Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2001, 22:27
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Die Keane heeft bij mij ook altijd wat.. schorsingen enzo.. gewoon wat extra boete`s geven enzo..

[Dit bericht is aangepast door Dennisinho (03-08-2001).]
Oud 04-08-2001, 10:25
Angelfire
Angelfire is offline
Keane is bijna altijd de speler met de meeste rode en gele kaarten. er ging soms geen wedstrijd voorbij of keane had weer een gele. Alleen hij wordt snel pissed als je hem straf daarvoor geeft, gaat ie meteen zielig doen en wil ie op de transferlijst.
Lijkt wel of ik over echte personen praat, toch een geweldig spel!
Oud 04-08-2001, 11:09
Ji Sung Dennis
Soms wel realistisch ja. Davids krijgt volgens mij ook veel kaarten...
Maar Heerenveen heeft gewoon de EUFA Cup gewonnen, dat zie ik zo snel nog niet gebeuren
Oud 05-08-2001, 15:24
Verwijderd
Voor cm9798 zijn wel een soort cheats ja, via de editor kun je je club veel startgeld geven, jezelf maken (erg leuk) en een beetje klooien met spelers (en ook nog ajax iets slechter maken)

Weet iemand nog goeie spelers??
Met citaat reageren
Oud 06-08-2001, 00:14
KC GRANDE
KC GRANDE is offline
CM 00/01 roeleert echt. Ik speelde eerst ook nog altijd 97/98 maar je hebt echt veel minder opties. Bij 00/01 ben je veel meer manager. Ben nu in mij derde seizoen met Barca. 3x kampioen geworden, 2x de beker en nu eindelijk de CL gewonnen. En davids haalt idd errug veel kaarten.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2001, 20:06
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
Toeter! schreef:
Voor cm9798 zijn wel een soort cheats ja, via de editor kun je je club veel startgeld geven, jezelf maken (erg leuk) en een beetje klooien met spelers (en ook nog ajax iets slechter maken)

Weet iemand nog goeie spelers??
voor 97/98? Martin Lauchlan van Partick Thistle volgens mij.
Oud 10-08-2001, 20:19
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
Angelfire schreef:
Ik ben echt te verslaafd aan het spel, ik was eerst manager van Man Utd om het spel te leren. daarna ben ik manager van ajax geworden en ben toen in mijn 2e seizoen al wereldkampioen geworden. Maar door die wedstrijd is mijn Roy Keane wel voor 6! maanden geschorst, omdat hij de scheids omver had geduwd.
Had met Sheffield Wednesday ook een speler voor 6mnd geschorst omdat ie de scheids een klap op zijn bek gaf(was trouwens wel terecht dat ie hem sloeg, slechte scheids ), maar ik kon hem wel gewoon opstellen.

Oud 10-08-2001, 21:22
Ji Sung Dennis
Zeker in hoger beroep gegaan net als F.de Boer:B

Ik ben nu bij Utreg, is net gedegradeerd uit de eredivisie en ik als status magnefiek moet Utreg redden . Financieel is het een rotzooitje, helemaal geen geld voor aankopen en salirisen worden ook steeds lager. Heb inmiddels Paciorek en Levchenko gehuurd en een paar jeugdspelertjes toegevoegd....
Oud 10-08-2001, 23:02
DannyH
DannyH is offline
heb een stunt uitgehaald en ik heb Real Madrid spits Raul voor ruim 100 miljoen piek naar Manchester gehaald
Met citaat reageren
Oud 11-08-2001, 22:34
DannyH
DannyH is offline
ben nu aan een seizoen begonnen met Fortuna Sittard (geloof al voor de 10de keer ofzo) normaal stond ik na 5 wedstrijden al onderaan maar nu sta ik er na 11 op de 5de plaats gaat nu eindelijk goed.

ben wel al zegers kwijt, hij wou vertrekken en zit nu bij Liverpool
Met citaat reageren
Oud 11-08-2001, 23:14
Ji Sung Dennis
100 miljoen is een koopje.. op een ander forum heb ik gelezen dat iemand voor 301 miljoen voor een speler kreeg aangeboden!
Oud 12-08-2001, 00:42
theo tank
theo tank is offline
Citaat:
Dennisinho schreef:
100 miljoen is een koopje.. op een ander forum heb ik gelezen dat iemand voor 301 miljoen voor een speler kreeg aangeboden!
serieur????

ik was met Feyenoord recordhouder 83 miljoen!!

ohw wacht ik heb nog de ouwe versie, daar zal eht wel aan liggen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2001, 08:19
Ji Sung Dennis
Als hij liegt, lieg ik ook natuurlijk....
Ikzelf heb zulke bedragen nog nooit aangeboden gekregen,terwijl ik toch Beckham,Giggs,Ronaldo en dat soort spelers in me selectie had zitten...
Oud 13-08-2001, 23:15
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Ik ben er ook verslaafd aan, maar dat is ook omdat het zo'n goed spel is.

Wie weet er trouwens nog een aantal goede spelers met CM, ik kan er ook wel wat opnoemen, als je denkt nog wat spelers nodig te hebben vraag je het maar en ik merk het vanzelf wel
Oud 13-08-2001, 23:19
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Ik wissel steeds van club, ik begin ook veel te vaak opnieuw, om echt ver te komen...

Maar nu de grote challenge:

Is er iemand die in 4 tot 5 seizoenen met Stevenage Borough uit de Conference kampioen van engeland kan worden? Ik wel

McCaine???

Heb je daarbij niet bij CM editor het budget gigantisch omhoog gezet, zodat je zodanig veel geld hebt om Zidane, Rivaldo en Figo in 1 team te krijgen, want als je dat gedaan hebt kan ik van teams zoals Top Oss en Helmond Sport (sorry voor de fans) ook weer een topteam maken.
Oud 14-08-2001, 07:24
Frank
Frank is offline
zien jullie ook wedstrijden of moeten jullie alleen managen ?
Oud 14-08-2001, 10:54
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Bird Of Prey schreef:
McCaine???

Heb je daarbij niet bij CM editor het budget gigantisch omhoog gezet, zodat je zodanig veel geld hebt om Zidane, Rivaldo en Figo in 1 team te krijgen, want als je dat gedaan hebt kan ik van teams zoals Top Oss en Helmond Sport (sorry voor de fans) ook weer een topteam maken.
Ben je gek geworden? Waar zie je me voor aan? IK gebruik de editor strikt alléén maar voor het updaten van de transfers en het wegwerken van kleine foutjes (zoals Jan Veenhof die, omdat ze in azië de achternaam eerst zetten, bij mij 'Veenhof Jan' heette.)
Verder doe ik alles absoluut zelf; sterker nog, als ik merk dat een speler te goed is en bij een te slechte club speelt, waardoor die te simpel te halen is, maak ik em flink slechter. Optimaal spelplezier über alles
Oud 14-08-2001, 18:27
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Ben je gek geworden? Waar zie je me voor aan? IK gebruik de editor strikt alléén maar voor het updaten van de transfers en het wegwerken van kleine foutjes (zoals Jan Veenhof die, omdat ze in azië de achternaam eerst zetten, bij mij 'Veenhof Jan' heette.)
Verder doe ik alles absoluut zelf; sterker nog, als ik merk dat een speler te goed is en bij een te slechte club speelt, waardoor die te simpel te halen is, maak ik em flink slechter. Optimaal spelplezier über alles

ok, jij bent dus een eerlijke gamer, zo hoort het ook, maar hoe heb je het dan geflikt om in max. 5 jaar van een conference-team een kampioen van engeland te maken, dat zou betekenen dat als je er 4 jaar over doet, je in alle divisies in een keer bent gepromoveerd, of met play-offs, maar je bent steeds in 1 jaar gepromoveerd. Als je zo'n prestatie kan neerzetten moet je wel verstand van goede talenten hebben, dus welke spelers zijn dan goed (en dan bedoel ik niet spelers zoals Zidane, Kluivert en Beckham, maar dan bedoel ik talenten zoals Ishizaki en Lindsetmo)
Oud 14-08-2001, 19:02
Ji Sung Dennis
Met een beetje goed scouten en rondkijken kom je een heel eind.. eerlijk gamen,dat vind ik ook het leukste. Wat heb je er aan om vals te spelen?

