|
|
Bekijk resultaten poll: Eten bij de MC Donalds lekker? | |||
nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 15.89% |
ja |
75 | 49.67% |
beetje |
50 | 33.11% |
geen mening |
2 | 1.32% |
Aantal stemmers: 151. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is gewoon een ordinaire big tasty,maar dan 1extra plakje bacon.geen witte saus.
||
Citaat:
Dat is friet.
||
Citaat:
![]() Ik dacht: wtf? op dat moment was die fishfilet klaar... ik zeg: meneer, u krijgt zeker weten uw fishfilet zonder saus. Hij: EN ANDERS KRIJG JE M TEGEN JE HOOFD GESMETEN. Nou, ik had het niet meer, ik ben geen hond. Ik zeg tegen hem: Meneer, u mag even doorrijden naar het blauwe bord. (ookal was die bestelling al klaar) Toen hij wachtte ben ik niet meer gekomen en heb de bestelling van het scherm geserved.. (weggehaald) en de zak weer uitgepakt. Naar de hel met de klantvriendelijkheid, hij had het nog niet eens gecontroleerd ![]() tuurlijk, iedereen hier heeft wel ns een slechte ervaring in de drive gehad denk ik, maar ik bedoel, zo hoef je niet tegen me te praten... probeer je eens te verplaatsen in de werknemers ik ben niet de huisslaaf. Haha, ik word weer boos als ik eraan denk ![]() Laatst gewijzigd op 08-01-2006 om 23:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En het later ook niet afreageren op ikke die even z'n bestellinkje komt doen ![]() Ik heb ook heel wat lastige klanten gehad, waarbij ik soms echt op het punt stond iemand naar z'n strot te vliegen, maar toch moet je je professioneel gedragen en je niet op laten focken door dat soort figuren ![]() En ik snap best dat het af en toe erg druk is bij de mac, maar het is gewoon 9 van de 10 keer dat m'n bestelling niet klopt, als ze daar mensen aannemen moeten ze er natuurlijk wel voor zorgen dat ze het werk aankunnen, wat dus blijkbaar hier niet het geval is ![]() Iedere keer terug moeten met je bestelling is na een tijdje ook niet zo leuk meer, ondanks dat gratis drankje dat je dan krijgt, waar je eigenlijk niets aan hebt omdat de rest van je eten koud is voordat ze het vergeten deel van de bestelling bij je afleveren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die man: IK WIL DE MANAGER SPREKEN. Nouja, die komt erbij en uiteindelijk werd ik op t matje geroepen. TOen ik alles had uitgelegd zei hij tegen me: ok, we gaan nu onze excuses aanbieden, jij regelt de bestelling, ik ga je een beetje uitfoeteren daar, maar je weet dat ik niet boos op je ben en eerlijk gezegd geef ik je wel gelijk. Hehe ![]() ![]() ok, ik hou op met mn verhalen, laten we bij het topic blijven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder vult het wel, maar het voedt niet.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik eet zelden bij de McDonalds...dan ga ik nog eerder naar de BurgerKing (Twister Fries ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk trouwens dat je bedoeld dat de friet slap is, want snotterig lijkt me nogal sterk. Als hij slap is is hij oud en moet je nieuwe eisen. En hetzelfde geldt voor de hamburgers, als het vlees taai is of rubberachtig, staat hij te lang en kun je een nieuwe eisen. Gewoon doen, want je betaald voor je eten, je hebt dus recht op lekker en vers eten.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OFtewel: 4 jaar en 7 maanden terug, en er is één keer gezondigd ?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |