Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Bekijk resultaten poll: Eten bij de MC Donalds lekker?
nee 24 15.89%
ja 75 49.67%
beetje 50 33.11%
geen mening 2 1.32%
Aantal stemmers: 151. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2005, 20:02
Verwijderd
De patat is best wel smerig daar. De McFlurry is <3.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2005, 20:12
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 28-12-2005 @ 13:52 :
Beetje.

Sommige dingen zijn lekker, maar niet te vaak.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 20:58
SaisPas
SaisPas is offline
Die Big Tasty met bacon is daar dus echt NIET lekker . Vooral die vieze, vette, witte saus erop maakt dat ik me heel vies voel als ik 'm op eet.
Oud 28-12-2005, 21:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Totaal niet. Sterker nog ik vind de hamburgers net rubbervoetzolen, de broodjes net kleffe voorverpakte sandwiches en de friet ronduit slap. Nee, met een McDonalds doe je mij geen plezier..
Oud 29-12-2005, 10:39
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
SaisPas schreef op 28-12-2005 @ 21:58 :
Die Big Tasty met bacon is daar dus echt NIET lekker . Vooral die vieze, vette, witte saus erop maakt dat ik me heel vies voel als ik 'm op eet.
witte saus??
Het is gewoon een ordinaire big tasty,maar dan 1extra plakje bacon.geen witte saus.
Oud 29-12-2005, 10:40
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Sylph schreef op 28-12-2005 @ 21:02 :
De patat is best wel smerig daar. De McFlurry is <3.
bij macdonalds is geen patat hoor.
Dat is friet.
Oud 29-12-2005, 13:10
Sherco
Sherco is offline
De friet en de McFlurry's zijn wel lekker, maar dat is dan ook het enige wat ik er eet
Oud 06-01-2006, 10:09
damaetas
damaetas is offline
ik heb als studentenjob es een aand bij de macdo gewerkt. niet dat ik er daarvoor al fan van was ofzo. maar erna ZEKER niet meer!
Oud 06-01-2006, 11:21
Fruitcake
Fruitcake is offline
Ik vind het best wel lekker, zeker als je het maar af en toe eet
Oud 06-01-2006, 11:50
koelieboelie
koelieboelie is offline
vroeger vond ik het vet lekker, maar nu hoeft het niet meer zo..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 11:54
Roadrunner
Roadrunner is offline
de friet is wel binnen te houden en de kipnuggets ook
maar ik ga toch liever naar de Bram Ladage<3
Oud 08-01-2006, 23:25
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
MTpower schreef op 27-12-2005 @ 05:58 :
Dat maakt niet uit, klantvriendelijkheid is gewoon erg belangrijk
Heb zelf ook altijd in de horeca gewerkt en het is soms inderdaad moeilijk om aardig en geduldig te blijven, zeker als het druk is. Maar klantvriendelijk moet je gewoon altijd zijn
ja, dat is waar, maar als het de spuigaten uitloopt ben ik niet meer klantvriendelijk. Check wat eerst gebeurde. Ik stond in de drive... 2e raam. Komt er een vent daar die een Fishfilet zonder saus had besteld. Dus nouja, ik regel die bestelling zeiden ze vanuit de keuken: fish zonder saus komt er zo aan. Dus toen deed ik t raam vast open om de drankjes te geven. Zegt die vent tegen mij op een schreeuwtoon: ja, als die fishfilet niet zonder saus is kom ik terug en smijt ik het tegen je hoofd
Ik dacht: wtf? op dat moment was die fishfilet klaar... ik zeg: meneer, u krijgt zeker weten uw fishfilet zonder saus. Hij: EN ANDERS KRIJG JE M TEGEN JE HOOFD GESMETEN. Nou, ik had het niet meer, ik ben geen hond. Ik zeg tegen hem: Meneer, u mag even doorrijden naar het blauwe bord. (ookal was die bestelling al klaar) Toen hij wachtte ben ik niet meer gekomen en heb de bestelling van het scherm geserved.. (weggehaald) en de zak weer uitgepakt. Naar de hel met de klantvriendelijkheid, hij had het nog niet eens gecontroleerd

tuurlijk, iedereen hier heeft wel ns een slechte ervaring in de drive gehad denk ik, maar ik bedoel, zo hoef je niet tegen me te praten... probeer je eens te verplaatsen in de werknemers ik ben niet de huisslaaf. Haha, ik word weer boos als ik eraan denk

