![]() |
||
Citaat:
Ik vraag me ten zeerste af of de Irakezen niet liever oorlog hebben dan leven onder Saddam. Erg vervelend (understatement) alleen dat deze oorlog zo langdurig is en gepaard gaat met dergelijk ziekelijke uitspattingen. Irakezen in exile die ik gesproken heb, zijn in ieder geval blij dat die vent nu alleen maar kan schreeuwen in de rechtzaal ![]()
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En wat die mensen vinden doet er voor mij niet zo toe, iemand zn kop eraf snijden is in mijn ogen vele malen erger dan iemand vernederen.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ze zijn niet allemaal slecht (wat jij eerder wel beweerde ![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
De Irakezen kunnen misschien dmv aanslagen de Amerikanen het land uit krijgen, waardoor ze zelf kunnen bepalen wat er met hun olie en olie-nkomsten gebeurd, en welke bedrijven het land weer opbouwen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ah, ik dacht aan de aanslagen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() MTpower: Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
...... zucht ...... ![]() Citaat:
Mensen waren niet bepaald blij met Saddam. Toen ie van zijn troon gewipt werd, wat had dan volgens jou moeten gebeuren? Terugtrekken en het land voor eeuwigheid in een burgeroorlog laten storten of trachten beetje bij beetje een systeem om te bouwen waarin verschillende bevolkingsgroepen in Irak min of meer hun zegje kunnen doen, met respect voor de meerderheid?
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten, in dit geval kwam de bal misschien wat harder terug dan verwacht en ja, dat vind ik grappig ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder heb je nog steeds niet geciteerd wat je eerder over mij beweerde, namelijk dat ik alle Amerikanen over een kam scheerde. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Altijd leuk om te zien dat iets dat iemand verwacht toch even anders uitpakt in zijn nadeel. Maargoed, zoals ik eerder al vertelde, ik ben vrij saddistisch ingesteld ![]() Ja, ik ben ook zo iemand die toen hij klein was in de zomer met een vergrootglas naar buiten ging om mieren te verbranden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Stenen gooien? Ik heb niets over stenen gooiers gehoord. Alleen dat het demonstranten waren. (En dan nog!) Ja, lekkere democratie kom je brengen eh? Je bent ook zo'n goed voorbeeld. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Een grote meerderheid van het volk wou de invoering van de Islamitische wet. Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je als brenger van democratie bekogelt wordt met stenen zou ik ook niet blij zijn. Je probeert die mensen te helpen, gaan ze dingen naar je gooien ![]() Aanpakken die bende ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die Irakezen hebben jou niet gevraagd te komen. Sterker nog, de meesten (?) willen zelfs dat je vertrekt. Ze zien jou niet als de bevrijder maar als de bezetter. Geef ze maar ongelijk na wat er allemaal aan het licht komt. ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Ik heb er niks mee te doen? Ik heb het over een ieder die over een Irakees paspoort beschikt. Citaat:
Ja, maar het clasht nogal tussen elkaar..... Citaat:
(ik denk hier aan de Koerden) [edit: quote van L&P aangepast n.a.v. de ontstane onduidelijkheid met het antwoord van mij dat er na komt. ]
Laatst gewijzigd op 15-02-2006 om 18:38. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Tja. ![]() Laatst gewijzigd op 15-02-2006 om 20:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Moslims kunnen in het algemeen flippen. En dat doen ze weleens. Net als andere mensen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ach, laat ook maar, jij bent zelf Westerling maar zou het liefste het hele Westen opgeblazen zien door moslimextremisten. Met bovenstaande antwoord heb je trouwens in één klap 9/11, Madrid, Londen etc. goedgekeurd! Leuk, je zal dat 'morele' standpunt maar hebben: goedkeuring van het doden van duizenden mensen. Vredelievend, die Islam. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jemig, ik voel me een zeikerd, terwijl dit allemaal zo vanzelfsprekend hoort te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. En Amerika =/= Westen inderdaad. Ik beweer alleen dat we het ze enigzins niet kwalijk horen te nemen omdat zij (Irakezen) wéten dat veel Westerse landen (en daar hoort NL zeker bij) achter Amerika staan. 3. Euhm, die aanslagen hebben helemaal niets met de oorlog in Irak te maken? Bush is Irak nog steeds niet binnengevallen n.a.v de aanslagen op 9/11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Democratie is prima, alleen had ik het graag op een andere manier gesticht zien worden. Net zoals iedereen met mij, schat ik. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 30-06-2007 10:06 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 09-04-2007 17:12 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 20-03-2007 12:05 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 18-07-2005 00:38 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 |