006, 14:17
Iduna
Iduna is offline
Ik vind 4 dagen niks van je laten horen wel veel, behalve als dat van te voren een beetje aangekondigd is. Zo van: 'De komende dagen heb ik het heel druk' of iets in die geest.

Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-01-2006 @ 11:29 :
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2006, 14:22
Verwijderd
We zien elkaar dagelijks, behalve in het weekend. Dan spreken we elkaar meestal wel even over de msn of in een sms, maar het komt ook regelmatig voor dat we elkaar een dag niet spreken.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 15:28
Verwijderd
Als het vaker voorkomt in jullie relatie dat jullie elkaar zo lang niet spreken, dan is dat normaal in jullie relatie.

In mijn relatie is het normaal om elkaar iedere dag te zien en we hebben minstens 3 keer per dag anders contact. Maar als je dat vergelijkt met andere relaties zal dat ook anders zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 15:41
Al Murphy
Al Murphy is offline
Bij mij kan die vier dagen best normaal zijn. Als ik niks te vertellen heb, bel ik niet zo gemakkelijk. Dus als je enkele dagen geen tijd hebt om elkaar te zien, dan komt dat wel eens voor.

Maar in jouw geval... zou het niks te maken hebben het feit dat je binnen een paar weken voor meer dan een jaar naar het buitenland trekt? Zit hij daar voorlopig erg mee?

Ook al ging je er tot 4 dagen geleden van uit dat hij superveel om je geeft, dit kan best wel een voorbode zijn dat hij het 'even' allemaal niet meer ziet zitten.

Hou er trouwens wel rekening mee dat hij ook vier dagen niks van jou gehoord heeft. Misschien denkt hij wel dat het probleem bij jou zit.
Oud 06-01-2006, 15:45
Freestyler*
Freestyler* is offline
Elke dag.

We zien elkaar niet elke dag. Maar altijd wel bellen smsen of msnen.
Bij 4 dagen zou ik me ongerust maken. Maar dat kan bij jullie anders zijn.
Oud 06-01-2006, 15:56
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-01-2006 @ 14:11 :
Alleen tijdens het uitgaan? Kan je dat wel een relatie noemen dan? Dat gaat toch helemaal nergens over.

Jah hoor kan je wel een relatie nemen, alleen we zijn gewoon erg vrij. en hij heeft het doordeweeks gewoon erg druk en ik ook.
Dus zoveel tijden hebben we niet om mekaar te zien.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 16:16
Megadeth
Megadeth is offline
Elke avond sowieso op MSN / Skype. Elk weekend bij elkaar + alle vakanties. (Zij woont in Belgie en ik in NL). En dit al 11 maanden lang waarvan 5/6 24/7 bij elkaar.. woonde eigenlijk bij dr die tijd

Een dag geen contact? Komt nooit voor.. zelfs niet als ze een week weg is met school > elke avond ff bellen.
Oud 06-01-2006, 16:17
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik heb momenteel geen vriendin, maar toen was t meestal elke dag op msn. Moet je gewoon een beetje afspreken hoe laat je elkaar spreekt
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 16:18
Drez
Drez is offline
Ik zie hem tamelijk vaak, dus dan hoor ik wat van hem ja, doordeweeks wel bijna elke dag.
Maar in de weekenden doen we vaak allebei andere dingen, dus dan hebben we 2 dagen geen contact, maar we spreken wel weer af als we allebei weer tijd hebben of terug zijn.
Oud 06-01-2006, 19:28
Mariekje*
Mariekje* is offline
We zien elkaar een keer of 3 in de week, en blijven in het weekend meestal bij elkaar slapen. En daarnaast uhh... tsja... spreken we elkaar zo'n 1,5 uur per dag denk ik; En dat al 13 maanden lang.

Sommige mensen worden dan ook altijd helemaal kriegel als voor keer nummer 10 die dag de telefoon afgaat. Het is in iedergeval nog nooit voorgekomen dat we elkaar een dag níet gesproken hebben.
Oud 06-01-2006, 21:38
Experiment
Experiment is offline
Ik zie mijn vriend alleen in het weekend, en verder spreek ik hem nauwelijks. Voor mij hoeft dat ook biet; ik wil hem zien niet met hem bellen of sms'en. Hijh is ook helemaal geen goede beller dus dat schiet toch niet op.

Het zou natuurlijk wel raar zijn als je normaal gesproken elke dag belt en dan hoor je opeens 4 dagen niets.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 22:04
ssjpan
ssjpan is offline
Elke dag wel, maar het ligt er gewoon aan wat je gewend bent en wat je fijn vind, als jullie het allebei niet erg vinden 4 dagen niks van elkaar te horen dan is dat toch niet erg.
Oud 06-01-2006, 22:07
elledc
elledc is offline
Citaat:
Experiment schreef op 06-01-2006 @ 22:38 :
Ik zie mijn vriend alleen in het weekend, en verder spreek ik hem nauwelijks. Voor mij hoeft dat ook biet; ik wil hem zien niet met hem bellen of sms'en. Hijh is ook helemaal geen goede beller dus dat schiet toch niet op.

Het zou natuurlijk wel raar zijn als je normaal gesproken elke dag belt en dan hoor je opeens 4 dagen niets.

Citaat:
filia dei schreef op 06-01-2006 @ 12:33 :
ik zie hem één keer per week. Dus het komt vaakt voor dat we 6 dagen niets van elkaar horen. Naja... soms is er na vijf dagen een telefoontje van: 'kan je morgen langskomen'; 'ja'. Maar goed, ik hoef niet zo nodig te bellen tussendoor, meestal gaan telefoontjes en sms'jes toch nergens over.

Naja. ik heb er dus geen behoefte aan. T'zal wel voor iedereen verschillend zijn. Als jij het niet leuk vind, kan je toch zelf je vriend bellen?
Jullie moeten elkaar dan wel héél graag zien zeg.
Waarschijnlijk dus een zeer spannende relatie.

Laatst gewijzigd op 06-01-2006 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 22:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik laat elke dag wel iets horen aan mijn vriendin of andersom. We zien elkaar 3 keer per week of zo en voor de rest veel MSN'en en SMS'en. Bellen hoeft voor mij niet per se zo vaak, omdat dat toch veel geld en tijd kost. Al hebben we nu 3 dagen achter elkaar weer met elkaar aan de lijn gehangen. Tja, we kunnen het toch niet laten...
Oud 06-01-2006, 22:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik hoor toch minstens elke dag wel wat van mijn vriend. Meestal wel een uurtje op msn en als dat niet lukt even een telefoontje of een smsje maar het komt zelden voor dat ik een dag echt helemaal niets hoor.

We zien elkaar in elk geval een weekend in de twee weken maar we proberen elkaar ook wel doordeweek even te zien ofzo maar dat is nog niet zo simpel door de afstand.

Laatst gewijzigd op 06-01-2006 om 22:54.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-01-2006 @ 11:29 :
Mensen willen nu eenmaal van een stel wildvreemden op internet horen hoe ze zich moeten voelen en gedragen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 00:36
*** is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-01-2006 @ 00:51 :
Mensen willen nu eenmaal van een stel wildvreemden op internet horen hoe ze zich moeten voelen en gedragen.
mwah zo'n vreemde vraag vind ik het nou ook weer niet. 't Kind is gewoon onzeker of ze zich aanstelt of niet als ze 4 dagen te lang vindt. Hoe ze zich voelt weet ze maar al te goed, en hoe ze zich gedragen wil ook, maar ze vraagt zich af of dat terecht is.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 10:15
Verwijderd
We spreken elkaar elke dag wel. De ene dag wat meer dan de andere. Soms komt het voor dat we pas aan het eind van de middag/begin van de avond een sms sturen ofzo.
Vaak zien we elkaar maar een paar dagen per week niet. De rest wel. Sowieso altijd op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag en soms ook nog op woensdag.

Tja, is het normaal om vier dagen niets van elkaar te horen? Dat kan ik niet bepalen. Ik wil de komende weken wat meer bezig met mijn school, maar ik zou dan nog wel af en toe even bellen ofzo. En anders doet hij dat wel. Maar we spreken elkaar dan ook elke dag wel. Het is maar net hoe dat gaat bij jullie. Daarnaast: als jij niets hoort, kun jij toch iets van je laten horen?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 11:09
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 06-01-2006 @ 23:52 :
Ik hoor toch minstens elke dag wel wat van mijn vriend. Meestal wel een uurtje op msn en als dat niet lukt even een telefoontje of een smsje maar het komt zelden voor dat ik een dag echt helemaal niets hoor.

We zien elkaar in elk geval een weekend in de twee weken maar we proberen elkaar ook wel doordeweek even te zien ofzo maar dat is nog niet zo simpel door de afstand.
Hoever is de afstand?
Oud 07-01-2006, 17:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 07-01-2006 @ 12:09 :
Hoever is de afstand?
Zo'n 200 km, hij woont in IJmuiden en ik in Goes, soms ben ik wel dichter in de buurt omdat ik in Rotterdam studeer en hij in Amsterdam.
Oud 07-01-2006, 18:02
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
filia dei schreef op 06-01-2006 @ 12:33 :

Jouw relatie lijkt me echt super vreemd...
Oud 07-01-2006, 18:02
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 06-01-2006 @ 12:20 :
hij is je niet waardf
ja nu is de grap er wel af
Oud 08-01-2006, 15:06
filia dei
filia dei is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 07-01-2006 @ 19:02 :
Jouw relatie lijkt me echt super vreemd...
wat is er vreemd aan dan???
Oud 08-01-2006, 15:29
noa-zut
noa-zut is offline
Citaat:
filia dei schreef op 08-01-2006 @ 16:06 :
wat is er vreemd aan dan???
Nah, een relatie heb je meestal omdat je gek op iemand ben en geinteresseerd bent in het leven en doen en laten van de ander. Vaak wil je daarbij betrokken zijn, in tegenstelling tot vrienden die je na een week belt en vraagt of ze zin hebben om misschien wat te gaan doen. Nou wil ik niet suggeren dat jullie niet geinteresseerd zijn in elkaar, alleen hoe jij het hier zei kwam het een beetje raar over.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 17:57
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
noa-zut schreef op 08-01-2006 @ 16:29 :
Nah, een relatie heb je meestal omdat je gek op iemand ben en geinteresseerd bent in het leven en doen en laten van de ander. Vaak wil je daarbij betrokken zijn, in tegenstelling tot vrienden die je na een week belt en vraagt of ze zin hebben om misschien wat te gaan doen. Nou wil ik niet suggeren dat jullie niet geinteresseerd zijn in elkaar, alleen hoe jij het hier zei kwam het een beetje raar over.
Nou daar ben ik het echt niet mee eens hoor. Ik spreek mijn vriend ook nauwelijks doordeweeks. Ik ga naar school, weer naar huis, enzovoorts. Hij gaat naar zijn colleges, gitaarspelen, eten enz. Lekker boeiend Ik heb hem echt niet zoveel te vertellen doordeweeks, en hetgeen er te vertellen is vind ik leuker om face-to-face te doen dan met de telefoon. Sommige mensen houden ook helemaal niet van bellen, dus jaa... kun je wel tegen je zin aan de telefoon gaan hangen maar dat werkt ook niet. En als er iets is, dan bellen we elkaar echt wel hoor Ik wil mijn vriend alleen niet van zijn studie afhouden om hem te vertellen dat ik vandaag een tweedegraads functie heb geintegreerd (o.i.d.)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 18:59
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Experiment schreef op 08-01-2006 @ 18:57 :
Nou daar ben ik het echt niet mee eens hoor. Ik spreek mijn vriend ook nauwelijks doordeweeks. Ik ga naar school, weer naar huis, enzovoorts. Hij gaat naar zijn colleges, gitaarspelen, eten enz. Lekker boeiend Ik heb hem echt niet zoveel te vertellen doordeweeks, en hetgeen er te vertellen is vind ik leuker om face-to-face te doen dan met de telefoon. Sommige mensen houden ook helemaal niet van bellen, dus jaa... kun je wel tegen je zin aan de telefoon gaan hangen maar dat werkt ook niet. En als er iets is, dan bellen we elkaar echt wel hoor Ik wil mijn vriend alleen niet van zijn studie afhouden om hem te vertellen dat ik vandaag een tweedegraads functie heb geintegreerd (o.i.d.)
Hangt er ook wel vanaf of je vriend een prater was of niet.. Als Eelco zoveel praatte als ik, zou je hem elke dag 2 uur kunnen bellen.
Reageren

Regels voor berichten