Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2005, 00:29
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 18-12-2005 @ 00:56 :
*zucht* Je hebt de letterlijke betekenis en je hebt de uitdrukking, die verschillen nogal van elkaar, en is op zich hier geen discussie waard. So let's drop it

Nu weer OT aub.
Dankje
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 00:32
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-12-2005 @ 01:29 :
Dankje
Graag gedaan oud-collega
Oud 18-12-2005, 01:55
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Meadow schreef op 17-12-2005 @ 20:49 :
Het zal mij niet boeien wie mij een slet noemt, ze doen maar. Ik vind het inderdaad ook raar dat meisjes wel slet worden genoemd, en jongens minder snel de mannelijke variant ervan.
Ik vind het helemaal niet raar. Sommige woorden hebben nu eenmaal geen equivalent voor het andere geslacht. Trut, nog zo'n woord.

Meer nog. Waarschijnlijk kruipt 90% van de alleenstaande jongens met iedereen in bed die zich aanbiedt, en noemt met die mensen in de volksmond 'een gezonde kerel'. 90% van de meisjes doet dat niet. En de rest zijn goedkope sletten... (cijfertjes zijn vakkundig uit mijn duim gezogen)

Daarnaast vind ik het opvallend dat zoveel meisjes het geen probleem vinden als iemand hun slet noemt. Dat lijkt me enorm ongeloofwaardig.
Oud 18-12-2005, 03:40
2B!
2B! is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 18-12-2005 @ 00:56 :
*zucht* Je hebt de letterlijke betekenis en je hebt de uitdrukking, die verschillen nogal van elkaar, en is op zich hier geen discussie waard. So let's drop it

Nu weer OT aub.
Ik hou van jou

Sletje!

echt een grapje

Laatst gewijzigd op 18-12-2005 om 04:27.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 10:40
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 18-12-2005 @ 02:55 :
Ik vind het helemaal niet raar. Sommige woorden hebben nu eenmaal geen equivalent voor het andere geslacht. Trut, nog zo'n woord.

Meer nog. Waarschijnlijk kruipt 90% van de alleenstaande jongens met iedereen in bed die zich aanbiedt, en noemt met die mensen in de volksmond 'een gezonde kerel'. 90% van de meisjes doet dat niet. En de rest zijn goedkope sletten... (cijfertjes zijn vakkundig uit mijn duim gezogen)

Daarnaast vind ik het opvallend dat zoveel meisjes het geen probleem vinden als iemand hun slet noemt. Dat lijkt me enorm ongeloofwaardig.
Ik vind dat iedereen maar naar bed moet gaan met wie hij of zij wil zonder uitgescholden te worden. Ben zelf erg lang gepest (maar geheel ergens anders over) en daarom maakt het me nu niet meer uit wat men van me denkt (ondanks dat ik compleet monogaam ben, maar dat doet er even niet toe).

En ik "scheld" mijn zorgvader ook altijd uit voor trut, omdat hij een x zijn nagels heeft zitten veilen in de trein .
Oud 18-12-2005, 12:29
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Meadow schreef op 18-12-2005 @ 11:40 :
En ik "scheld" mijn zorgvader ook altijd uit voor trut, omdat hij een x zijn nagels heeft zitten veilen in de trein .
Ik neem aan dat je vijlen bedoelt. Als hij ze geveild zou hebben zou hij ze namelijk op een veiling te koop hebben aangeboden...
Oud 18-12-2005, 13:32
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 18-12-2005 @ 13:29 :
Ik neem aan dat je vijlen bedoelt. Als hij ze geveild zou hebben zou hij ze namelijk op een veiling te koop hebben aangeboden...
Hehe, inderdaad .
Oud 18-12-2005, 16:30
Mata Leo
Mata Leo is offline
Het is gewoon een dierlijk instinct om te paren.
En als vrouwen zomaar iedere willekeurige pik tot zich nemen, zijn et sletten.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 10:29
cheapquality
cheapquality is offline
sletten zijn cool

Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 10:40
2B!
2B! is offline
Citaat:
cheapquality schreef op 21-12-2005 @ 11:29 :
sletten zijn cool

[afbeelding]

Als je een link post moettie t natuurlijk wel doen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 10:28
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Citaat:
2B! schreef op 21-12-2005 @ 11:40 :
Als je een link post moettie t natuurlijk wel doen.
ja he.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 11:05
EggeD
EggeD is offline
Lekker boeiend.
Oud 24-12-2005, 12:04
Chertje
Chertje is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 25-11-2005 @ 11:02 :
Waarom noemen jongens die zelf met iedereen het bed induiken meisjes een slet als zij dit ook doet? Het is altijd zo geweest dat een meisje snel voor hoer of slet wordt uitgemaakt als ze iets te los omgaat met haar seksualiteit. Maar waarom dan door jongens terwijl ze net hetzelfde doen? Zien mannen het niet in dat ze gewoon hypocriet zijn dan?

Dus ik vraag hier om een verklaring

Iemand een idee?
Ik Zal het niet weten...
maar ik zal ook wel willen
weten waarom ze dat doen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 12:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 25-11-2005 @ 11:02 :
Zien mannen het niet in dat ze gewoon hypocriet zijn dan?
Dat zien we wel in, het kan ons alleen geen fuck schelen.
Oud 25-12-2005, 21:01
Cola
Cola is offline
hmmm een slet he...

een kameraad van mij vond een meisje op school leuk, en ze kwamen een beetje in contact enne hij hoorde via een klasgenoot van hem/ vriendin van haar dat zij met hem wou zoenen. Dus hij vraagt op msn aan haar of dat waar is enne het was dus waar. maar de volgende dag komt die klasgenoot van hem naar hem en die zegt zo: ze wil eigenlijk toch niet met je zoenen omdat ze je toch niet zo knap vindt

en het eerst volgende schoolfeest loopt ze de halve school af te werken, als je begrijpt wat ik bedoel

dat vind ik eigenlijk wel een meisje wat je een "slet" mag noemen
Oud 28-12-2005, 17:07
LM
LM is offline
Ik denk dat meeste jongens problemen hebben met een meisje die al meerdere jongens hebben gehad omdat ze dat vies idee vinden.
En daarom ze slet noemen ofzo, ik denk persoonlijk dat je het in die richting moet zoeken.
Oud 28-12-2005, 17:32
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
LM schreef op 28-12-2005 @ 18:07 :
Ik denk dat meeste jongens problemen hebben met een meisje die al meerdere jongens hebben gehad omdat ze dat vies idee vinden.
En daarom ze slet noemen ofzo, ik denk persoonlijk dat je het in die richting moet zoeken.
Vies? En jongens die al in meerdere meisjes hebben gezeten zijn dat dan niet?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 18:34
Until My End
Until My End is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 28-12-2005 @ 01:21 :
Wáren vrouwen maar zo makkelijk als mannen wat sex betreft, dan zou het leven een stuk fleuriger worden
Oud 28-12-2005, 19:28
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 28-12-2005 @ 18:32 :
ja ook, tenminste vind ik als man zijnde. Mannen zijn net zo hard een slet
Oud 28-12-2005, 19:35
LM
LM is offline
Citaat:
Ik denk dat ze het zo zien, en ja dat misschien ook wel maar kan ik niet zo goed over oordelen
Maar daar ging het niet over, het ging over waarom het vrouwelijk geslacht de naam ''slet'' hebben als ze erg actief zijn op sex gebied
Oud 28-12-2005, 19:37
LM
LM is offline
Citaat:
Kan het ook anders uitleggen trouwens.

Pak een glas, kots der 3x in..
En vraag dan of ze der nog uit willen drinken :9
Denk dat het zo vaak gezien word.
Oud 28-12-2005, 19:49
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
LM schreef op 28-12-2005 @ 20:37 :
Kan het ook anders uitleggen trouwens.