Laatst gewijzigd op 08-01-2006 om 23:27.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 09:43
Skilly
Skilly is offline
Ik eet geen Macdonald sinds me 11de. Laatste keer dat ik macdonald heb gegeten is 7 maanden geleden. En voor de 7 maanden is van 4 jaar geleden.
Oud 09-01-2006, 09:49
confused
confused is offline
klantvriendelijk heid is idd belangrijk, maar ook een beetje
proffessioneel overkomen ookal is het de mc donalds.
Laats ging ik met vrienden naar de mac, zat dat mens
op een stuk kauwgom ofzo te kauwen, niet echt fris vind ik.
Dus die vrouw : dan word het 8.25 alstublieft.
vriend : ja bedankt, en haal die kauwgom uit je smoel!
en reed zo weg, was echt grappig je had dr kop moeten zien

maar ja ontopic

mc donalds is lekker er verslavend! doe mij maar
een quarterpounder en een cheese burger
Oud 09-01-2006, 09:56
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 09-01-2006 @ 00:25 :
ja, dat is waar, maar als het de spuigaten uitloopt ben ik niet meer klantvriendelijk. Check wat eerst gebeurde. Ik stond in de drive... 2e raam. Komt er een vent daar die een Fishfilet zonder saus had besteld. Dus nouja, ik regel die bestelling zeiden ze vanuit de keuken: fish zonder saus komt er zo aan. Dus toen deed ik t raam vast open om de drankjes te geven. Zegt die vent tegen mij op een schreeuwtoon: ja, als die fishfilet niet zonder saus is kom ik terug en smijt ik het tegen je hoofd
Ik dacht: wtf? op dat moment was die fishfilet klaar... ik zeg: meneer, u krijgt zeker weten uw fishfilet zonder saus. Hij: EN ANDERS KRIJG JE M TEGEN JE HOOFD GESMETEN. Nou, ik had het niet meer, ik ben geen hond. Ik zeg tegen hem: Meneer, u mag even doorrijden naar het blauwe bord. (ookal was die bestelling al klaar) Toen hij wachtte ben ik niet meer gekomen en heb de bestelling van het scherm geserved.. (weggehaald) en de zak weer uitgepakt. Naar de hel met de klantvriendelijkheid, hij had het nog niet eens gecontroleerd

tuurlijk, iedereen hier heeft wel ns een slechte ervaring in de drive gehad denk ik, maar ik bedoel, zo hoef je niet tegen me te praten... probeer je eens te verplaatsen in de werknemers ik ben niet de huisslaaf. Haha, ik word weer boos als ik eraan denk
In dat soort situaties mag je een klant best even z'n plaats wijzen, maar dat moet je dan wel op een correcte en beleefde manier doen
En het later ook niet afreageren op ikke die even z'n bestellinkje komt doen

Ik heb ook heel wat lastige klanten gehad, waarbij ik soms echt op het punt stond iemand naar z'n strot te vliegen, maar toch moet je je professioneel gedragen en je niet op laten focken door dat soort figuren

En ik snap best dat het af en toe erg druk is bij de mac, maar het is gewoon 9 van de 10 keer dat m'n bestelling niet klopt, als ze daar mensen aannemen moeten ze er natuurlijk wel voor zorgen dat ze het werk aankunnen, wat dus blijkbaar hier niet het geval is
Iedere keer terug moeten met je bestelling is na een tijdje ook niet zo leuk meer, ondanks dat gratis drankje dat je dan krijgt, waar je eigenlijk niets aan hebt omdat de rest van je eten koud is voordat ze het vergeten deel van de bestelling bij je afleveren
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 10:01
Vice
Vice is offline
Citaat:
Skilly schreef op 09-01-2006 @ 10:43 :
Ik eet geen Macdonald sinds me 11de. Laatste keer dat ik macdonald heb gegeten is 7 maanden geleden. En voor de 7 maanden is van 4 jaar geleden.
Was je 7 maanden nog 11?
Oud 09-01-2006, 10:52
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
MTpower schreef op 09-01-2006 @ 10:56 :
In dat soort situaties mag je een klant best even z'n plaats wijzen, maar dat moet je dan wel op een correcte en beleefde manier doen
En het later ook niet afreageren op ikke die even z'n bestellinkje komt doen

Ik heb ook heel wat lastige klanten gehad, waarbij ik soms echt op het punt stond iemand naar z'n strot te vliegen, maar toch moet je je professioneel gedragen en je niet op laten focken door dat soort figuren

En ik snap best dat het af en toe erg druk is bij de mac, maar het is gewoon 9 van de 10 keer dat m'n bestelling niet klopt, als ze daar mensen aannemen moeten ze er natuurlijk wel voor zorgen dat ze het werk aankunnen, wat dus blijkbaar hier niet het geval is
Iedere keer terug moeten met je bestelling is na een tijdje ook niet zo leuk meer, ondanks dat gratis drankje dat je dan krijgt, waar je eigenlijk niets aan hebt omdat de rest van je eten koud is voordat ze het vergeten deel van de bestelling bij je afleveren
ok, daar heb je helemaal gelijk in. Je moet het zeker niet afreageren en bovendien altijd vriendelijk blijven. Ik had m toch ook op een vriendelijke toon naar het bord gestuurd? en wat elke keer in de drive gebeurt.... dat snap ik ook niet. Er zit een heel systeem achter, hoe kan je de sausjes ofzo vergeten. Ik ben 1x de sausjes vergeten, omdat het meisje op het 1e raam in mn oor zat te lullen over een bestelling die veranderd was ofzo. Maarja, dat weten die mensen niet, die vrouw komt woedend binnen en ik heb me toch op mn kop gekregen van de manager Want ja, bij mac weten ze ook wel dat ze vanalles vergeten in de drive, dus als ik zoiets doe krijg ik t te horen ook. Ik begrijp het excuses aangeboden. Wat die man van die fishfilet betreft, die kwam na een minuut of 20 schreeuwend binnenstormen. WAAR IS MN BESTELLING? Ik had willen zeggen: weggehaald sluit maar opnieuw aan in de drive. Maarja... wat kon ik zeggen? ik zei nix
Die man: IK WIL DE MANAGER SPREKEN. Nouja, die komt erbij en uiteindelijk werd ik op t matje geroepen. TOen ik alles had uitgelegd zei hij tegen me: ok, we gaan nu onze excuses aanbieden, jij regelt de bestelling, ik ga je een beetje uitfoeteren daar, maar je weet dat ik niet boos op je ben en eerlijk gezegd geef ik je wel gelijk.

Hehe

ok, ik hou op met mn verhalen, laten we bij het topic blijven
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 10:55
Nuck
Nuck is offline
Vind het prima fastfood, ik verwacht ook niet echt culinaire hoogstandjes als ik daar iets ga halen.

De Mc kroket is
Oud 09-01-2006, 17:22
Tiño
Tiño is offline
Ja, de drive is een hel.

Ik kan het weten na 5,5jaar .

Echt te zieke dingen meegemaakt, ook zoals Aila, dat gebeurt gewoon ECHT.

Ook is het wel zo dat er wel ns wat wordt vergeten, maar bedenk wel, de mensen die dat gebeurt staan vaak uren naar een schermpje te turen in de drukke stress waarbij letterlijk honderden bestellingen voorbij komen.

Eeen foutje is zo gemaakt ,helaas.
Oud 09-01-2006, 18:53
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Tiño schreef op 09-01-2006 @ 18:22 :
Ja, de drive is een hel.

Ik kan het weten na 5,5jaar .

Echt te zieke dingen meegemaakt, ook zoals Aila, dat gebeurt gewoon ECHT.

