Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2006, 17:27
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
yavanna schreef op 04-01-2006 @ 13:52 :
het klopt wel, was in die aflevering die over walt/micheal ging. Dat verhaal over hoe Walt en Micheal uiteindelijk met elkaar opgescheept zaten. Een hele tijd geleden, dat wel.

Toen zat Walt z'n huiswerk te maken over een vogel, en vervolgens vloog die kaboem tegen het raam aan.
Allemaal van die mysterieuze dingen.
Idd. daarom zei de pa van Walt, hoe heet ie ook weer, de man van zijn moeder, dus niet michael.
die vent zei ook dat er 'something strange about walt' is...

voor Briseis: Walt zat de strip van Hurley te lezen, dat spaanse boekje en daar kwamen ijsberen in voor en kort erna kwam de echte ijsbeer, toen sawyer die neerschoot weet je wel?
T zelfde met die vogel idd zoals yavanna al zei.
Oud 06-01-2006, 19:44
miss tique
miss tique is offline
kheb een vraagje, ik heb net dvdbox 1 uitgekeken, maar nu vraag ik me af wanneer dvdbox2 uitkomt in belgie ?
Oud 06-01-2006, 19:54
Carn
Carn is offline
uh, ik gok hersft/winter-2006. tenzij ze een half-season box uitbrengen, geen idee. Seizoen 2 is pas halverwege qua uitzenden, dus de komende 5 maanden zie ik het niet gebeuren.
Oud 07-01-2006, 09:57
legatus
legatus is offline
Jack had wel eens mogen vragen aan Desmond waar die in hemelsnaam naartoe wil vluchten.

Toen ik overigens voor het eerst de boot zag, waar de dynamiet werd opgehaald, moest ik gelijk aan de Bermuda Triangle denken. Ook een gebied waar veel boten en vliegtuigen verdwenen zijn en waar electromagnetisme ook in het spel is.

These unusual phenomena quickly formed the backbone of the “mythos” of the Bermuda Triangle, the enigma of unexplained “forces,” hints of the laws of nature running wild, of possible time warps, interdimensional transition, wormholes, and invisibility.

BRON: http://www.bermuda-triangle.org/html..._machine_.html
Oud 07-01-2006, 10:08
yavanna
yavanna is offline
maar daar zitten ze helemaal niet... ze vlogen van australië naar LA, dan zit je dus op de stille oceaan.
Oud 07-01-2006, 11:11
legatus
legatus is offline
Citaat:
yavanna schreef op 07-01-2006 @ 11:08 :
maar daar zitten ze helemaal niet... ze vlogen van australië naar LA, dan zit je dus op de stille oceaan.
Ik zeg ook niet dat ze daar zitten, maar dat het me er aan deed denken en dat daar ook sprake is van een bron van electromagnetisme. Tenslotte zijn er ook meer stations van het Dharma Initiative.
Oud 07-01-2006, 14:08
steef157
steef157 is offline
Egt hele cool serie
Oud 07-01-2006, 14:37
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
legatus schreef op 07-01-2006 @ 12:11 :
Ik zeg ook niet dat ze daar zitten, maar dat het me er aan deed denken en dat daar ook sprake is van een bron van electromagnetisme. Tenslotte zijn er ook meer stations van het Dharma Initiative.

hmm ja dat is zo. Maar ik denk niet dat het door Dharma komt van de bermudadriehoek, misschien dat ze er wel gebruik van maken.
Moeten nou echt zo lang op antwoord wachten (als we dat ooit krijgen).
Oud 07-01-2006, 15:25
hasseltboy
hasseltboy is offline
Oud 09-01-2006, 10:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 05-01-2006 @ 18:27 :
Idd. daarom zei de pa van Walt, hoe heet ie ook weer, de man van zijn moeder, dus niet michael.

voor Briseis: Walt zat de strip van Hurley te lezen, dat spaanse boekje en daar kwamen ijsberen in voor en kort erna kwam de echte ijsbeer, toen sawyer die neerschoot weet je wel?
Wow idd! Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht Hm...

Ik had het gister met mn ouders over die getallen (3 8 15 16 23 42) en wat die allemaal met elkaar te maken hebben. Waar hebben we ze tot nu toe gezien? En... iets wat mn vader opperde, die kerel waar Hurley de nummers vandaan had, mss is dat wel iemand die op dat eiland heeft hezeten en die nummers moest intoetsen om de 108 minuten

Ik wilde Jack echt slaan, die kerel is echt zo ittitant! Hij wil dat iedereen naar hem luistert en doet wat hij zegt, en dan laat hij Locke ook nog alleen achter, bah!

Locke was btw ook wel een beetje vreemd, maar goed, dat waren we o zich al wel van hem gewend...