Pak een glas, kots der 3x in..
En vraag dan of ze der nog uit willen drinken :9
Denk dat het zo vaak gezien word.
je vergelijkt jouw penis/sperma met kots?
Oud 28-12-2005, 20:04
Until My End
Until My End is offline
Vat m ook niet helemaal nee.
Oud 28-12-2005, 20:16
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
LM schreef op 28-12-2005 @ 20:35 :
Ik denk dat ze het zo zien, en ja dat misschien ook wel maar kan ik niet zo goed over oordelen
Maar daar ging het niet over, het ging over waarom het vrouwelijk geslacht de naam ''slet'' hebben als ze erg actief zijn op sex gebied
Daar gaat het nét wel over. Waarom dat meisjes die seksueel erg wisselend en actief zijn een slet worden genoemd, lijkt me vrij duidelijk. Maar dat dit door jongens gebeurd die óók rondsletten, dat begrijp ik niet. Als ik een jongen ben die elke week een ander meisje heeft, dan ga ik een meisje echt geen slet noemen, want ik ben zelf geen haar beter. Toch zijn er véél jongens die dit wel doen. Waarom? Kunnen ze het niet verdragen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 21:01
LM
LM is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 28-12-2005 @ 20:49 :
je vergelijkt jouw penis/sperma met kots?
Ik denk dat het vaak zo wel gezien word ja
Het idee van iemand anders zijn sperma is niet echt smakelijk.
Ik praat niet voor me zelf, ik vertel op een beetje overdreven manier hoe ik denk dat die jongens er bij komen.
Oud 28-12-2005, 21:06
LM
LM is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 28-12-2005 @ 21:16 :
Daar gaat het nét wel over. Waarom dat meisjes die seksueel erg wisselend en actief zijn een slet worden genoemd, lijkt me vrij duidelijk. Maar dat dit door jongens gebeurd die óók rondsletten, dat begrijp ik niet. Als ik een jongen ben die elke week een ander meisje heeft, dan ga ik een meisje echt geen slet noemen, want ik ben zelf geen haar beter. Toch zijn er véél jongens die dit wel doen. Waarom? Kunnen ze het niet verdragen ofzo?
Ohw, dat is idd ook de vraag ja.
Maar jij weet net zo goed als ik dat wij net zo goed sletjes zijn
Jullie noemen ons alleen niet zo!
En jullie voelen jullie aangesproken als wij sletjes zeggen.
En wij zijn ''trots'' als wij gescoord hebben?! Als jullie dat nou ook is waren.
Jullie maken er iets fouts van.
Wij doen precies het zelfde maar omdat wij er vaak trots op zijn en het ons ook niet aan trekken mochten we slet genoemt worden. Ik kan het niet helemaal goed in woorden brengen wat ik nou wil zeggen maar hoop dat jullie het eruit kunnen krijgen

Zo is het tog wel een beetje? en nog eens, ik praat niet over me zelf maar denk over hoe andere zullen denken.
Oud 29-12-2005, 01:49
MB
MB is offline
Die hele statement slaat iig niet op de mensen waar ik mee om ga, daarvan weet ik zeker dat 99% niet zo denkt.
Oud 30-12-2005, 17:08
Dennis27
Dennis27 is offline
Aangezien mannen nu eenmaal 'makkelijker' seks hebben over het algemeen wordt dat 'normaal' gevonden. Bij vrouwen is dit anders. Als er dan 1 vrouw zich zeg maar 'mannelijk' gedraagt, seksueel gezien, dan wordt ze een 'slet' genoemd omdat het afwijkend gedrag is.
Als alle vrouwen 'sletten' waren, dan werd dat 'normaal' gevonden...Hoop dat het idee duidelijk is.

En ja, mannen spreken zichzelf vaak tegen. Haar wel een slet noemen, maar tegelijkertijd bevalt zo'n meid ook wel....
Met citaat reageren
Oud 31-12-2005, 13:28
RoB!N
RoB!N is offline
Ik word ook wel eens slet genoemd door me vrienden. Zit ik ook niet mee
als groet gebruik is soms wel eens hey sletje alles goed. Gewoon tegen een vriend he en dan zie je vrouwen vaak dom opkijken van hmm wat zegt hij nou.
En ja ach sletjes zijn er nu een maal net zo als er players zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2005, 19:25
Verwijderd
Citaat:
LM schreef op 28-12-2005 @ 22:01 :
Ik denk dat het vaak zo wel gezien word ja
Het idee van iemand anders zijn sperma is niet echt smakelijk.
Ik praat niet voor me zelf, ik vertel op een beetje overdreven manier hoe ik denk dat die jongens er bij komen.
Ik mag tog wel hopen dat als jullie gaan rodsletten dat je dan condooms gebruikt?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2006, 19:10
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
Heikneuter schreef op 25-11-2005 @ 18:56 :
Omdat Mannen meestal niet de absurde aantallen halen die meisjes wel halen. Bedoel, ik ken wel meisjes van 18 die dik 50 jongens hebben geneukt, Jongens halen zulke getalen vrijwel nooit, meeste wat ik gehoord heb is richting de 15.
waar wonen die dan
Oud 01-01-2006, 19:26
Meadow
Meadow is offline
Hehehe, op mijn online/community (een MOO) is een db waarin wordt bijgehouden wie met hoeveel mensen neukt, en wie dat zijn. Het record van de mannen ligt op 50, en dat van de vrouwen op 7 . Is onze vrouwelijke populatie gewoon schattig, de mannelijke sletterig, of zijn we gewoon niet representatief?
Oud 02-01-2006, 01:22
LM
LM is offline
Citaat:
hitzor schreef op 31-12-2005 @ 20:25 :
Ik mag tog wel hopen dat als jullie gaan rodsletten dat je dan condooms gebruikt?
Wat voor iets?????
Oud 02-01-2006, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Meadow schreef op 01-01-2006 @ 20:26 :
Hehehe, op mijn online/community (een MOO) is een db waarin wordt bijgehouden wie met hoeveel mensen neukt, en wie dat zijn. Het record van de mannen ligt op 50, en dat van de vrouwen op 7 . Is onze vrouwelijke populatie gewoon schattig, de mannelijke sletterig, of zijn we gewoon niet representatief?
uit een anoniem onderzoek dat vergeleken werd met een niet-anoniem onderzoek bleek dat mannen er gemiddeld 4 bij liegen en dat vrouwen er gemiddeld 2 af liegen . Daarbij rekenen veel mannen ook orale seks en manuele seks mee voor het aantal partners, terwijl slechts een minderheid van de vrouwen dit doet.

Maar elke keer dat er een heteroman seks heeft, heeft er natuurlijk ook een vrouw seks, anders gaat 't niet.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 01:19
LM
LM is offline
Citaat:
Sarah schreef op 02-01-2006 @ 13:24 Maar elke keer dat er een heteroman seks heeft, heeft er natuurlijk ook een vrouw seks, anders gaat 't niet.
hahaha, die opmerkingen blijven rulen
Oud 07-01-2006, 01:48
2B!
2B! is offline
Citaat:
Sarah schreef op 02-01-2006 @ 13:24 :
Maar elke keer dat er een heteroman seks heeft, heeft er natuurlijk ook een vrouw seks, anders gaat 't niet.
Ook niet altijd, zelf geen ervaring mee maar als iemand heeeeeeeeel dronken is.

Manon is mijn sletje, en ze heeft nog nooit geklaagt als ik dat zei
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 01:49
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
2B! schreef op 07-01-2006 @ 02:48 :

Manon is mijn sletje, en ze heeft nog nooit geklaagt als ik dat zei
Jij mag dat Maar niemand anders Dat dat even duidelijk moge wezen...
Oud 07-01-2006, 01:50
2B!
2B! is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-01-2006 @ 02:49 :
Jij mag dat Maar niemand anders Dat dat even duidelijk moge wezen...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 12:26
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Sarah schreef op 02-01-2006 @ 13:24 :

Het hoeft natuurlijk geen 1 op 1 verdeling te zijn .
Oud 07-01-2006, 14:31
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
2B! schreef op 07-01-2006 @ 02:48 :
Ook niet altijd, zelf geen ervaring mee maar als iemand heeeeeeeeel dronken is.
waarmee kan een heteroman nog meer seks hebben?
Oud 07-01-2006, 14:38
Verwijderd
Citaat:
thunder110 schreef op 07-01-2006 @ 15:31 :
waarmee kan een heteroman nog meer seks hebben?
met een man, neem ik aan dat hij bedoelt?
dat kan natuurlijk, voor de afwisseling ofzo, maar het is toch niet gebruikelijk
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 22:48
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
ga emanciperen, SLET
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 20:21
lieverdje=x=
lieverdje=x= is offline
Jongens die meisjes een SLET noemen zijn Levenloos krijgen aandacht te kort.

Trouwens als je een groepje jonges voorbij loopt en ze fluiten en je geeft geen aand8 ben je gelijk een SLET

Maar als je wel naar ze toe gaat en je staat daar met 5 jongens ben je ook een SLET..

Dus... "sommige "jongens
Oud 11-01-2006, 20:31
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Zo snel als meisjes een slet worden genoemd, krijgen wij als jongens dat te horen, met het woord Player....

Doe niet zo moeilijk schat, één negatiefe opmerking tegen je gehad ofzo, dat je er zo upset over doet?
Oud 11-01-2006, 21:32
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 11-01-2006 @ 21:31 :
Zo snel als meisjes een slet worden genoemd, krijgen wij als jongens dat te horen, met het woord Player....
Ja, is dat zo? Lijkt mij dat een jongen meer mag dan een meisje. Of zie ik het nou verkeerd? Daarom vraag ik hier dus om jullie mening

Citaat:
Doe niet zo moeilijk schat, één negatiefe opmerking tegen je gehad ofzo, dat je er zo upset over doet?
Hehe, nee, totaal niet. Ik probeer het gewoon te begrijpen, maar ik vrees ervoor
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 17:04
Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 25-12-2005 @ 22:01 :
hmmm een slet he...

een kameraad van mij vond een meisje op school leuk, en ze kwamen een beetje in contact enne hij hoorde via een klasgenoot van hem/ vriendin van haar dat zij met hem wou zoenen. Dus hij vraagt op msn aan haar of dat waar is enne het was dus waar. maar de volgende dag komt die klasgenoot van hem naar hem en die zegt zo: ze wil eigenlijk toch niet met je zoenen omdat ze je toch niet zo knap vindt

en het eerst volgende schoolfeest loopt ze de halve school af te werken, als je begrijpt wat ik bedoel

dat vind ik eigenlijk wel een meisje wat je een "slet" mag noemen
hoe spannend zeg
Oud 13-01-2006, 14:55
Limbabanaan
Limbabanaan is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 25-11-2005 @ 11:06 :
Voor die jongens is 'slet' niet negatief bedoeld. Het kan ook betekenen dat het meisje in kwestie 'makkelijk' is.
Oh en dat is zeker niet negatief bedoeld? Sorry hoor, maar ik sluit me aan bij degenen die het hypocriet vinden, en Christina Aguilera verwoordt het heel goed in haar liedje 'Can't hold us down':
'If you look back in history
It's a common double standard of society
The guy gets all the glory the more he can score
While the girl can do the same and yet you call her a whore

I don't understand why it's okay
The guy can get away with it & the girl gets named'

'Here's something I just can't understand
If the guy have three girls then he's the man
He can either give us some head, sex her off
If the girl do the same, then she's a whore'

En dan pakt ze ze ff terug:
'But you're just a little boy
Think you're so cute, so coy
You must talk so big
To make up for smaller things
So you're just a little boy
All you'll do is annoy
You must talk so big
To make up for smaller things'

En tot slot: jongens kunnen ook een slet zijn!!!
Oud 15-01-2006, 20:30
Verwijderd
Vrouwen zijn gewoon std. hoeren.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 10:11
2B!
2B! is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-01-2006 @ 15:38 :
met een man, neem ik aan dat hij bedoelt?
dat kan natuurlijk, voor de afwisseling ofzo, maar het is toch niet gebruikelijk

Of onder invloed dus.

En ik word dan inderdaad ook een player genoemd dusja...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 18:55
Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
Citaat:
Roos schreef op 25-11-2005 @ 18:49 :
Ik snap deze discussie nooit. Nou dan wordt je een slet genoemd. Maakt dat uit?
Het maakt niet uit, totdat je afgewezen wordt door iemand die je écht leuk vind 'omdat je zo'n naam hebt'.

Regels voor berichten