|
|
Wel jammer dat het niet echt een mooiere engine is geworden, het is ongeveer gelijk.
Maar ach als het maar moeilijker is dan deel 1, was normaal gewoon alleen hereos vechten en met powers. Het laatste leven van Rohan/Gondor was zo makkelijk die poort, alles level 10, en laats ze dan maar komen
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Jolt schreef op 08-02-2006 @ 17:50 :
yep maar je kon wel een ini aanpassen en dan was het 60000 of zo. |
||||
|
|
|||||
|
|
IN alle filmpjes zag je 100000 man, ook in de film zelf en hier krijg je de beschikken over een kleine 200, maar je moet wel goed in je gedachte hebben dat het steeds teams zijn van 6 man, kosten dan geloof ik iets van 5 command points en je kan er 200 hebben. Sterke units kosten natuurlijk meer.
|
||||
|
|
|
Citaat:
Bossen schreef op 08-02-2006 @ 18:11 :
Fuck, zelfs bij AoE III kun je 200 unit's maken en daar draait het veel minder om grote veldslagen! Wat ik me afvraag bij BFMEII is of deze game nu echt iets nieuws heeft toe te voegen aan deze genre, is het weer meer van hetzelfde maar dan in een iets mooier grafische jasje, of zit er daadwerkelijks wat vernieuwds in? |
||||
|
|
|
||||
|
|
Ik vond de gameplay bij deel 1 best kut. Idd die belachelijke limiet van het aantal units, maar ook dat je maar 6 gebouwen kan bouwen (ofzo) en alleen op aangewezen plekken en dat het zo fucking lang kon duren voordat je genoeg geld had.
Zag dr wel erg mooi uit trouwens. Als deel 2 niet veel anders is, hoefk m nie... |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Q schreef op 09-02-2006 @ 15:17 :
Waar het bij AoE III WEL om draait ben ik nog niet achter, maar goed. Wat ik me afvraag bij BFMEII is of deze game nu echt iets nieuws heeft toe te voegen aan deze genre, is het weer meer van hetzelfde maar dan in een iets mooier grafische jasje, of zit er daadwerkelijks wat vernieuwds in? |
||||
|
|
|||||
|
|
ftp://ftp.arfman.net/bfme2demo_english_final.zip
Sowieso kan ik hem nu niet downloaden, die kut belgen hier zetten steeds die router uit! |
||||
|
|
|
Citaat:
Jolt schreef op 09-02-2006 @ 23:24 :
ftp://ftp.arfman.net/bfme2demo_english_final.zip Sowieso kan ik hem nu niet downloaden, die kut belgen hier zetten steeds die router uit! Thx! |
||||
|
|
|
||||
|
|
Fraps alle the way, maar ik zag op t.net dat iemand op 1280x1024 @ 6x FSAA en 8x AF op een 9800XT kon draaien, dus zwaar is hij niet, zelfde als deel 1, mooi
![]() RTS met lage fps is sowieso bagger. |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
lawallan schreef op 13-02-2006 @ 17:11 :
Ik heb net de demo en het is leuk om te spelen, mooie units vooral. Wat wel vervelend is dat je vijand altijd direct voor je gebouwen gaat en dat ze die verwoesten zelfs al val je ze in de rug aan, gebouwen zijn lang niet sterk genoeg
|
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Spoonie schreef op 14-02-2006 @ 10:04 :
wat heb je eigenlijk aan de ring die een van je eenheden kan dragen ? |
||||
|
|
Verwijderd
|
Paar dagen geleden gedownload, en hoe bagger dat hij niet op win 2000 (prof) wil draaien.
Heb hem wel even bij vriend gespeeld, maar ik vond 'm nou niet zo denderend dat ik er 50-60 euro aan uit wil gaan geven. Mocht de volledige versie wel op win 2000 draaien trek ik hem wel even uit usenet rond 3 maart... Citaat:
Q schreef op 09-02-2006 @ 15:17 :
Waar het bij AoE III WEL om draait ben ik nog niet achter, maar goed. Wat ik me afvraag bij BFMEII is of deze game nu echt iets nieuws heeft toe te voegen aan deze genre, is het weer meer van hetzelfde maar dan in een iets mooier grafische jasje, of zit er daadwerkelijks wat vernieuwds in? |
||||
|
Laatst gewijzigd op 17-02-2006 om 21:44. |
|||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welk spel heb jij als laatst gekocht? [2] | Menahem | Games | 500 | 19-10-2007 11:22 |
| wat is een leuke pc game? | jongen16arnhem | Games | 95 | 05-10-2007 11:23 |
| Rome total war online | RHCP_NAC | Games | 27 | 14-04-2006 12:37 |
| [ERROR] Win32-toepassing | Xabzof | Software & Hardware | 12 | 17-02-2006 20:33 |
| computerconfiguratie | Verwijderd | Software & Hardware | 81 | 19-01-2006 08:52 |
| playlist-topic | Tombooo | Muziek | 27 | 13-03-2003 00:28 |