En: Peggy
Oud 09-01-2006, 13:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 09-01-2006 @ 11:00 :
Ik had het gister met mn ouders over die getallen (3 8 15 16 23 42) en wat die allemaal met elkaar te maken hebben. Waar hebben we ze tot nu toe gezien? En... iets wat mn vader opperde, die kerel waar Hurley de nummers vandaan had, mss is dat wel iemand die op dat eiland heeft hezeten en die nummers moest intoetsen om de 108 minuten
Hmm. Hurley had de nummers van iemand die toendertijd in de amerikaanse marine gediend had. Tijdens zijn dienst was hij samen met iemand anders gestationeerd ergens in de pacifische oceaan, en die twee vingen op een dag een radiosignaal op waarin die nummers genoemd werden.

1 van die kerels gebruikte die nummers op een kermis om het aantal beans te raden in een pot (bekend spel in de USA) en het getal bleek te kloppen. Toen gebeurde er alleen maar ellendige dingen met hem. Die andere kerel kwam terecht in het gekkenhuis (waar Hurley hem van kent). Dat verhaal hoe Hurley hem kent is nog niet voorbijgekomen zover ik weet.

Het onderzoeksschip van Rousseau had 16 jaar geleden hetzelfde signaal opgevangen en ging dus op onderzoek, en strandden dus uiteindelijk op het eiland.

Het kan dus goed zijn dat al die jaren die nummers automatisch via de zender op het eiland zijn uitgezonden zodra men die in de computer tikte. Het was Rousseau die deze zendmast had gevonden en het signaal veranderen naar haar boodschap...maar iemand die dus in zo`n bunker zit kan dus niet weten dat de zender het niet meer doet. Het enige wat we van overigens van die mast weten is dat ie in het gebied van "the others" staat.
Oud 09-01-2006, 13:34
hasseltboy
hasseltboy is offline
En zal ik ze downloaden of wachten tot ze er weer op zijn?Ongeveer wanneer zal dat zijn?
Oud 09-01-2006, 13:35
Carn
Carn is offline
ik weet niet wanneer de nieuwe afleveringen beginnen in de states, ik geloof deze week of de volgende. Ik ga ze iig downloaden, voordat dat hier op tv is duurt nog zeker n maand of 2 / 3
Oud 09-01-2006, 16:52
yavanna
yavanna is offline
in maart kwam het toch weer?
Oud 09-01-2006, 17:09
Carn
Carn is offline
geen idee, kijk het niet op tv
Oud 09-01-2006, 17:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Carn schreef op 09-01-2006 @ 14:34 :
Hmm. Hurley had de nummers van iemand die toendertijd in de amerikaanse marine gediend had. Tijdens zijn dienst was hij samen met iemand anders gestationeerd ergens in de pacifische oceaan, en die twee vingen op een dag een radiosignaal op waarin die nummers genoemd werden.

1 van die kerels gebruikte die nummers op een kermis om het aantal beans te raden in een pot (bekend spel in de USA) en het getal bleek te kloppen. Toen gebeurde er alleen maar ellendige dingen met hem. Die andere kerel kwam terecht in het gekkenhuis (waar Hurley hem van kent). Dat verhaal hoe Hurley hem kent is nog niet voorbijgekomen zover ik weet.

Het onderzoeksschip van Rousseau had 16 jaar geleden hetzelfde signaal opgevangen en ging dus op onderzoek, en strandden dus uiteindelijk op het eiland.

Het kan dus goed zijn dat al die jaren die nummers automatisch via de zender op het eiland zijn uitgezonden zodra men die in de computer tikte. Het was Rousseau die deze zendmast had gevonden en het signaal veranderen naar haar boodschap...maar iemand die dus in zo`n bunker zit kan dus niet weten dat de zender het niet meer doet. Het enige wat we van overigens van die mast weten is dat ie in het gebied van "the others" staat.
Hm ja.... Ik heb helaas die aflevering over Hurley gemist, dus ik wist de helft van wat je zegt nog niet eens

Ik wil de nieuwe eps
Oud 09-01-2006, 17:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 09-01-2006 @ 18:12 :
Hm ja.... Ik heb helaas die aflevering over Hurley gemist
foei, dat is een van de gaafste afleveringen uit heel seizoen 1
Oud 09-01-2006, 19:38
first eror
first eror is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 05-01-2006 @ 18:27 :

Nahuh, die gast van de Dharma Initiative heeft het over onderzoek met ijsberen. Bovendien waren er volgens Danielle beren op het eiland voordat Oceanicflight 815 neerstortte.
Oud 09-01-2006, 19:58
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
first eror schreef op 09-01-2006 @ 20:38 :
Nahuh, die gast van de Dharma Initiative heeft het over onderzoek met ijsberen. Bovendien waren er volgens Danielle beren op het eiland voordat Oceanicflight 815 neerstortte.
Jah, maar die vogeltjes waarvan er eentje tegen het raam aan kwam waren er ook al voordat walt dat boek las
Oud 09-01-2006, 20:16
first eror
first eror is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 09-01-2006 @ 20:58 :
Jah, maar die vogeltjes waarvan er eentje tegen het raam aan kwam waren er ook al voordat walt dat boek las
Geweldig argument. Intelligent. Niks tegen in te brengen.

Realiseer je alleen dat er andere verklaringen te bedenken zijn.
Zo zou Walt bijvoorbeeld ook vooruitziend kunnen zijn.
Ik gooi maar een balletje op.
Oud 10-01-2006, 09:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Carn schreef op 09-01-2006 @ 18:19 :
foei, dat is een van de gaafste afleveringen uit heel seizoen 1
Gelukkig zijn ze te huur bij de videotheek. Halleluyah
Oud 10-01-2006, 16:56
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 09-01-2006 @ 20:58 :
als het in werkelijkheid gebeurd zou zijn zou ik het daarmee eens zijn, maar dit is een tv-serie, alles is met voorbedachte rade. En alles hangt samen, dus het is heel waarschijnlijk dat die gebeurtenis óók wat betekent.
Oud 10-01-2006, 17:05
Verwijderd
Citaat:
first eror schreef op 09-01-2006 @ 21:16 :

Dat klinkt wel interessant...
Oud 10-01-2006, 18:04
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
first eror schreef op 09-01-2006 @ 21:16 :

zou ook best kunnen kloppen. Toen hij Locke aanraakte zei hij: don't open it. (over het luik)
Oud 10-01-2006, 18:40
yavanna
yavanna is offline
en eerst wou hij niet mee met de raft en steekt hij hem in de fik, maar toen opeens wou hij opeens weer wel mee.

Hoewel dat ook wel andere oorzaken kan hebben, maar het was wel plotseling.
Oud 12-01-2006, 18:46
first eror
first eror is offline
Oei, lange zit.

Zijn hier al mensen die verder zijn dan 2x03?
De aflevering van gister móét even besproken worden.
Oud 12-01-2006, 18:59
niña
niña is offline
Citaat:
first eror schreef op 12-01-2006 @ 19:46 :
Oei, lange zit.

Zijn hier al mensen die verder zijn dan 2x03?
De aflevering van gister móét even besproken worden.
Er is een spoilertopic voor Lost (-;
Oud 14-01-2006, 17:38
DanielC
DanielC is offline
Ik heb gehoord dat het een erg goede serie is. Ik heb daarom vandaag het eerste seizoen meegenomen van m'n werk en ben van plan het morgen in één keer te gaan kijken.
Oud 14-01-2006, 21:06
Verwijderd
Citaat:
How2Pk schreef op 14-01-2006 @ 18:38 :
Ik heb gehoord dat het een erg goede serie is. Ik heb daarom vandaag het eerste seizoen meegenomen van m'n werk en ben van plan het morgen in één keer te gaan kijken.
Success

25 afleveringen van ongeveer 40 minuten.
Oud 15-01-2006, 16:24
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
SixUnderground schreef op 14-01-2006 @ 22:06 :
Success

25 afleveringen van ongeveer 40 minuten.
Volgens mij zijn het er iets minder dan 25. Maar ik heb niet echt op de beschrijving gekeken. Ik weet alleen dat het 15 uur duurt, en dat tot nu toe elke DVD vier afleveringen had. Ben nu bij de laatste aflevering van de derde DVD. Tot nu toe is het erg leuk, alhoewel er toch het een en ander niet helemaal klopt volgens mij. Maar dat kan nog komen. Ook sommige personages vind ik maar so, so. Maar het is wel vreselijk cool om te kijken.

