Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2006, 20:49
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
filia dei schreef op 08-01-2006 @ 16:06 :
wat is er vreemd aan dan???
Nouja, misschien ligt het aan mij hoor.. Maar ik kan me niet voorstellen dat je het okee vindt dat je je vriend 1x per week ziet en verder alleen hoort: ey kom je langs. Ik snap wel dat je het druk hebt, maar ik heb zoiets van: ja, ik heb het druk, maar als ik het minder druk had, dan zou ik hem best vaker willen zien.
Oud 09-01-2006, 12:48
JJ13
JJ13 is offline
we zien elkaar elke dag, want wij wonen praktisch samen
Oud 09-01-2006, 15:33
first eror
first eror is offline
Normaal:
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 16:49
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 08-01-2006 @ 19:59 :
Hangt er ook wel vanaf of je vriend een prater was of niet.. Als Eelco zoveel praatte als ik, zou je hem elke dag 2 uur kunnen bellen.
Maar croco vindt mijn roddels niet interessant
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 16:52
__
__ is offline
Citaat:
Experiment schreef op 08-01-2006 @ 18:57 :
Nou daar ben ik het echt niet mee eens hoor. Ik spreek mijn vriend ook nauwelijks doordeweeks. Ik ga naar school, weer naar huis, enzovoorts. Hij gaat naar zijn colleges, gitaarspelen, eten enz. Lekker boeiend Ik heb hem echt niet zoveel te vertellen doordeweeks, en hetgeen er te vertellen is vind ik leuker om face-to-face te doen dan met de telefoon. Sommige mensen houden ook helemaal niet van bellen, dus jaa... kun je wel tegen je zin aan de telefoon gaan hangen maar dat werkt ook niet. En als er iets is, dan bellen we elkaar echt wel hoor Ik wil mijn vriend alleen niet van zijn studie afhouden om hem te vertellen dat ik vandaag een tweedegraads functie heb geintegreerd (o.i.d.)
tsja, maar, je vriend zou toch niet iemand moeten zijn die je belt als er echt iets ís ofzo? als je echt iets te vertellen hebt. onze smsjes/telefoontjes gaan ook vaak nergens over,

(...)

haha, ik werd dus net tijdens het schrijven van dit bericht serieus gebeld door m'n vriendje en het ging helemaal nergens over; hij ging de reclame van postkrediet zingen etc. verder had ik vanmiddag een smsje van hem, belde ik hem enkele uren daarna even op en komt 'ie vanavond hierheen. als het goed is, lijkt mij, heb je mekaar toch gewoon duizend dingen te vertellen en praat je gewoon graag met elkaar, AL IS HET ALLEEN MAAR OM ZIJN/HAAR STEM EVEN TE HOREN ? nou moet ik zeggen dat dat telefoontje van net inderdaad nogal overbodig was en dat alles bij mekaar we vandaag wel meer contact hebben (gehad) dan normaal, maar spreken doe ik hem sowieso elke dag wel. dat vind ik wel zo normaal?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 13:40
filia dei
filia dei is offline
Ik zie 'm gerust wel graag. Maar doordeweeks ga ik om 9 uur naar school, kom ik om 6 uur thuis en sta ik om 7 uur bij klimmen, majorette of me werk. Zaterdag heeft hij een bijbaantje en zondag heeft hij of ik of wij allebij tegelijk wedstrijden. Vrijdag is de enige dag dat we elkaar kunnen zien. T'is niet dat we elkaar angstvallig uit de weg gaan.
Er is gewoon niet meer tijd. In de vakantie's zien we elkaar. En soms zeggen we wat af om samen naar het theater of de bios te gaan ofzo.
Maar eerlijk gezegt mis ik hem doordeweeks ook niet. Ik heb het gewoon te druk om hem te missen. En als ik toch niet aan hem denk, zou hem gaan opbellen of me laten opbellen door hem een beetje zelfkwelling zijn omdat we allebei weten dat we toch nog 4 dagen moeten wachten, en je elkaar dan juist nog meer gaat missen. Bovendien zit ik niet te wachten op sms'jes of telefoontjes: van 'dag schatje me trein heeft vertraging', of 'hallo, wij eten boerenkool', ik bedoel zeg dan niets weetje. Van wie dan ook.

on-topic: nou jah, zo zit dat bij mij, als je een minder druk leven hebt (of het gewoon beter hebt geplanned) en je hebt tijd om elkaar te zien. Moet je dat vooral doen. En als je geen telefoonfobie hebt kun je ook gewoon je vriendje bellen met nutteloze medelingen (mits je vriendje dat natuurlijk ook niet erg vindt)
Oud 10-01-2006, 15:02
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
__ schreef op 09-01-2006 @ 17:52 :
tsja, maar, je vriend zou toch niet iemand moeten zijn die je belt als er echt iets ís ofzo? als je echt iets te vertellen hebt. onze smsjes/telefoontjes gaan ook vaak nergens over,
Tsja dat zijn dingen die ik eerder met vriendinnen doe En hij heeft wel wat beters te doen, drukke studie. En idd door te bellen mis ik hem alleen maar meer, word ik er meer mee geconfronteerd dat bellen wle kan maar dat het niet hetzelfde is als bellen. Voor mij iig absoluut niet te vergelijken met elkaar irl zien. Dus stort ik me liever op mn eigen bezigheden
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 15:40
__
__ is offline
Citaat:
Experiment schreef op 10-01-2006 @ 16:02 :
Tsja dat zijn dingen die ik eerder met vriendinnen doe En hij heeft wel wat beters te doen, drukke studie. En idd door te bellen mis ik hem alleen maar meer, word ik er meer mee geconfronteerd dat bellen wle kan maar dat het niet hetzelfde is als bellen. Voor mij iig absoluut niet te vergelijken met elkaar irl zien. Dus stort ik me liever op mn eigen bezigheden
nouja, bij jou geldt vast hetzelfde verhaal als bij dat meisje boven je? dan kan ik me er op zich wel in vinden, maar goed, wij wonen 3 straten van mekaar vandaan en hebben voor een deel dezelfde vrienden en zitten lang niet alle dagen volgeboekt, dus het is een beetje moeilijk om me dat voor te stellen. MAAR TOCH. ik begrijp het wel.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 15:44
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
filia dei schreef op 10-01-2006 @ 14:40 :
Ik zie 'm gerust wel graag. Maar doordeweeks ga ik om 9 uur naar school, kom ik om 6 uur thuis en sta ik om 7 uur bij klimmen, majorette of me werk. Zaterdag heeft hij een bijbaantje en zondag heeft hij of ik of wij allebij tegelijk wedstrijden. Vrijdag is de enige dag dat we elkaar kunnen zien. T'is niet dat we elkaar angstvallig uit de weg gaan.
Er is gewoon niet meer tijd. In de vakantie's zien we elkaar. En soms zeggen we wat af om samen naar het theater of de bios te gaan ofzo.
Maar eerlijk gezegt mis ik hem doordeweeks ook niet. Ik heb het gewoon te druk om hem te missen. En als ik toch niet aan hem denk, zou hem gaan opbellen of me laten opbellen door hem een beetje zelfkwelling zijn omdat we allebei weten dat we toch nog 4 dagen moeten wachten, en je elkaar dan juist nog meer gaat missen. Bovendien zit ik niet te wachten op sms'jes of telefoontjes: van 'dag schatje me trein heeft vertraging', of 'hallo, wij eten boerenkool', ik bedoel zeg dan niets weetje. Van wie dan ook.

on-topic: nou jah, zo zit dat bij mij, als je een minder druk leven hebt (of het gewoon beter hebt geplanned) en je hebt tijd om elkaar te zien. Moet je dat vooral doen. En als je geen telefoonfobie hebt kun je ook gewoon je vriendje bellen met nutteloze medelingen (mits je vriendje dat natuurlijk ook niet erg vindt)
Nu begrijp ik het ook wat beter hoor. Ik dacht alleen dat het was dat jullie er geen zin in hadden oid.
Oud 10-01-2006, 16:16
snoopy
snoopy is offline
nou ja, het hangt van de situatie af, natuurlijk. Als we op vaknatie zijn bellen we echt niet elke dag, maar over het algemeen spreek ik m toch wel een keer per dag/een keer in de twee dagen. Als ik vier dagen niks van m hoorde zou ik toch n beetje bang worden
Oud 10-01-2006, 16:43
Nyawa
We zien elkaar denk ik zo'n drie keer per week, maar ik spreek hem eigenlijk bijna elke dag wel op MSN.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 16:19
Srn
Srn is offline
Toen ik nog een vriend had was dat elke dag.. Ongeveer de hele dag en dan tussendoor ook nog smsen, msnen, bellen enzovoort.
Reageren

Regels voor berichten