Ik ben nu naar Utreg gegaan,die net waren gedegradeerd toen ik kwam.. maar de financieen zijn blut. Heb 2 spelers gehuurd en wat jonge talentjes weten te strikken...
Oud 14-08-2001, 19:49
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Bird Of Prey schreef:
ok, jij bent dus een eerlijke gamer, zo hoort het ook, maar hoe heb je het dan geflikt om in max. 5 jaar van een conference-team een kampioen van engeland te maken, dat zou betekenen dat als je er 4 jaar over doet, je in alle divisies in een keer bent gepromoveerd, of met play-offs, maar je bent steeds in 1 jaar gepromoveerd. Als je zo'n prestatie kan neerzetten moet je wel verstand van goede talenten hebben, dus welke spelers zijn dan goed (en dan bedoel ik niet spelers zoals Zidane, Kluivert en Beckham, maar dan bedoel ik talenten zoals Ishizaki en Lindsetmo)
Mwa, je zegt t eigenlijk zelf al. Je moet verstand hebben van goede talenten, t spel een beetje snappen, en ook nogal geluk hebben dat die bal er net ingaat in plaats van op de paal... (overigens moet ik erbij vermelden dat dit is neergezet met de oude CM3, die ik handmatig geupdate heb; ik had alleen niet de functies om bijv. boetes uit te delen of om meer geld te vragen, dat kon allemaal in de CM3 nog niet :/ )
Oud 14-08-2001, 23:24
Halloow maar weer
Halloow maar weer is offline
Martin Palermo = CL finale
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 23:36
Halloow maar weer

Wie moet ik kopen als je met Rushden&Diamonds speelt? (conference)

Ik was ook verslaafd, tot ik red alert 2 op het internet ging spelen...maar dat kan nu niet meer relaxed omdat mijn computer is gaan flippen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 23:39
Halloow maar weer
sorry, maar ik lees net dat Umbro de sponsor is...als die maar geen invloed gaan hebben op de kwaliteit vd spelers. Gaan de umbrospelers 2x harder lopen ofzo.

"because of the new Umbro soccer shoe..."
Met citaat reageren
Oud 17-08-2001, 15:02
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Halloow maar weer schreef:
sorry, maar ik lees net dat Umbro de sponsor is...als die maar geen invloed gaan hebben op de kwaliteit vd spelers. Gaan de umbrospelers 2x harder lopen ofzo.

"because of the new Umbro soccer shoe..."
Dat lijkt mij zeer sterk, de klasse van de spelers ligt in hun talent, niet in hun sportkleding
Oud 23-08-2001, 14:58
klaay
klaay is offline
ik zit in het seizoen 2001-2002 met Real Madrid.
ik heb de Champions league, de Spaanse beker, werelcup voor clubs gewonnen, allemaal in 1 seizoen.

ik vind dat het coolste spel!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2001, 23:07
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Dennisinho schreef:
Soms wel realistisch ja. Davids krijgt volgens mij ook veel kaarten...
Maar Heerenveen heeft gewoon de EUFA Cup gewonnen, dat zie ik zo snel nog niet gebeuren
Bij mij is zwolle ns gepromoveerd en kampioen geworden in het volgende seizoen en in het daarop volgende seizoen werd het in de CL uitgeschakeld in de halve finale door spartak moskou, nadat het in de kwartfinale met 5-2 en 3-1 gewonnen had van real madrid, dat zal dus in t echt helemaal nooit gebeuren.
Oud 23-08-2001, 23:13
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Dennisinho schreef:
301 miljoen???? Dat liegt hij/zij, welke club heeft nou 301 miljoen over ( of heeft uberhaupt 301 miljoen) voor een aankoop van een speler, probeer ik Saviola voor 85 miljoen te halen cancelled het bestuur de transfer omdat het bedrag veel te hoog zou zijn, je kan hem halen voor 80 miljoen
Oud 25-08-2001, 10:16
mp5
mp5 is offline
wie kan me ff een site of ip adres geven waar ik championship kan downen

mail me maar want anders begginnen de fb's te zeiken
Oud 25-08-2001, 10:38
Frank
Frank is offline
Citaat:
mp5 schreef:

pff jij ben egt l33t
Oud 25-08-2001, 19:22
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
mp5 schreef:

www.disney.com lijkt me voor jou beter...
Oud 25-08-2001, 20:45
Frank
Frank is offline
Citaat:
McCaine schreef:

idd
Oud 25-08-2001, 23:29
Kirk22
Kirk22 is offline
Oud 26-08-2001, 09:40
Ji Sung Dennis
Citaat:
Bird Of Prey schreef:
301 miljoen???? Dat liegt hij/zij, welke club heeft nou 301 miljoen over ( of heeft uberhaupt 301 miljoen) voor een aankoop van een speler, probeer ik Saviola voor 85 miljoen te halen cancelled het bestuur de transfer omdat het bedrag veel te hoog zou zijn, je kan hem halen voor 80 miljoen

Ik geloof het eerlijk gezegt ook niet hoor.. heb het echt ergens gelezen...
Oud 26-08-2001, 15:35
mp5
mp5 is offline
Citaat:
McCaine schreef:

heey stakker jouw niks gevraagd
ik hoef het spel zelf niet het is voor een vriend van mij

Oud 26-08-2001, 15:35
mp5
mp5 is offline
Citaat:
Frank schreef:
pff jij ben egt l33t
en?

Oud 26-08-2001, 22:56
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
mp5 schreef:
heey stakker jouw niks gevraagd
ik hoef het spel zelf niet het is voor een vriend van mij

Wel, vriend, je hoeft me ook nix te vragen. En het is ook duidelijk dat je de regels niet gelezen hebt; je bent zo weer gebanned, voor een vriend of niet.
Oud 28-08-2001, 22:34
DannyH
DannyH is offline
ik heb een vraagje ik heb nu 4 spelers die ongelukkig zijn door heimwee wat kan ik hieraan doen (ik wil de spelers eigenlijk niet kwijt) en nu heb ik eentje die meer salaris wil maar dat mag ik hem van de club niet geven en die wil nu ook weg maar ok die wil ik eigenlijk houde

HELP ME
Met citaat reageren
Oud 29-08-2001, 17:50
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
DannyH schreef:
ik heb een vraagje ik heb nu 4 spelers die ongelukkig zijn door heimwee wat kan ik hieraan doen (ik wil de spelers eigenlijk niet kwijt) en nu heb ik eentje die meer salaris wil maar dat mag ik hem van de club niet geven en die wil nu ook weg maar ok die wil ik eigenlijk houde

HELP ME

Zo'n soortgelijke situatie heb ik ook gehad, laat ze meer wedstrijden spelen als ze nog niet zo heel veel spelen, en uitlenen heeft soms ook wel zin, maar maak je niet ongerust, meestal verdwijnt dat ho,mesick vanzelf wel, maar bovenstaande opties werken bij mij iig wel
Oud 30-05-2002, 22:36
Ji Sung Dennis
Deze topic ff omhoog halen, ben er alleen nog maar meer verslaafder aan geworden aan CM:B
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 07:59
Naz
Naz is offline
wat ik doe,

klein team> alle niet-jonge talentjes verkopen > allemaal 16 17 en 18 jarige kopen voor weinig geld > na 4 a 5 jaar, met goede training tc zijn het allemaal topspelertjes, na 15 jaar de beste van de wereldn
Oud 01-06-2002, 11:00
CM-Thebest
CM-Thebest is offline
haha, Ajax was bij mij gedegradeert!!, net zoals Heerenveen, Roda en Vitesse.

Maarre....ik speel nu met PSV, 8x op rij kampioen, 5x Amstel Cup en nog een CL of zoiets.

Ik had eerst CM 3, dat was al lekker vet (koop vooral Peter Prospar van Ansar eens).

Nu heb ik CM 00/01 en CM 01/02, dat is toch wel een beetje vetter, vooral het vergelijken van spelers enzo kan best wel handig zijn. Ik kan echt niet wachten tot het volgende deel.

Koop ook eens deze spelers:
bij CM 00/01:
-Dragan Drasim
-Henk Vos
bij CM 01/02:
-Tonton Zola Moukoko
-Kennedy Bakircioglu, of zoiets (typ gewoon Baki)
-Kim Kallstrom
-Jonas Lunden
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 11:03
CM-Thebest
CM-Thebest is offline
oh ja, bij PSV Mark van Bommel verkocht voor 230 miljoen (gulden) aan Dortmund.

Om dit te bereiken, moet je, (wel met een goede speler, anders bieden ze niet verder)als iemand een transfer aanbied, naar Ruilen gaan en dan 6 spelers die ze te ruil aanbieden selecteren en dan onderhandelen kiezen, ze komen nu met een vet lager bod. kies 'aanbod totaal onacceptabel' en ze komen met een hoger bod, doe dit een paar keer en het zal een beetje vet hoog worden
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 11:38
Kezmanian Devil
Mijn record is bij Ipswich, Ronaldinho verkopen voor 73 mln Euro.
Oud 01-06-2002, 13:05
Kirk22
Kirk22 is offline
ik heb nu dus het kutste van het kutste team uitgezocht in de serie C.
Welke spelers moet ik kopen als klein kluppie?
Oud 01-06-2002, 13:45
Kezmanian Devil
Misschien ben je daar nog te klein voor, maar ik heb een keer Vlademir gehaald, in het begin transfervrij. Braziliaanse central verdediger. Wordt wel redelijk.

Hugo Pinheiro is een goeie keeper. En spelers bij Gouveia in Portugal zijn ook niet slecht, maar ik weet dus niet of deze spelers voor jou haalbaar zijn.
Oud 01-06-2002, 14:07
Bean
Bean is offline
Citaat:
CM-Thebest schreef:
Ik had eerst CM 3, dat was al lekker vet (koop vooral Peter Prospar van Ansar eens).

Die Peter Prospar kocht ik ook altijd! En toen met CM 00/01 wou ik hem ook weer kopen, toen was ie iets van 13 jaar ouder! Vind ik wel een beetje jammer!
Oud 01-06-2002, 15:04
Ji Sung Dennis
Ik zit eigenlijk tussen in met het spelen van grote clubs en klein clubjes. Met kleine clubjes lukt het me op de een of andere manier niet. Ben 1x in 1 jaar met Wolverhampton gepromoveerd en de halve finale van FA Cup gehaald, maar jaar erop weer gedegradeerd. Kleine clubs hebben vaak slechte spelers, en als je kas ook nog eens krap is kan je geen spelers halen vanwege hun salarissen.

In het 1e seizoen zijn West, Guardiola en Castillo ook leuke spelers. Kovacevic is een goede keeper, ook transfervrij.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 17:33
Kezmanian Devil
Citaat:
Bean schreef:

Die Peter Prospar kocht ik ook altijd! En toen met CM 00/01 wou ik hem ook weer kopen, toen was ie iets van 13 jaar ouder! Vind ik wel een beetje jammer!
Hij was in CM3 wat Tsigalko in dit spel is. Een speler die ze super goed maken. Later hebben ze hem zijn eigen leeftijd en kwaliteiten teruggegeven.
Oud 02-06-2002, 16:24
Bean
Bean is offline
Citaat:
Dennisinho schreef:
Met kleine clubjes lukt het me op de een of andere manier niet. Ben 1x in 1 jaar met Wolverhampton gepromoveerd en de halve finale van FA Cup gehaald, maar jaar erop weer gedegradeerd. Kleine clubs hebben vaak slechte spelers, en als je kas ook nog eens krap is kan je geen spelers halen vanwege hun salarissen.
Als je naar de Premier Division promoveert krijg je televisie geld van 40 miljoen gulden! Daar kan je aardig wat mee doen aan je teampje!
Oud 03-06-2002, 14:09
Waywatcher
Waywatcher is offline
wie praat er nou nog over cm97-98? das veel te simpel
berge goeie spelers man das gewoon nie meer leuk
01-02 die is vet, das teminste wa moeilijker
kspeel altijd met blackburn rovers in alleen de engelse competitie
dan zitte er veel minder van die talente in
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten