Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2006, 18:38
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Heb je een ex waaraan je op de dag van vandaag nog altijd aan denkt? Zo ja, wat maakt hem zo bijzonder?

Ik ging vanaf me 16de tot mijn 18de met een jongen, maar hij ging meer dan 5 keer vreemd. Elke dag moet ik nog aan hem denken wat voor klootzak hij was/is !
Oud 15-01-2006, 18:40
vixen
vixen is offline
Ja, eentje. Maar die is overleden, vandaar.
Oud 15-01-2006, 18:42
Thee Muts
Thee Muts is offline
In principe is elke ex iemand die je 'nooit meer vergeet'. En het bijzondere daaraan is simpelweg het feit dat je een stuk leven met elkaar hebt gedeeld. Eigenlijk geldt dat dus voor alle mensen waarmee je een relatie hebt gehad, ongeacht wat voor relatie.

Het is een stukje verleden, en je kunt niet bewust zomaar stukken uit je leven vergeten. Dus ik vrees dat dit topic weinig discussiewaarde heeft....
Oud 15-01-2006, 19:43
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb een ex die me heel erg veel pijn heeft gedaan tijdens de relatie, maar waar ik altijd enorm van onder de indruk was. Meer dan goed was. Aan hem denk ik nog regelmatig, maar ik kan eindelijk zeggen dat ik wel over hem heen ben.

Daarnaast date ik nu met mijn handjevasthouvriendje van toen ik 13 of 14 was, daar denk ik dus ook regelmatig aan
Oud 15-01-2006, 19:44
Qimm
Qimm is offline
Ik heb er maar 1 en ja, daar denk ik nog vaak aan. Kan het niet uitzetten. Waarom? Omdat hij de eerste was denk ik.
Oud 15-01-2006, 19:50
gurl19
gurl19 is offline
Ja ik denk ook nog geregeld aan mijn ex. Op zich ben ik veel vergeten van die tijd. Omdat het al 2 jaar geleden is, maar toch denk ik er nog veel aan. Helemaal omdat ik zijn nieuwe vriendin geregeld zie. Maar ik heb een nieuwe vriend waar ik heel gelukkig mee ben en wil er helemaal niet aan denken.
Dus ik probeer mezelf dan altijd een beetje af te leiden!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 15-01-2006 @ 19:42 :
In principe is elke ex iemand die je 'nooit meer vergeet'. En het bijzondere daaraan is simpelweg het feit dat je een stuk leven met elkaar hebt gedeeld. Eigenlijk geldt dat dus voor alle mensen waarmee je een relatie hebt gehad, ongeacht wat voor relatie.

Het is een stukje verleden, en je kunt niet bewust zomaar stukken uit je leven vergeten.
Ja, je verwoordt precies wat ik denk.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 20:22
Marcade
Marcade is offline
Ligt er aan wat je met 'aan denken' verstaat. Ik bedoel; vergeten zal ik ze niet compleet .. maar ik denk echt niet dagelijks aan ze. Meer eens in de zoveel .. weken .. ofzo of maanden zelfs .. Ze zijn verleden tijd en ik ben er mee klaar; er valt weinig meer over te denken.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 21:35
Verwijderd
De ene denk je nog wel een paar keer per week aan, andere echt nog maar heel weinig. Ligt net aan de persoon en hoe vaak je ze nog ziet.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 21:46
MTpower
MTpower is offline
Heb er maar een waar ik liever niet meer aan terugdenk, maar het niet kan helpen omdat ik er altijd aan moet denken wat een bitch ze wel niet is
Oud 15-01-2006, 21:48
yapo
yapo is offline
Ik denk wel elke dag aan 't meisje waarvan ik graag wilde dat ze m'n vriendin zou zijn...
Oud 15-01-2006, 22:02
LostInTime
LostInTime is offline
mn enige ex, nu 4 en een halve maand uit, denk er om de dag aan denk ik...

tis gewoon allemaal niet goed gelopen, maar heb nog nooit zo veel van iemand gehouden...(we hebben 4 jaar en 8 en halve maand een relatie gehad, wel bijna een kwart van mn leven) vind t gewoon heel jammer dat er nu echt helemaal niks meer is, ook geen vriendschap dus...was wel de bedoeling, maar ik kan niet normaal met em omgaan, omdat ik eigenlijk nog steeds kwaad ben...en kan zn nieuwe vriendin niet uitstaan.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 22:03
Verwijderd
Citaat:
yapo schreef op 15-01-2006 @ 22:48 :
Ik denk wel elke dag aan 't meisje waarvan ik graag wilde dat ze m'n vriendin zou zijn...
Offtopic: OMG wat een hippe ava!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 22:13
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 15-01-2006 @ 19:42 :

Het is een stukje verleden, en je kunt niet bewust zomaar stukken uit je leven vergeten. Dus ik vrees dat dit topic weinig discussiewaarde heeft....
Klopt misschien wel. Maar ik heb ex-en waar ik amper aan denk, en 1 ex waaraan ik eigenlijk elke dag nog wel denk. En tuurlijk denk je aan de 1 meer dan aan de ander, maar ik vraag me af waar de grens ligt... Ik heb ondertussen al meer dan een jaar een andere vriend, waar ik ook enorm gelukkig mee ben, maar toch blijft mijn ex ook een groot deel van mijn leven beheersen, terwijl ik hem al anderhalf jaar niet meer gezien heb...
Oud 15-01-2006, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 15-01-2006 @ 20:44 :
Ik heb er maar 1 en ja, daar denk ik nog vaak aan. Kan het niet uitzetten. Waarom? Omdat hij de eerste was denk ik.
Dit. Plus dat er daarvoor en daarna ook nog genoeg gebeurd is tussen ons.

En ik nog niet over 'm heen ben, helaas, al heeft ie ondertussen een ander
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 22:50
Verwijderd
De één heeft meer bij mij losgemaakt dan de ander, terwijl het uiteindelijk niet eens zo heel lang heeft geduurd. het verschilt natuurlijk per persoon. En vergeten zal ik het nooit.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 10:00
Verwijderd
Ik denk nog regelmatig aan m'n ex. Ze was m'n eerste echte liefde en ik was echt heel erg dol op haar. Mijn periode met haar heeft echt veel impact op me gehad en ze was echt gewoon geweldig. Helaas had ze ook haar schaduwzijde, waar het moeilijk mee omgaan was.

Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 08:02.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 18:14
Verwijderd
Dat ligt eraan wat je precies bedoelt met 'nog altijd', hè. Voorts vind ik jouw verband tussen 'nog altijd' aan je ex denken (wat dat ook is) en het 'bijzonder' zijn van je ex vrij vergezocht.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 18:28
create
create is offline
ik denk nog af en toe aan mijn ex, maar eigenlijk weet ik zelf niet waarom. het is niet alsof we zo'n bijzondere relatie hadden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 18:37
Gothic
Gothic is offline
m'n recente ex denk ik nog regelmatig aan, maar dat is logisch, tis net pas uit...
Verder heb ik gewoon een hoop fijne herinneringen aan hem, heb lang met hem gehad, dus 2,5 jaar geschiedenis waar hij ook een groot deel van uitmaaktte, hoop dingen die ik met hem gedaan heb, vakantie gedeeld, dus daar ontkom ik niet altijd aan ... en het vergelijken met nieuwe kandidaten, dat is minder, maar misschien geeft dat aan, dat ik ernog niet klaar voor ben ofzo of dat ik m'n ex nog niet goed uit m'n hoofd heb gezet...

Verder. Eigenlijk niet echt. Wel eens kort aan een vervelende ex, maar meer dat ik blij ben dat ik niet meer met hem heb of als ik iets herken of denk: dit wil ik volgende relaties niet meer...

m'n 1e liefde denk ik wat vaker aan, maar dat is geen ex, heb ik nooit wat mee gehad
Oud 16-01-2006, 21:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Mwah, af en toe. Maar dan meer omdat ik aan die mislukte acties denk.
Oud 16-01-2006, 22:34
Flowtje
Flowtje is offline
Ja, nog redelijk vaak zelfs. Aan allebei mijn exen. De eerste wel wat meer dan de tweede, maar met de eerste heb ik dan ook 3 jaar gehad. En met de tweede ex is het nog niet zo heel erg lang geleden uit gegaan, dus vandaar.
Oud 16-01-2006, 23:08
Estar
Estar is offline
Nee, zou niet goed zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 07:09
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Estar schreef op 17-01-2006 @ 00:08 :
Nee, zou niet goed zijn.
Hoezo niet?
Oud 17-01-2006, 07:43
Estar
Estar is offline
Citaat:
justhanna schreef op 17-01-2006 @ 08:09 :
Hoezo niet?
Omdat ik een nieuwe vriend heb, en als ik elke dag aan mijn ex zou denken zou ik daar niet overheen zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2006, 08:23
Muchacha
Muchacha is offline
Ik denk ook nog dagelijks aan mijn ex hoor. Het gaat met periodes. De ene periode denk ik vrij vaak aan hem (zoals met kerstmis), de andere periode denk ik soms dagen niet aan hem. En dat zal ook zo blijven als ik een nieuwe vriend heb. En daar vind ik niet mis mee. Mijn ex hoort bij mijn verleden, bij wie ik ben, bij mijn herinneringen. Als ik voorbij een straat kom waar we hebben staan kussen, dan denk ik daaraan, maar da's toch niet slecht voor een nieuwe relatie? Je gaat met je nieuwe vriend evengoed zo'n herinneringen maken
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 17-01-2006 @ 09:23 :
Ik denk ook nog dagelijks aan mijn ex hoor. Het gaat met periodes. De ene periode denk ik vrij vaak aan hem (zoals met kerstmis), de andere periode denk ik soms dagen niet aan hem. En dat zal ook zo blijven als ik een nieuwe vriend heb. En daar vind ik niet mis mee. Mijn ex hoort bij mijn verleden, bij wie ik ben, bij mijn herinneringen. Als ik voorbij een straat kom waar we hebben staan kussen, dan denk ik daaraan, maar da's toch niet slecht voor een nieuwe relatie? Je gaat met je nieuwe vriend evengoed zo'n herinneringen maken
Ben ik het mee eens. Daarnaast heb ik het wel eens over mijn ex enzo. Gewoon dingen die we meegemaakt hebben, stom of leuk, maakt niet uit. En regelmatig zeg ik de naam van mijn vriend in plaats van de naam van mijn ex als ik wat vertel over mijn ex Hahaha.. Ach, vind ik alleen maar een goed teken dat ik meer met mijn vriend bezig ben dan met mijn ex en zo hoort het ook.
Er gaan dagen voorbij dat ik niet aan hem denk, en veel dagen dat ik wel aan hem denk. Maar bijzonder is dat niet. Dan schiet even een gedachte of herinnering door mijn hoofd en vaak is dat in de trant van: Goh, wat ben ik blij dat ik daar geen relatie meer mee heb.

En andere exen denk ik ook nog wel eens aan. Al is het alleen maar wanneer hun msnnaam in beeld verschijnt
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 10:35
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
iLaySha_007 schreef op 15-01-2006 @ 19:38 :
Heb je een ex waaraan je op de dag van vandaag nog altijd aan denkt? Zo ja, wat maakt hem zo bijzonder?

Ik ging vanaf me 16de tot mijn 18de met een jongen, maar hij ging meer dan 5 keer vreemd. Elke dag moet ik nog aan hem denken wat voor klootzak hij was/is !
Je bent nu nog steeds 18, dus zo lang kan het ook nog niet uit zijn. Gaat heus wel over (of niet), als je het wat langer de tijd geeft.
Oud 17-01-2006, 10:49
Silvie
Silvie is offline
In het begin dacht ik er wel aan, maarja dat is ook logisch als het net uit is, lijkt mij.
Maar nu denk ik er eigenlijk nooit meer aan.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 11:39
Estar
Estar is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 17-01-2006 @ 09:23 :
Mjah,dus jij gaat ook bij elke speeltuin even nadenken aan je vroegere vriendinnetjes en hoe leuk jullie het toen hadden?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 11:44
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Estar schreef op 17-01-2006 @ 12:39 :
Mjah,dus jij gaat ook bij elke speeltuin even nadenken aan je vroegere vriendinnetjes en hoe leuk jullie het toen hadden?
Ja, eigenlijk wel Als ik aan mijn ex denk, betekent het misschien net iets meer dan aan vroegere vriendinnetjes, maar het is niet bedreigend voor een nieuwe relatie en ik voel er niets bij, enkel nostalgie ofzo (wat ik bij die vriendinnetjes dus ook voel). Ik zie er geen graten in. Uiteindelijk heb ik echt tijd genomen voor mezelf om me over mijn ex te zetten en ben ik nu meer dan klaar voor een nieuwe relatie. Maar dat neemt niet weg dat hij niet bij mijn verleden hoort. En mijn nieuwe vriend bij het heden
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 11:50
Estar
Estar is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 17-01-2006 @ 12:44 :
Ja, eigenlijk wel Als ik aan mijn ex denk, betekent het misschien net iets meer dan aan vroegere vriendinnetjes, maar het is niet bedreigend voor een nieuwe relatie en ik voel er niets bij, enkel nostalgie ofzo (wat ik bij die vriendinnetjes dus ook voel). Ik zie er geen graten in. Uiteindelijk heb ik echt tijd genomen voor mezelf om me over mijn ex te zetten en ben ik nu meer dan klaar voor een nieuwe relatie. Maar dat neemt niet weg dat hij niet bij mijn verleden hoort. En mijn nieuwe vriend bij het heden
Tja, dan denk ik niet ik niet zo in het verleden blijf hangen. Dingen die zijn gebeurd daar denk ik niet dagelijks aan tenzij ze met het nu te maken hebben, en het nog speelt, speelt het niet meer dan denk ik er ook niet meer dagelijks aan, dat zou een chaos worden.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 11:53
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Estar schreef op 17-01-2006 @ 12:50 :
Tja, dan denk ik niet ik niet zo in het verleden blijf hangen. Dingen die zijn gebeurd daar denk ik niet dagelijks aan tenzij ze met het nu te maken hebben, en het nog speelt, speelt het niet meer dan denk ik er ook niet meer dagelijks aan, dat zou een chaos worden.
Het is ook fel verminderd bij mij hoor. Er is een periode geweest dat ik echt kwaad was op hem en dat het dus nog vaak speelde bij me. Nu denk ik nog wel aan hem, maar wel minder, maar ik zal nooit stoppen met denken aan hem. Lijkt me logisch. Je beste vriendinnetje van de lagere school vergeet je toch ook nooit? En ik heb maar één echte ex, dus dat maakt het wel makkelijker
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 12:06
Estar
Estar is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 17-01-2006 @ 12:53 :
Het is ook fel verminderd bij mij hoor. Er is een periode geweest dat ik echt kwaad was op hem en dat het dus nog vaak speelde bij me. Nu denk ik nog wel aan hem, maar wel minder, maar ik zal nooit stoppen met denken aan hem. Lijkt me logisch. Je beste vriendinnetje van de lagere school vergeet je toch ook nooit? En ik heb maar één echte ex, dus dat maakt het wel makkelijker
Nee, maar t is niet zo dat ik elke dag aan der denk, misschien eens per jaar ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 12:14
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Estar schreef op 17-01-2006 @ 13:06 :
Nee, maar t is niet zo dat ik elke dag aan der denk, misschien eens per jaar ofzo.
Bij mij is het wel een helse periode geweest, en ik zie nog dagelijks vrienden van hem en mij op msn. Dus dat speelt ook wel mee. Zolang het maar niets betekent he
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 12:20
Estar
Estar is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 17-01-2006 @ 13:14 :
Bij mij is het wel een helse periode geweest, en ik zie nog dagelijks vrienden van hem en mij op msn. Dus dat speelt ook wel mee. Zolang het maar niets betekent he
Je bent er duidelijk nog niet overheen dus.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 12:26
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Estar schreef op 17-01-2006 @ 13:20 :
Je bent er duidelijk nog niet overheen dus.
Ach komop, als ik zeg dat dat wel zo is en dat het niets betekent dat ik nog regelmatig aan hem denk, zonder daar verder iets achter te zoeken, neem dat dan gewoon aan. Je kent me niet, dus kan je niet zomaar zeggen dat ik nog niet over hem heen ben. Hij heeft mijn hart gebroken en ik vergeef hem nooit, maar ik kan ook nog aan de goede momenten denken, zonder hem te missen of hem terug te willen of eerder wat.

De vraag was of ik nog een ex heb waar ik regelmatig aan denk en het antwoord daarop is ja. Wat hem zo bijzonder maakte is dat hij mijn eerste liefde was en dat ik veel met hem gedeeld heb. De meesten hier denken nog regelmatig aan hun ex, en die zijn er ook allemaal overheen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 14:19
Estar
Estar is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 17-01-2006 @ 13:26 :
Ach komop, als ik zeg dat dat wel zo is en dat het niets betekent dat ik nog regelmatig aan hem denk, zonder daar verder iets achter te zoeken, neem dat dan gewoon aan. Je kent me niet, dus kan je niet zomaar zeggen dat ik nog niet over hem heen ben. Hij heeft mijn hart gebroken en ik vergeef hem nooit, maar ik kan ook nog aan de goede momenten denken, zonder hem te missen of hem terug te willen of eerder wat.

De vraag was of ik nog een ex heb waar ik regelmatig aan denk en het antwoord daarop is ja. Wat hem zo bijzonder maakte is dat hij mijn eerste liefde was en dat ik veel met hem gedeeld heb. De meesten hier denken nog regelmatig aan hun ex, en die zijn er ook allemaal overheen.
Je hebt gelijk, ik heb verkeerd gelezen, ik las dat je aan je ex dacht omdat je zijn vrienden in je msn lijst had staan, mijn excusses.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 15:19
Mindfields
Mindfields is offline
mn eerste zie ik alleen als vriend, en mn tweede ex als leuke jongen en vriend.. maar denk niet zo vaak meer aan 'die goede oude tijd'.
als et uit zou gaan met mn huidige vriend.. daar zou ik wel veel langer last van hebben
Oud 17-01-2006, 20:02
starfishie
starfishie is offline
Ja, omdat hij niet meer leeft.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 10:48
zeep007
zeep007 is offline
Heel soms, maar dan denk ik niet aan mijn exen maar meer aan het verleden waar zij ook in thuis horen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 10:50
Pierreke
Pierreke is offline
Ik denk niet dat ik ze snel zal vergeten. Ze komen zeer regelmatig eens voorbij vliegen in m'n gedachtes. Ik ben ervan overtuigd dat ze tot je verleden behoren en dat je het verleden niet kunt en mag vergeten; het blijft altijd op de (stille) achtergrond meespelen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 10:54
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:52.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 14:07
YellowLight
YellowLight is offline
ik denk nog vaak aan mn ex, meestal als ik 's avonds in bed lig, dan komt alles weer een beetje boven.

maar het is nu zo'n beetje drie maanden uit, dus dat is allemaal dan nog wel logisch. maar wat ik de laatste tijd wel gemerkt heb, is dat ik meer denk aan de tijd die ik met hem heb gehad, en niet meer aan hem persoonlijk. dit klinkt een beetje gek, maar hij maakt nu gewoon uit van mnverleden, net zoals wanneer vriendschappen overgaan, en ik weer aan die mensen terugdenk : ).

maar ik denk dat ik nog wel heel lang aan hem blijf denken, want het was mn eerste échte vriend, waarmee het gewoon heel erg leuk was. dus ik denk dat ik dat niet vergeet, en dat ik later dan nog denk, he ja (,....) was mn eerste vriend, wat een leuke tijd was dat. blabla.
Oud 24-01-2006, 14:07
Warsocket
Warsocket is offline
Exen vergeet je nooit dunkt me
dat zijn toch belangrijke personen in je leven geweest, en mensne die belangrijk zijn geweest vergeet je over het algemeen niet
Oud 24-01-2006, 17:00
Luna
Luna is offline
met 2 exen ben ik nog bevriend dus in dat opzicht zal ik ze niet vergeten.
maar 1 ex zal ik nooit vergeten omdat hij simpelweg mn eerste 'grote liefde' was. of hoe je dat dan ook wilt zien. De eerste jongen waar ik echt godvergeten veel om gegeven heb. sukkel die ik ben
Oud 24-01-2006, 17:38
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 24-01-2006 @ 14:07 :
Exen vergeet je nooit dunkt me
dat zijn toch belangrijke personen in je leven geweest, en mensne die belangrijk zijn geweest vergeet je over het algemeen niet
Niet iedereen heeft altijd even serieuze relaties.
Oud 24-01-2006, 17:55
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Nee, eigenlijk niet. Af en toe wil ik nog wel aan een ex denken, maar echt niet elke dag.
Oud 24-01-2006, 18:08
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Qimm schreef op 24-01-2006 @ 18:38 :
Niet iedereen heeft altijd even serieuze relaties.
ik ook niet sommige szijn serieuzer dan andere, maar dan nog allemaal serieus genog om die persoon niet te vergeten
Oud 24-01-2006, 18:24
catootje
catootje is offline
Heel soms komt hij even mijn gedachten in
Reageren

Regels voor berichten