Ook is het wel zo dat er wel ns wat wordt vergeten, maar bedenk wel, de mensen die dat gebeurt staan vaak uren naar een schermpje te turen in de drukke stress waarbij letterlijk honderden bestellingen voorbij komen.

Eeen foutje is zo gemaakt ,helaas.
Ik weet wel dat dat soort dingen gebeuren, maar dat soort gevallen heb je overal wel in de horeca. Toch is het belangrijk dat je proffessioneel en beleefd blijft
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 19:13
Barry K
Barry K is offline
Ik heb hier even een discussie.
Hoeveel cm is zo'n big big mac?
Oud 09-01-2006, 19:35
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Barry K schreef op 09-01-2006 @ 20:13 :
Ik heb hier even een discussie.
Hoeveel cm is zo'n big big mac?
Als je hier doelt op de verhouding plaatje/werkelijkheid, dat is overal zo, niet alleen bij de mac
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 19:46
Barry K
Barry K is offline
Nee ik bedoel de werkelijke hoogte in cm?
Oud 09-01-2006, 20:20
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Barry K schreef op 09-01-2006 @ 20:46 :
Nee ik bedoel de werkelijke hoogte in cm?
Ik schat zo'n cm of 6
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 20:32
TommY_
TommY_ is offline
Burger King
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 21:09
Iduna
Iduna is offline
Milkshake, sundae ijs, mcchicken, fish, mcnuggets, allemaal lekker hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 22:25
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Sherco schreef op 29-12-2005 @ 14:10 :
De friet en de McFlurry's zijn wel lekker, maar dat is dan ook het enige wat ik er eet
En de milkshakes.

Verder vult het wel, maar het voedt niet.
Oud 10-01-2006, 13:33
Bell
Bell is offline
ik ging van de week een happy meal halen en toen kostte het maar 1,30... lang leve de muts die mij teveel teruggaf
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 13:44
***ailá***
***ailá*** is offline
hahaha die zal een lekker kasverschil hebben

offtopic: en ja hoor, gister was het weer zover, 1 of andere gek heeft me verrot gescholden terwijl ik nix fout had gedaan
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 14:13
snoopy
snoopy is offline
Ik heb op 'beetje' gestemd.
Ik vind het af en toe best te pruimen, maar niet te vaak!
Oud 10-01-2006, 14:18
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Bell schreef op 10-01-2006 @ 14:33 :
ik ging van de week een happy meal halen en toen kostte het maar 1,30... lang leve de muts die mij teveel teruggaf
Ik had van 't zomer vergeten te zeggen dat ik een menu wilde, dus ik kreeg geen patat. Toen ik zei dat ik dat wel wilde, gaf ze het me gewoon, omdat we al hadden afgerekend oid. Het was teveel gedoe om weer een nieuwe afrekening te maken.
Oud 10-01-2006, 14:21
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Uhuh, I'm loving it.
Oud 10-01-2006, 14:22
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
die frietjes mogen ze houden

voor de rest
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 00:25
Verwijderd
Ik vind het meeste wel lekker, maar je moet het niet te vaak eten. Ik kom er eigenlijk maar 2x per jaar ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 12:26
darknessmystery
darknessmystery is offline
nee.. ik vind dat eten echt niet lekker.. alleen kipnuggets en mac flurry vind ik lekker en de rest vind ik echt niet te eten...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 22:17
***ailá***
***ailá*** is offline
ik hou van de friet, de hamburgers, de kipnuggets, de chili chicken en de McChicken.
En gwn cola erbij ofzo.

(btw, vandaag bestelde er iemand een groenteburger zonder sla , dat kan natuurlijk ook)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 06:50
Maradinus
Maradinus is offline
zo nu en dan is het wel lekker maar niet elke dag

het is meestal een broodje kroket zonder saus

ook 1 x bestelde iemand een frikandel speciaal

ROLF
Oud 16-01-2006, 07:11
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 28-12-2005 @ 13:50 :
Daarbij zijn er ALTIJD lange rijen, is er ongeïnteresseerd en onintelligent personeel, is de sfeer vreselijk (reclamegeluiden op de achtergrond, lelijk gebouw, enzovoorts)
Dan moet je naar de goede McDonalds gaan. Hier zijn nooit lange rijen en het personeel is over het algemeen best vriendelijk (iig niet zo veel onvriendelijker dan op andere plaatsen waar je patat haalt).

