Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik denk inderdaad ook dat harry voldemort zal vermoorden en er zelf ook aan zal doodgaan.
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je boek zes gelezen hebt ontdek je ongetwijfeld weer talloze 'nieuwe' dingen in de eerste vijf boeken. Had jij bijvoorbeeld voor boek drie ooit écht opgemerkt (en daarna ook onthouden) dat Hagrid de vliegende motorfiets van Sirius Zwarts had geleend, en Sirius dus in boek één al in één van de eerste hoofdstukken voorkomt? Da's nu maar om iets onnozels te noemen hé. Trouwens, het beruchte medaillon komt in boek vijf ook voor, heb jij enig idee waar dan? Dat is juist het hele plezier aan Harry Potter! Je kan de boeken telkens helemaal opnieuw beginnen lezen en toch nog elke keer nieuwe dingen ontdekken! Grappige stukken blijven grappig, aangrijpende dingen blijven aangrijpend, en spannende hoofdstukken blijven - raar genoeg - even spannend... Als je daarin geen plezier kunt vinden ben je de benaming 'fan' volstrekt niet waardig, in mijn ogen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 20-01-2006 om 20:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ps: supersupersuperleuke avatar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind ze eigenlijk altijd beter en beter worden, vooral omdat de karakters volwassener worden en de verhaallijnen almaar meer in elkaar verstrengeld raken. Het zijn echt stuk voor stuk pareltjes, maar gewoon het feit dat ze zo goed op elkaar zijn afgestemd maakt dat ik er steeds meer bewondering voor kreeg elke keer ik 'de volgende' las. Maar het is ook wel zo dat ik één en twee enzo beter en beter vind omdat ik nu vijf en zes gelezen heb, snappie? Ze zijn allemaal even goed eigenlijk en worden alleen maar beter naarmate je ze vaker gelezen hebt en de volgende gelezen hebt...
![]() ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
|
Nou, ik ben nou een eindje in het laatst uitgekomen boek (heb tot dusver trouw alle boeken gelezen) maar het interesseert me maar niet, het pakt niet, dus ik denk dat ik er maar mee stop.
||
Citaat:
Ik vond het zesde deel het prettigste lezen de eerste 2/3 en het spannenste het laatste stuk van alle HP boeken tot nu toe. Voor mij is het echt het beste boek in de reeks en een verademing na deel 5 dat ik niet zo leuk en vel te veel van hetzelfde vond. SounD
|
Verwijderd
|
Moehaha
![]() Een vriendin van mij was er tot voor kort 'trots' op dat ze HP nog nooit had gelezen, omdat ze die hele hype maar niks vond... En nu heeft ze HP1 uit en vind ze ze eigenlijk toch best wel goed ![]() ![]() En een meisje bij mij in de les heb ik ook aan het HP-lezen gezet: ze zit in 't begin van vier en is echt al totaal verslingerd ![]() ![]() hebben jullie nog van die sceptici in de kennissenkring die nodig overtuigd moeten worden? hebben jullie al mensen in aanraking gebracht met HP? hoe not-believers overtuigen van de kracht van HP? ... ?? vertel! ![]() |
![]() |
|
Spoiler
En de film over boek 4 vind ik de slechtste tot nu toe!!! Heel die huiself van Krenk komt er helemaal niet in voor!!! Terwijl die in het boek juist een van de hoofdrollen heeft. Voor mij staat vast, een film kan nooit een boek verslaan. (dolleman zag er trouwens ook niet uit!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Laatste Harry Potter “schiet goed op”
De laatste van de zeven Harry Potter boeken zou weldra in de winkelrekken kunnen liggen, aldus schrijfster J.K. Rowling. Die beweert dat het erg goed gaat met het schrijven van het zevende boek, waar tot dusver nog geen titel van bekend is. Volgens de geruchten zal de tovenaarsheld Harry Potter zijn laatste avontuur niet overleven. Maar de fans zullen niet al teveel geduld meer moeten opbrengen voor ze het zelf kunnen lezen, zei de schrijfster op de British Book Awards, waar ze de prijs voor het beste boek won. Bron: www.hln.be Laten we hopen dat het laatste boek snel in de winkels zal liggen! En ik weiger te geloven dat Harry zal sterven!
|
![]() |
|
|