Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hoeveel heb je ervoor betaald? bij concert was ie 12 euro
|
![]() |
mmmh, toch maar even reageren... cd's zijn bij shows 10 euro (altijd, behalve op lowlands vorige week), je kan ze ook via de site; www.facetomorrow.net (staan ook wat mp3's) of via www.reflectionsrecords.com bestellen. Uiteraard ook in de winkel, maar dan betaal je gewoon veel meer.... Scheelt heel erg per winkel, maar de meeste winkels gooien er zo 6 of 7 euro bovenop en er is helemaal niks wat wij daar aan kunnen doen....
maar, goede vraag; welke show is dat dan waar de entree 10 euro is? want dat is echt geen toffe prijs!!! |
![]() |
||
Citaat:
Maar jij bent een bandlid van FT?
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ze worden wel steeds groter en dat mag ook, want het is een geweldige band.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
face tomorrow vind ik ook wel cool, heb ze iets van 3 keer gezien denk ik. alleen soms vind ik het iets te schreeuwerig, amar ja, kwestie van voorkeur denk ik zo. ik hou zoiezo niet echt van heel veel geschreeuw, zang vind ik mooier. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Naja, als een band om 11 uur 's ochtends op Lowlands al de boel goed wakker kunnen krijgen en ze mee kan laten springen/schreeuwen, dan zijn ze goed! Face Tomorrow roelen!!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
wie zijn dr nou ECHT GOED live?? Shah of Blah | 217 | 05-08-2003 18:50 | |
Muziek |
Kabaal am Gemaal! McMotion | 98 | 08-05-2003 19:12 | |
Muziek |
Bevrijdingspop >>> Ga jij? Waar? Welke bands? Etc Verwijderd | 38 | 07-05-2003 17:47 | |
Muziek |
Nederlandse Muziek Basszje | 48 | 31-10-2002 18:58 | |
Muziek |
faces tommorow rock gek | 16 | 15-09-2002 14:48 | |
Muziek |
NederRock Darshan | 8 | 20-07-2002 00:18 |