Ik eet zelden bij de McDonalds...dan ga ik nog eerder naar de BurgerKing (Twister Fries ). Bij de McDonalds haal ik wel zo nu en dan een McFlurry.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 10:13
RoxX
RoxX is offline
ik vind t echt vies.. die friet is altijd vet snotterig en het vlees op zo'n hamburger is net rubber ofzo.. alleen de saus is lekker ^^
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 14:43
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
RoxX schreef op 16-01-2006 @ 11:13 :
ik vind t echt vies.. die friet is altijd vet snotterig en het vlees op zo'n hamburger is net rubber ofzo.. alleen de saus is lekker ^^
Dan heb je dus echt een slechte Mac te pakken :\
Ik denk trouwens dat je bedoeld dat de friet slap is, want snotterig lijkt me nogal sterk. Als hij slap is is hij oud en moet je nieuwe eisen.
En hetzelfde geldt voor de hamburgers, als het vlees taai is of rubberachtig, staat hij te lang en kun je een nieuwe eisen.
Gewoon doen, want je betaald voor je eten, je hebt dus recht op lekker en vers eten.
Oud 16-01-2006, 15:21
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Nee, de Mac doet t niet voor mij.
Ik heb er gister gegeten met een hele groep omdat we met een hele groep ineens wat wilden gaan eten en ik had een Big Mac menu met saus en dat kost dan 6,05 euro......en dat vind ik echt veel.

Ik ga liever naar de BK of KFC, lekkerdere burgers, lekkerdere friet.
Oud 16-01-2006, 16:21
RoxX
RoxX is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 16-01-2006 @ 15:43 :
Dan heb je dus echt een slechte Mac te pakken :\
Ik denk trouwens dat je bedoeld dat de friet slap is, want snotterig lijkt me nogal sterk. Als hij slap is is hij oud en moet je nieuwe eisen.
En hetzelfde geldt voor de hamburgers, als het vlees taai is of rubberachtig, staat hij te lang en kun je een nieuwe eisen.
Gewoon doen, want je betaald voor je eten, je hebt dus recht op lekker en vers eten.
nee echt snotterig.. zo van dat het vet nie meer goed is en je je friet niet lang genoeg bakt..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 19:03
marrel
marrel is offline
Ik vind het zeker lekker! Lust er lang niet alles, maar wat ik er ooit eet <3
Oud 16-01-2006, 21:05
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Ik prefereer de Febo ver boven de Mac Donalds..

De hamburgers zijn niet te eten * schoenzool koop ik wel in de schoenenwinkel * ...
Medewerkers zijn vaak arrogant...
Patat is vaak te slap....
Oud 16-01-2006, 21:07
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Vice schreef op 09-01-2006 @ 11:01 :
Was je 7 maanden nog 11?
En daarvoor nog 4 jaar zei ze erbij...

OFtewel: 4 jaar en 7 maanden terug, en er is één keer gezondigd ?
Oud 16-01-2006, 22:49
langejongen
langejongen is offline
Ik heb net een Mc Flurry Crunch gehaald, en dat is ook de laatste keer geweest.
Oud 17-01-2006, 11:50
Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-12-2005 @ 19:29 :
Ik vind het lekker alleen moet je het niet te vaak eten.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 12:46
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 25-12-2005 @ 15:07 :
Lekker
Vullend
Prijs
Service
Kwaliteit /
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 14:18
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Burger King en McDonalds is lekker, maar geen volwaardige avondmaaltijd. Ik kom er dus ook zelden.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 16:47
esprit-chick
esprit-chick is offline
ik heb ja gestemd.

ik vind het over het algemeen lekker (niet alles natuurlijk) maar niet te vaak

de smaken zijn altijd t zelfde en t is vrij eenzijdig allemaal, maar zo op zn tijd kan ik n MCnuggets menu met veeeeel friet saus enorm waarderen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten