Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Br3Ez4H is L3kk4h man! |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk overigens dat bier inderdaad wel een echte mannendrank is. Ik ken genoeg vrouwen die het drinken maar stereotyperend is het toch echt voor mannen. Doorgaand op het stereotyperen drinken vrouwen vooral zoete troep als Br3Ez4hZ passoa en weet ik het wat voor mixdrankjes je nog meer kan bedenken.
||
Citaat:
Maar ik denk dat het toch voor het merendeel vrouwen zijn die zoete drankjes (en dan doel ik eigenlijk nog het meest op breezers) drinken. Zie alleen maar de hele breezerslet hype. Het waren mijns inziens toch voornamelijk vrouwen die hier aan meededen (en dan met name jonge meisjes in de leeftijdscategorie 14 t/m 17). De mannen (of jongens hoe je het dan ook noemen wilt) daarentegen stonden imo juist hierdoor wat afkerend tegen breezers en dergelijke zoete troep.
||
Citaat:
![]() uitzonderingen daar gelaten ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder mannen bier, vrouwen bier. als ze wat anders drinken hebben ze slechte smaak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik hou ook van zoet hoor. Niet van bier, wel van breezers, maar ook van whisky en cognac en spiritusdrankjes en smirnoff ice, maar niet van Pushkin rode wodka of plakkerig-krijg-onmiddelijk-kiespijn-zoet-spul. Bla. Typisch. Oudere dames: advocaat of boerenjongens/-meisjes. Mannen: bier Oudere, gedistingeerde mannen: cognac, whisky, maar dan wel Chival Regal ofzo. 16jarige meisjes: zoete witte wijn, passoa-jus, pisang-jus, tegenwoordig ook breezer. en nu ga ik weer verder werken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Mutant. Van wie denk je dat ik dát nou geleerd heb ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
toch zie ik mezelf niet met zown grote kleurige cocktail met paraplu's rietjes en vruchten zitten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Nederlandse drank spelletjes TessaH97 | 13 | 01-05-2016 07:47 | |
Eten & Drinken |
jaren 90 voedsel/drank Verwijderd | 11 | 01-09-2010 10:28 | |
Eten & Drinken |
wat is typisch eten/drinken voor waar jij woont? Verwijderd | 94 | 19-03-2007 18:40 | |
Drugs & Alcohol |
BNN laat verslaggevers zelf 'spuiten & slikken' Verwijderd | 419 | 11-03-2006 12:10 | |
Drugs & Alcohol |
ghb of iets anders? DiaNNe>!!! | 47 | 15-12-2004 21:55 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |