![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wilde er bijna exact hetzelfde over zeggen. Pff... dat ie snel ophoepeld naar dat New York. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat ik wilde zeggen, nee, ik ken geen meisjes met tuinbroeken meer tegenwoordig. ![]() Ik bedacht laatst ineens dat iemand een keer in dit topic zei dat er nog best veel jongens naar gtst kijken (ik kan het alleen niet meer terugvinden). Dat was best lang geleden. Volgens mij zijn het nu nog steeds dezelfde drie die heel trouw kijken en posten ![]() "Volgens mij komt elke vrouw wel een keer in de Bing-fase." Hihi, toch blijf ik Bing leuk vinden. En konden ze Stefano niet óók even terug laten komen? Lucas mag inderdaad héél gauw vertrekken. |
![]() |
||
Citaat:
@ dat tweede: Inderdaad stom ja. ![]() Pffff, die Lucas, wat een acteertalent. ![]() ![]() Gister was het weer Nina-irritatie-dag voor mij. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zo hadden ze hem erin moeten houden: zo'n personage dat altijd genoemd wordt, maar nooit te zien is. Een beetje het Jenny Piccallo-effect. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jaah ! Die kwam er ook nooit in voor maar werd altijd genoemd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En om je vraag te beantwoorden: ze gaan alletwee al (lang) naar school. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind Nina ook wel verbeteren trouwens. Ze irriteert me nu niet meer zo erg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en die hans.. word ik ook behoorlijk zat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grote toneel-actrice, uit de tijd van Ellen Vogel, Ko van Dijk, Mery Dresselhuys en Han Bentz van den Bergh enzo. Maar die zul je dan vast ook niet kennen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of dit bovenstaande nou zo boeiend is weet ik nou ook niet, maar het klopt wel, toch? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
die enge vrouw zal wel duits zijn
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wél dat het inderdaad één grote groep mensen is, en iedereen haast met iedereen wel een relatie heeft gehad na een tijdje. Maar ja, dat zijn soaps. En wat gebeurde er dan precies met Bing? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat amulet-verhaal vind ik nu ook wel te lang duren. Maja, toch vind ik het nog wel wat spannend, want je wil zo graag weten wat de clou is. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik kreeg in de brugklas ook zo muziekles, GGFF CDE EC enz. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Geweldige conversatie tussen Nina en Florien in het koffiecafé! Het leek wel een sitcom. Ik kwam niet meer bij. ![]() Haha, die Nina heeft maar weer mooi wat ze hebben wilde. ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Reïntroductie Miekje* | 26 | 28-01-2009 15:09 | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |
Films, TV & Radio |
G.t.s.t [14] ~Hadiya~ | 500 | 29-01-2005 18:11 | |