Advertentie | |
|
![]() |
|||
Iedere virusscanner werkt op dezelfde manier.
Ze zijn alleen verschillen op de scanmethode, gebruikersinterface en updategehalte. Oftewel het maakt niet zoveel uit welke je gebruikt, zolang je maar het maar update en goed configureert. Citaat:
Om ze allemaal tegen te houden, hoeft je alleen je systeem up te daten, een firewall gebruiken en bij alles logisch na te denken. Per week een hijackthislogje controleren en om de maand je computer scannen met een online virusscanner, kan veel doen Handig is om te weten dat de meeste virussen geschreven worden voor de populairste besturingsysteem op dat moment. Citaat:
Deze antwoorden zou je eerder hebben gevonden als je de zoekfunctie gebruikte.
Laatst gewijzigd op 15-01-2006 om 12:21. |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spy-, adware & virussen [4] M@rco | 500 | 01-12-2006 11:27 | |
Software & Hardware |
Ik krijg een map met geen mogelijkheid verwijderd Verwijderd | 96 | 09-10-2006 22:53 | |
Software & Hardware |
Internet verbinding werkt niet Metal | 3 | 08-09-2006 12:00 | |
Software & Hardware |
[Software] Een goeie antivirus Charlene | 10 | 07-03-2005 16:25 |