Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
I never promissed you a rosegarden. Van weet ik even niet meer wie.
Maar er is wel eens topic geweest waar heel veel tips in staan! Edit Deze Laatst gewijzigd op 07-01-2006 om 09:25. |
![]() |
||
Citaat:
Maar een boek in dezelfde sfeer omtrent psychologie is 'Psycho Thom' van Martin Olden |
![]() |
||
Citaat:
![]() En 'Mevrouw was stil vandaag' van Lydia Rood is ook wel goed.
||
Citaat:
||
Citaat:
De TS zal duidelijker moeten zijn over het soort boek; dan kunnen er betere adviezen gegeven worden, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
filosofie is dus zeker ook goed (maar aangezien dit een psycholgie subforum is noemde ik folosofie maar niet om gezeur te voorkomen)... mss een filosofische psycholgie boek? ![]() (te veel losse reply's zijn niet goed voor mn post gemiddelde ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 09-01-2006 om 23:18. |
![]() |
||
Citaat:
Let wel: het is een studieboek! Het is dus ook op die manier geschreven. Maar ik vond het heel leuk om te lezen; de tekst is totaal niet duf oid. Het is een ontzettend uitgebreid boek; wat dat betreft vind ik het net een encyclopedie. Van alles wat je maar kan hebben komt er in voor en wordt beschreven onder andere dmv voorbeelden en foto's. Het is wel een duur boek, dus mocht je geïnteresseerd zijn maar je weet niet zeker of het wel wat is, dan zou ik je aanraden om het eerst eens bij een bibliotheek te lenen (indien aanwezig).
|
![]() |
Psychologie en filosofie met nadruk op psychologie?
Wat dacht je van: Wolfsklem van Piet Vroon. HET GAAT OVER DE EVOLUTIE VAN HET GEDRAG VAN DE MENS. Dan weet je ECHT hoe de mens in elkaar zit. Volgens mij ben jij wel zo iemand die niet graag lettertjes voor zijn neus ziet dansen, maar wel heel graag HET WIL WETEN: gewoon alleen om het weten en daar dan verder over na te kunnen denken. Kort gezegd, eigenlijk een beetje erover filosoferen (of nadenken), of vergis ik mij nou? Misschien zijn boeken over functieleer wat? Hmm, ik heb net zelf een site en forum opengegooid ( nog niet helemaal af) en misschien is het ook wel wat voor jou: als je daar dan ook zo mee bezig bent? www.zoekhetmaaruitclub.tk ----> mogelijk naam in de toekomst ---> www.zoekhetmaaruitforum.tk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond het een heel fijn boek om te lezen en leren, het verduidelijkt de geschiedenis van de psychologie een beetje, de stromingen en ziektes/stoornissen en dat soort dingen. En anders de DSM-IV ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vooral omdat het gortdroog en voornamelijk voor 'peuten, 'logen en 'iaters is. |
![]() |
||
Citaat:
Sommige dingen uit die boeken vond ik wel aangrijpend ![]() Er is btw nog een 3e boek van de beste man
||
Citaat:
Over de evolutie, natuurlijke selectie, genen van gedrag, seksualiteit, ouderzorg, jaloezie en voorplantingssucces. Over oorlog, agressie, communicatie en taal. Over hersenen en bewustzijn. Echt een interessant boek ![]() En in hetzelfde genre: "Moordenaars en hun motieven" van Jeff Vermassen: Over hoe mensen mensen kunnen vermoorden, van waar geweld komt, taal als wapen, dan een beschrijving en theorieen van individueel gepleegde levensdelicten (zoals partnerdoding, gezinsdoding, kinderdoding, roofmoord, huurmoord, seriemoorden en massadoders) en van collectief gepleegde levensdelicten zoals de Holocaust (heel profiel van Hitler ![]() I (l) evolutietheorie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wie gaat/heeft psychologie in Groningen studeren/gestudeerd? lil me | 1 | 29-07-2006 11:59 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Algemene schoolzaken |
Psychologie-studenten van die muffe, vage mensen?! Sjaan | 31 | 15-08-2003 12:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
Psychologie |
psychologische boeken?? hopefully | 13 | 02-04-2003 13:45 | |
Psychologie |
Boeken? Verwijderd | 38 | 12-07-2002 12:47 |