Advertentie | |
|
![]() |
|
Tarzan - De achtergronden waren mooi. De karakters en hun stemmetjes niet. Er waren ook weinig liedjes, en de liedjes die er waren vond ik maar "so-so". Zesje
Kronks New Groove - Het vervolg op "The Emperor's New Groove", en in deze film draait alles om Kronk. De liedjes zijn net als de grappen en de stemmetjes leuk. Ik had alleen niet echt het gevoel dat ik naar een film zat te kijken en de plot was wel erg zwak. Gelukkig voor de film lijkt Kronk op Bruce Campbell en geef ik daarom een 6.5.
||
Citaat:
||
Citaat:
En Chris Cooper is natuurlijk altijd de shizzle. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het leek net of alles in scene was gezet, maar binnenkort maar even the curse of the blair witch kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
The hitcher Niet echt bijzonder, wél heel spannend en dat was toch wel genoeg voor de zéér late zaterdagavond. Er is geen karakteruitleg, er wordt niets verteld over zowel slechtoffer als psychopaat. Er komt geen uitleg voor het gedrag van Rutger Hauer- die overigens wel goed acteert. Het verhaal is vaak onlogisch of onzinnig. Leek sterk op Spielberg's film over de automobilist die het slechtoffer werd van een psychologisch spelletje van een gestoorde vrachwagenchauffeur (die nooit in beeld kwam). Hoe heet die film ook weer? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
The Bourne Identity - Had 'm in een grijs verleden een keer met een vriendinnetje op de bank bekeken; daar kwam dus niet veel van terrecht. Vandaag daarom maar gekocht en meteen herbekeken. Ik vond het best een onderhoudende spionage/actie-thriller. Soms was het alleen een beetje te veel van het "ooh, we spelen lekker spionnetje" achtig. Zeventje. Binnekort maar eens met het alternatieve einde en het "controversiele" begin bekijken.
|
The Constant Gardener - Volgens mij heb ik mijn maandagavond in tijden niet zo goed besteed. Wat een film. Ik was helemaal ondersteboven (jeetje wat klinkt dit stom). Het is net zoals Cidade de Deus weer gewoon prachtig, en ik ben blij dat ik deze dan wel in een bioscoop(je) heb kunnen zien. Beetje jammer van de pauze, maar ik werd er ook na de pauze weer helemaal in getrokken. Toch wel gewoon een dikke 8.5!
The Boondock Saints - De eerste keer was het meer een beetje vermaak met wat vrienden op de bank. De tweede keer zette me het toch wat meer aan het denken. Sterk en vermakelijk. 7.5/10
|
Nuovo Cinema Paradiso - Hoe doet Hasselboy dat ook alweer? <34347244632462342, zoiets toch?
||
Citaat:
![]()
|
The Bourne Supremacy - Het vervolg op The Bourne Identity. Ik vind 'm een stuk minder. In de bioscoop vond ik 'm al erg vervelend, nu nog steeds. Vervelend camerawerk, verschrikelijke one-liners. Matt Damon deed het wel aardig, de rest van de cast liet het afweten. 5.
edit: vanavond naar Munich. *yay*
Laatst gewijzigd op 24-01-2006 om 16:21. |
![]() |
|
|