Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar idd té vet.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
<3! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Je hebt verder helemaal gelijk dat ze alle programma's van het oude Kindernet moeten herhalen! ![]()
||
Citaat:
Verder zou ik Sweat en Runaway Bay, Mission top secret en Ship to shore nog eens graag willen zien ![]() edit: en "You rang my lord?" Ik heb de serie maar één keer kunnen zien, maar vond hem toen geweldig Laatst gewijzigd op 12-03-2006 om 14:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je bedoelde vast Degrassi uit de jaren 80 maar de nieuwe versie is dagelijks te zien op Belgie om 19.10 en weekends op the Box. Heart Break High <3
||
Wow, wat een up!
Citaat:
![]() En verder de series die Ketnet in haar begindagen uitzond: Mirror Mirror en Ready or not. Ook alle favoriete kinderseries van vroeger, maar ik heb ontdekt dat YouTube daarvoor hét paradijs is (ja, ook in de Nederlandse versie). (Laat iemand daar een topic voor oprichten.) Laatst gewijzigd op 04-12-2006 om 22:46. |
![]() |
|
"Sinhá Moça", dat keek ik toen ik ongeveer 11 jaar was (op de Belgische zender) en ik vond het leuk!
![]() ![]() ![]() ![]() (Niet zo'n geweldig plaatje, maar er valt maar weinig van te vinden.)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel 7th Heaven ook op dvd is, iig seizoen 1 heb ik al op dvd zien liggen in de winkel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
JAMMER! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast: De bokkenrijders Off Centre Just Shoot Me En nog een hele zooi komedie's
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk daar heb je Semafoor, met z'n vriendje Dommel Samen gaan ze het leven door, en maken heel wat rommel Dommel is rond, hij eet heel graag, snoepjes, ijs en botten Hij doet wat Semafoor hem vraagt, en laat zich soms bedotten Hier is Dommel, gekke hond Heel dik, wit en rond Vrolijk, lief en trouw Hij heeft een hart van goud Dommel is verbaasd Als zijn baas weer iets uitvindt, waar hij het nut niet van ziet Dommel heeft soms haast Als ie moet helpen, en hij het liefst eten zou Dommel lacht heel gauw Houdt van het leven, en hij kent zelden verdriet Dommel is heel trouw Je kunt op hem bouwen Hij heeft... een hart van goud ![]() <3 En voor de rest is het allemaal al gezegd. |
![]() |
|
Superworm Jim
The Wonderyears Third Rock from the Sun Married with Childeren Mirror Mirror Maple Town <3333 Just shoot me John Doe SatC ![]() 30 minuten Jiskefet Daar Vliegende Panters Je zal het maar hebben! (met Patrick Lodiers! ![]() Ready or not! Blossom! Punky Brewster Groot licht! Smack the Pony Absolutly Fabulous
Laatst gewijzigd op 14-12-2006 om 18:09. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Gamen als sport? Verwijderd | 51 | 13-09-2006 16:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |