Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
die lui betalen toch ook een groot deel van hun salaris weer aan de partijkas ? hoe stom kun je zijn, denk ik dan, eerlijk gezegd...
||
Citaat:
Waardoor het effectief onmogelijk zou worden om in Nederland meer dan € 225.000 te verdienen. Absurd natuurlijk, omdat iedereen dan via het buitenland gaat financieren, en de belasting alleen maar minder geld zal ontvangen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien behelsen hun anderen plannen ook dat iedereen met een hoger inkomen links en rechts genaait wordt. Ik ben niet het CBS of het Nibud, maar ik zou niet raar op kijken als in een Nederland volledig geregeld volgens SP-ideologie het onaantrekkelijk zou zijn om een inkomen te hebben dat boven het modale uit stijgt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens is het feit dat de mensen in Zweden niet massaal emigreren natuurlijk maar een heel zwak argument om dan maar aan te nemen dat het in Nederland ook geen verzet zal oproepen als de belasting naar maximaal 80% gaat, nog los van het feit dat er wel een enorm gat gaapt tussen 'niet gillend wegrennen' en 'het helemaal niet leuk vinden maar toch nog niet erg genoeg om te emigreren'. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarnaast is Zweden niet te vergelijken met Nederland. Zweden heeft een homogenere bevolkinssamenstelling. Dergelijke bevolkingen is in staat en bereid hogere lasten te dragen. Laatst gewijzigd op 04-01-2006 om 13:42. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens is Bill Gates de rijkste man ter wereld. Laatst gewijzigd op 04-01-2006 om 14:17. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
yeah, right.
||
Citaat:
http://www.nationmaster.com/graph-T/eco_gdp_cap Zweden is zo arm, 25ste op de wereld ranglijst van rijkste landen en kijk eens naar noorwegen en denemarken, nog 2 van die landen met hoge belastingen en kijk zij doen het maar iets beter met 3de en 11de, je hebt gelijk landen met een hoge belasting moet wel leiden tot armoede. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je brengt gewoon al je geld onder op de Kaaimaneilanden en laat je maandelijkse inkomen ook via verweggistan uitbetaald worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit zal het zijn.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Vooral de manier waarop men de publieke omroep kapot laat gaan vind ik vreselijk. Maar wat ik nog erger vind, is... dat ik... (ik krijg het bijna m'n strot niet uit)... heb ingezien... dat de huidige Nederlandse regering... zo slecht nog niet is... vergeleken met het buitenland. Tijdens m'n ban-periode heb ik me uitgeleefd op een Amerikaans forum, vandaar. Van die creeps die nog steeds geloven dat Irak massavernietigingswapens en banden met Al Qu'aida had, dat Bush Irak in is getrokken om de Iraki's te bevrijden en die het geweldig vinden dat de Patriot Act verlengd is en Bush zijn onderdanen stiekem af heeft laten luisteren. En dan ook nog een hoop feestende (!) mensen als Tookie Williams wordt geëxecuteerd en beweringen dat Abu Graib en Guántanamo Bay onschuldige kleuterspeelplaatsen zijn... Dan ben je opeens héél blij dat je geregeerd wordt door Jan Peter en Piet Hein. Laatst gewijzigd op 12-01-2006 om 21:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het mooiste: Een kerel er volledig uitgeluld over die massavernietigingswapens (met een hoop bronnen), begint-ie over Al Qu'aida's banden met Irak. Ik hem er wederom uitgeluld... Begint-ie over 'liberating the Iraqi's'. Ik hemer weer uitgeluld door te wijzen op de uitgebreide Amerikaanse steun aan Saddam in de jaren '80... "Ehm... ehm... ehm... You're too tolerant of Saddam and you're an anti-American!" Soms wilde ik van frustratie m'n toetsenbord opeten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En nu ga ik me weer lekker ouderwets ergeren. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is alsof je een kind zijn laatste snoepje afpakt, een sadistisch genoegen welhaast. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
altijd leuk om te lezen
||
Citaat:
Ik ben eventjes gebanned aldaar. Ik gebruikte de uitdrukking 'for the love of God' en dat is 'profanity'... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus broek dichthouden, Wouter. ![]() |
![]() |
|
http://www.atheistnetwork.com/index.php
Daar zijn gelukkig nog wel wat weldenkende Amerikanen te vinden. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Die scheiding tussen kerk en staat he AsianDF | 34 | 25-12-2005 02:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Balkenende III? firelizzard | 216 | 15-03-2005 09:38 |