Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zeker in hoger beroep gegaan net als F.de Boer:B
Ik ben nu bij Utreg, is net gedegradeerd uit de eredivisie en ik als status magnefiek moet Utreg redden ![]()
|
![]() |
Ik ben er ook verslaafd aan, maar dat is ook omdat het zo'n goed spel is.
Wie weet er trouwens nog een aantal goede spelers met CM, ik kan er ook wel wat opnoemen, als je denkt nog wat spelers nodig te hebben vraag je het maar en ik merk het vanzelf wel
||
![]() |
Citaat:
Heb je daarbij niet bij CM editor het budget gigantisch omhoog gezet, zodat je zodanig veel geld hebt om Zidane, Rivaldo en Figo in 1 team te krijgen, want als je dat gedaan hebt kan ik van teams zoals Top Oss en Helmond Sport (sorry voor de fans) ook weer een topteam maken.
||
Citaat:
Verder doe ik alles absoluut zelf; sterker nog, als ik merk dat een speler te goed is en bij een te slechte club speelt, waardoor die te simpel te halen is, maak ik em flink slechter. Optimaal spelplezier über alles ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Met een beetje goed scouten en rondkijken kom je een heel eind.. eerlijk gamen,dat vind ik ook het leukste. Wat heb je er aan om vals te spelen?
Ik ben nu naar Utreg gegaan,die net waren gedegradeerd toen ik kwam.. maar de financieen zijn blut. Heb 2 spelers gehuurd en wat jonge talentjes weten te strikken...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
idd
||
Citaat:
Ik geloof het eerlijk gezegt ook niet hoor.. heb het echt ergens gelezen...
||
![]() |
Citaat:
ik hoef het spel zelf niet het is voor een vriend van mij
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb een vraagje ik heb nu 4 spelers die ongelukkig zijn door heimwee wat kan ik hieraan doen (ik wil de spelers eigenlijk niet kwijt) en nu heb ik eentje die meer salaris wil maar dat mag ik hem van de club niet geven en die wil nu ook weg maar ok die wil ik eigenlijk houde
HELP ME |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
haha, Ajax was bij mij gedegradeert!!, net zoals Heerenveen, Roda en Vitesse.
Maarre....ik speel nu met PSV, 8x op rij kampioen, 5x Amstel Cup en nog een CL of zoiets. Ik had eerst CM 3, dat was al lekker vet (koop vooral Peter Prospar van Ansar eens). Nu heb ik CM 00/01 en CM 01/02, dat is toch wel een beetje vetter, vooral het vergelijken van spelers enzo kan best wel handig zijn. Ik kan echt niet wachten tot het volgende deel. Koop ook eens deze spelers: bij CM 00/01: -Dragan Drasim -Henk Vos ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bij CM 01/02: -Tonton Zola Moukoko -Kennedy Bakircioglu, of zoiets (typ gewoon Baki) -Kim Kallstrom -Jonas Lunden |
![]() |
|
![]() |
oh ja, bij PSV Mark van Bommel verkocht voor 230 miljoen (gulden) aan Dortmund.
Om dit te bereiken, moet je, (wel met een goede speler, anders bieden ze niet verder)als iemand een transfer aanbied, naar Ruilen gaan en dan 6 spelers die ze te ruil aanbieden selecteren en dan onderhandelen kiezen, ze komen nu met een vet lager bod. kies 'aanbod totaal onacceptabel' en ze komen met een hoger bod, doe dit een paar keer en het zal een beetje vet hoog worden |
![]() |
|
Misschien ben je daar nog te klein voor, maar ik heb een keer Vlademir gehaald, in het begin transfervrij. Braziliaanse central verdediger. Wordt wel redelijk.
Hugo Pinheiro is een goeie keeper. En spelers bij Gouveia in Portugal zijn ook niet slecht, maar ik weet dus niet of deze spelers voor jou haalbaar zijn.
||
Citaat:
|
Ik zit eigenlijk tussen in met het spelen van grote clubs en klein clubjes. Met kleine clubjes lukt het me op de een of andere manier niet. Ben 1x in 1 jaar met Wolverhampton gepromoveerd en de halve finale van FA Cup gehaald, maar jaar erop weer gedegradeerd. Kleine clubs hebben vaak slechte spelers, en als je kas ook nog eens krap is kan je geen spelers halen vanwege hun salarissen.
In het 1e seizoen zijn West, Guardiola en Castillo ook leuke spelers. Kovacevic is een goede keeper, ook transfervrij. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
championship manager kennyke16 | 7 | 02-09-2002 12:32 | |
Games |
championship manager 01-02 OLD DIRTY BASTERD | 4 | 28-06-2002 16:09 | |
Games |
Wie kan me wat vertellen over Championship Manager 6 voor de PC??? King_Jaspa | 28 | 03-03-2002 23:24 | |
Games |
Championship manager 01-02 kvaklaas | 1 | 10-10-2001 12:54 | |
Games |
Championship Manager - Praga Khan - | 7 | 23-09-2001 21:42 | |
Games |
Championship Manager - Praga Khan - | 1 | 20-09-2001 21:45 |