/me schuift pizza in de oven en gaat weer naar bed.
Oud 16-01-2006, 10:35
DanielC
DanielC is offline
Het zijn er dus toch 25. Er zat er nog eentje verstopt op de bonusdisc. Ik heb me prima vermaakt gisteren. Om 9 uur 's ochtends begonnen en om 4 's nachts ging het licht uit. Wanneer begint hier seizoen twee, want dat ga ik dan gewoon de buis volgen.
Oud 16-01-2006, 11:02
first eror
first eror is offline
Citaat:
How2Pk schreef op 16-01-2006 @ 11:35 :
Het zijn er dus toch 25. Er zat er nog eentje verstopt op de bonusdisc. Ik heb me prima vermaakt gisteren. Om 9 uur 's ochtends begonnen en om 4 's nachts ging het licht uit. Wanneer begint hier seizoen twee, want dat ga ik dan gewoon de buis volgen.
Is al drie afleveringen onderweg.
Oud 16-01-2006, 11:28
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
first eror schreef op 16-01-2006 @ 12:02 :
Is al drie afleveringen onderweg.
Ah, fuck. Dat meen je niet? Is er misschien een site waar je die afleveringen kan kijken, of kan downloaden ofzo?
Oud 16-01-2006, 18:12
DanielC
DanielC is offline
Welke zender, welke dag en welk tijdstip komt het eigenlijk? Ik kan helemaal niets vinden. Niet op Google, niet in de normale gids en niet op tvgids.nl.
Oud 16-01-2006, 20:10
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
How2Pk schreef op 16-01-2006 @ 19:12 :
Welke zender, welke dag en welk tijdstip komt het eigenlijk? Ik kan helemaal niets vinden. Niet op Google, niet in de normale gids en niet op tvgids.nl.

Het is tijdelijk gestopt

Maar als het weer terugkomt is het op net5
Oud 18-01-2006, 14:28
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 16-01-2006 @ 21:10 :
Het is tijdelijk gestopt

Maar als het weer terugkomt is het op net5
Wanneer begint t weer?
Oud 18-01-2006, 15:10
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 18-01-2006 @ 15:28 :
Wanneer begint t weer?
Geen idee
Oud 18-01-2006, 19:11
*Sbien
*Sbien is offline
las vandaag in de Telegraaf 3 maart geloof ik JEEHEEJ!!
Oud 21-02-2006, 17:11
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Lost begint vanaf maart weer, dus volgende week mensen!
Iemand er zin in??? Waar gaan we ook weer verder?
Oud 25-02-2006, 19:40
d00r
d00r is offline
jeeeeej woehoew
ik is blij
vrijdag ist dr weer

en ja volgens mij was laatste aflevering tog dat sawyer, yin (of hoe heet die vent?) en michael in dat gat waren gevangen door die vreemde lui op dat eiland (ze waren weer truggespoeld naar t eiland, zonder walt overigens)
en toen zat dr zown vrouw in, die later dus ook bij die anderen bleek te horen en bovendien engels sprak...

en de rest van de lui zitten ng steeds in die kelder tog?...
Oud 25-02-2006, 19:57
Carn
Carn is offline
eh volg je de serie uberhaupt?
Oud 26-02-2006, 12:31
d00r
d00r is offline
nee. jij?

klopt t niet dan?
Oud 26-02-2006, 14:02
innogen
innogen is offline
Ik hoop dat ik niet vergeet te kijken

Heb al best wat afleveringen gemist geloof ik, omdat ik soms vrijdagsavonds moet werken
Oud 26-02-2006, 14:06
Miek
Miek is offline
w00t vrijdag weer
Oud 02-03-2006, 16:50
jannemans24
jannemans24 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-12-2005 @ 13:30 :
Het kindje heet Aaron, zoals zus en zo ook al zegt. Namen ondertitelen gaan weinig fout; ze hebben een lijst met de cast en de namen, dus ja, de schrijfwijze is gewoon bekend.

In het koreaans hebben namen vaak een betekenis, in het engels ook wel, maar daar is de betekenis niet erg van belang meer (net zoals in het nederlands), ik denk dat Aaron gewoon gekozen is omdat Claire dat een mooie naam vond, niet omdat het iets mooi betekent.
Ik kan me herinneren dat er op een gegeven moment gesproken wordt over Aaron, broer van Mozes en dat het kindje daarom zo heet... (Maar misschien ben ik verder in de serie dan jullie?)
Oud 02-03-2006, 20:39
TooskeDooske
TooskeDooske is offline
Welke aflevering zijn we nu ook alweer gebleven dan?
Oud 02-03-2006, 21:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
jannemans24 schreef op 02-03-2006 @ 17:50 :
Ik kan me herinneren dat er op een gegeven moment gesproken wordt over Aaron, broer van Mozes en dat het kindje daarom zo heet... (Maar misschien ben ik verder in de serie dan jullie?)
Eko zegt dat.
Oud 03-03-2006, 21:28
Verwijderd
Spoiler
Oud 03-03-2006, 21:37
innogen
innogen is offline
Citaat:
Sylph schreef op 03-03-2006 @ 22:28 :
Spoiler
Ja vond ik ook, maar je hoeft het niet in spoilers te zetten want het was dus net op tv geweest

En voor de rest, ik snapte er echt de helft niet van. Teveel gemist geloof ik
Oud 03-03-2006, 21:47
niña
niña is offline
Die vriend van Hurley zit ook in verschillende highschoolmovies ^^

Regels voor berichten