Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Il Casanova di Fedrico Fellini - Best goed te doen, alhoewel verre van geweldig. Of zelfs goed. 6.5/10
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
In die zin zou je kunnen zeggen dat hij meer lijkt op deel 1.
|
Pit Fighter - Ja, ik had op een beetje een leuke slechte knokfilm gehoopt. Maar helaas pindakaas. Dit was echt om droevig van te worden, ik heb 'm dan ook na 20 minuten uitgezet.
![]()
|
Hiroshima mon Amour - Oei, oei. Dat was nog eens goed, op zo'n dinsdagmiddag.
![]()
|
Transporter 2 - Ja, wel weer een leuke in z'n genre. Lekker over de top actie e.d. Verder is Statham ook altijd wel om aan te zien. Het constant verhoogde contrast was alleen wel vervelend, en ook vrij nutteloos, eigenlijk. Maargoed. Het heeft z'n werk prima gedaan, en ook geen vervelend gezeur zodat het weer twee uur duurt, lekker rechttoe rechtaan in 77 minuten.
![]()
||
Citaat:
|
Every Girl Should Be Married
Het is een comedy, het lijkt mij meer een een thriller als ik zie hoe de vrouwelijke hoofdpersoon Cary Grant probeert voor zich te winnen. Een goed einde had deze film redelijk kunnen redden, maar het eind verpest alles en laat zien dat dit toch een zeer ongeloofwaardige film is. Sylvia Scarlett Wat een absurde film, de ene keer humor, de andere keer toch zeer dramatisch. En het leidt ook werkelijk nergens toe. Zinloze film eigenlijk. None But The Lonely Heart Wat een film! ![]() Alles heeft het, geweldig drama, alle rollen passen goed bij elkaar, geen miscast. Genoeg kippevelmomenten natuurlijk door de de gebeurtenissen maar ook zeker door de opeens opzwellende muziek. ![]() En geloofwaardig en erg mensenlijk gebracht, en op een zeer duistere manier gefilmd. Dat deze film nog niet op DVD is uitgebracht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Haar rol in 'Closer' is zo'n beetje haar enige 'redelijk goede' rol als je het mij vraagt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(De rest van de film was complete bagger.) OT: Tomorrow Never Dies Jonathan Pryce heeft zichtbaar plezier in het spelen van een cheesy evil personage. Pierce Brosnan kijkt altijd erg moeilijk, dus is minder humoristisch. Michelle Yeoh deed het goed. De uitvindingscene met Q was weer heerlijk humoristisch, en voor de rest was het gewoon de standaard Bond-formule. Echter, de tijdsgeest is gewoon niet meer zo Bond-achtig als in de sixties. En die Moneypenny is maar een onopvallend wijf. Geef mij die oude maar. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Coffee and Cigarettes - Project waar JJ in '86 mee begonnen is en inde loop der jaren afgemaakt heeft. Elf korte films over mensen die kletsen tijdens een bakje koffie met een sigaret. Dan weer grappig, dan weer triest, mooi gemaakt en de tijd racet voorbij. Hoogtepunten voor mij waren "Twins", "Somewhere in California", "Cousins", "Cousins?" en "Delirium". 7/10
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Europa - Het laatste deel van de Europa trilogie van Lars, Europa in verandering. Het wordt weer aan ons verteld in een staat van hypnose. Lekker duister en soms vaag. Toffe omschakelingen van zwart wit en kleur, ook mooi hoe we de acteurs bezig zien met ander materiaal op de achtergrond.
Spoiler
Sea of Love - Wel een degelijke thriller. Beetje simpel misschien, maar ach. Pacino en Goodman gaf ook wel een leuk resultaat. Hier en daar een klein beetje spanning, maar echt spannend wordt het nergens. Leuk zo tussendoor. 6/10
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|