Advertentie | |
|
![]() |
|
WTF, Whistler? Dat was een betaversie van XP, ofzo. Niet meer gebruiken, tenzij je houdt van een enorm onveilig en potentieel onstabiel OS.
Verschil tussen Home en Professional kun je op de site van MS vinden: http://www.microsoft.com/windowsxp/p...choosing2.mspx Firewall: indien je een modem/router met NAT hebt is het compleet nutteloos, anders is de ingebouwde firewall in XP SP2 goed genoeg. Antivirus: Norton is een ongelofelijk brak stuk software (het vertraagt je computer enorm). Kaspersky AV schijnt wel aardig te zijn, ik gebruik zelf eTrust EZ Antivirus, bevalt me ook uitstekend. AVG, AntiVir en avast! zijn hele aardige gratis virusscanners.
Laatst gewijzigd op 14-01-2006 om 20:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kon ineens geen meuk meer uploaden op sharepoint, ik kon op verschillende verwindowsde sites van school niet meer inloggen en hij vond de inforknopjes van dit forum reclame. Misschien had ik het verkeerd ingestald, maar ik vind het niks. |
![]() |
|||||
Citaat:
Als je wel gebruik maakt van een internetverbinding is het niet slim om een oude beta te gebruiken. (Anders zou ik het wel willen hebben voor mijn oude os'sen verzameling) Citaat:
Voor de verschillen moet je maar eens op de site kijken, waar m@rco naar verwees. Citaat:
Als je voor een gratis en legale gratis besturingsysteem wil gaan, kan je bijvoorbeeld een Linux distributie gaan. Kubuntu, opensuse zijn leuke distro's voor beginners. Je kan met linux geen populaire windows spellen spelen, maar er zijn genoeg andere leuke gratis spellen. Citaat:
Ik zou dan eerder kiezen voor AVG, clamwin en/of jezelf 1.0. Een makkelijk goed in te stellen firewall zou ik voor zonealarm kiezen.
Laatst gewijzigd op 15-01-2006 om 13:25. |
![]() |
||
Citaat:
||
Offtopic:
Citaat:
Of je selecteert het knopje "always allow". ![]()
Laatst gewijzigd op 16-01-2006 om 12:50. |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
Het is eset.com of nod32.nl. ![]()
Laatst gewijzigd op 16-01-2006 om 14:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Offtopic: