![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
gevonden http://www.forum.scholieren.com/show...threadid=82564 aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrgggggggggg staat nog 1 reactie in die ik weg wil hebben, rest is gelukkig wel verwijdert ![]() nouja, lees dees maar ff door |
![]() |
|
Een gast wiens vader dokter is, vertelde me laatst dat dat slecht is voor jongens, omdat je ballen dan lichtjes oververhit raken. Maar da's zo erg nog niet.
REIE
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar a loved one, wat gebeurt er dan met je haar, droogt het uit ofzo? Heb ik iig geen last van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() droge huid heb ik nog nooit last van gehad, droog en gespleten haar ook niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar zolang je geen 3 uur onder de douche staat zal het (denk ik!!!) niet zoveel uitmaken hoor.
Laatst gewijzigd op 29-08-2002 om 08:28. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Samen of alleen douchen/badderen? Qimm | 103 | 06-07-2007 22:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rode vlekken in mn gezicht MieX | 10 | 26-03-2004 21:32 |