Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2006, 22:37
BCR
BCR is offline
Jaa, dit was echt een van de betere afleveringen Heb nu veel meer respect voor Ana-Lucia gekregen!

Met die kindjes was fokkin zielig. De beer is idd hetzelfde.

En dat Nathan/Goodwin gedoe Ik dacht eerst dat Nathan die ene Ethan was die Claire en Charlie probeerde te vermoorden. Maar ik snapte het nog niet helemaal, want Nathan stond ook niet op de lijst En Goodwin zei: he wasn't a good person. Wat bedoelde ie daarme?

En geweldig moment toen Mr Eko () Ana Lucia ging troosten en weer ging praten <3

Het was gewoon grappig omdat het van hun kant te beleven

En volgens hebben Ana Lucia en Sayid bij elkaar in het leger gezeten ofzo
Oud 25-03-2006, 08:42
hasseltboy
hasseltboy is offline
Wow, daarom is Lost zo'n goede serie!Maar nu weten we nog niet meer, maar ik vergeef het ze. En die hardheid in de ogen van Ana-Lucia die je in de vorige afleveringen zag, zag je aan het begin bij haar helemaal niet!
Oud 25-03-2006, 10:02
Verwijderd
Ik vraag me af hoe het contact tussen die Ana-Lucia en Sayid gaat verlopen.
Oud 25-03-2006, 15:43
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
BCR schreef op 24-03-2006 @ 23:37 :
En Goodwin zei: he wasn't a good person. Wat bedoelde ie daarme?
Dat hij niet geschikt was voor waar ze die mensen voor nodig hadden denk ik daarom hadden ze hem niet meegenomen. Kweeni waar ze ze überhaupt voor nodig hebben, maar daar komen we hopelijk wel achter

Ja dat Ana Lucia in het begin helemaal niet zo erg was vond ik ook opvallend. Ook toen ze die kindjes en Bernard hielp, ze was best aardig. Ze zal wel heel erg wantrouwig zijn geworden door de 'others'.
Oud 25-03-2006, 15:52
Verwijderd
Ze pakken dus de 'goede' mensen 'af', zeg maar. Waarom? (Obviously the big question ). Ik heb nu echt zin in volgende week

Wel een beetje fijn om te weten dat de kinderen nog leven, en dat ze ook een beer hebben.

Goodwin was een engerd
Oud 25-03-2006, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 25-03-2006 @ 16:52 :
Goodwin was een engerd
Ik vond het een beetje een SAS-type.
Oud 26-03-2006, 22:27
Briseïs
Briseïs is offline
Waar ken ik die Nathan van?

Ik denk aan met veel bier voor de tv hangen in een of andere vage comedyserie
Oud 26-03-2006, 22:37
Carn
Carn is offline
even IMDBen dan hè!

http://www.imdb.com/name/nm0709620/
Oud 26-03-2006, 22:44
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Carn schreef op 26-03-2006 @ 23:37 :
even IMDBen dan hè!

http://www.imdb.com/name/nm0709620/
had niet gedacht dat ie erop zou staan. maar ed dus.
Oud 26-03-2006, 22:52
Carn
Carn is offline
tja even zoeken doet wonderen
Oud 27-03-2006, 09:18
d00r
d00r is offline
sayid was toch op zoek naar zn meisje (daarvoor ging ie naar australie tog?)

ana-lucia.....?

iig kennen ze mekaar ik zweer t je!

geweldige ep trouwens deze
Oud 27-03-2006, 09:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het was idd geweldig! Ik zat de hele tijd hardop commentaar tegen mezelf te geven Zo van: "Oh! De beer!" "Ja! Dat is Boone! OMG!" etc...

En als ze alleen de goede mensen willen is het logisch dat ze de baby wilden hebben, die is natuurlijk nog onbedorven!

Ik denk niet dat Sayid en Ana-Lucia elkaar al kenden. Ik denk wel dat hij haar niet zomaar gaat vergeven....
Oud 27-03-2006, 10:30
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
d00r schreef op 27-03-2006 @ 10:18 :
sayid was toch op zoek naar zn meisje (daarvoor ging ie naar australie tog?)

ana-lucia.....?

iig kennen ze mekaar ik zweer t je!

geweldige ep trouwens deze
volgens mij was het nadia, en ik weet eigenlijk wel bijna zeker dat het niet dezelfde is
Oud 27-03-2006, 11:36
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 27-03-2006 @ 11:30 :
volgens mij was het nadia, en ik weet eigenlijk wel bijna zeker dat het niet dezelfde is
Michelle Rodriguez is iig niet degene die ze eerder gebruikten voor de Nadia scenes, dat weet ik eigenlijk wel bijna zeker.
Oud 27-03-2006, 12:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 27-03-2006 @ 12:36 :
Michelle Rodriguez is iig niet degene die ze eerder gebruikten voor de Nadia scenes, dat weet ik eigenlijk wel bijna zeker.
ze lijken niet eens op elkaar
Oud 27-03-2006, 12:34
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Carn schreef op 27-03-2006 @ 13:05 :
ze lijken niet eens op elkaar
Oud 27-03-2006, 12:39
Verwijderd
Sayid keek toch zo 'raar' omdat Sharon net was neergeschoten? En omdat natuurlijk ineens Sawyer en de rest voor hem stonden, samen met onbekende mensen. Ik denk niet dat hij Ana-Lucia herkende, hij was gewoon compleet 'verrast' door alles.
Oud 27-03-2006, 13:10
Welgemeend
Welgemeend is offline
Er zit ook nog wel aardig wat verschil tussen een latina en een iraqi..

Verder ben ik nu weer up-to-date, seizoen 1 was echt prachtig. Eko en Ana-Lucia vind ik echt 2 geweldige nieuwe karakters, dat mocht ook wel weer een keer.
Ik denk ook dat er een connectie is tussen Eko en die Nigerianen en dat geld enzo, hij heeft zo'n afrikaans/frans accent. Dat zou wel vet zijn, weet iemand of hij al gezegd heeft waar ie vandaan komt?
Oud 27-03-2006, 16:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Welgemeend schreef op 27-03-2006 @ 14:10 :
Ik denk ook dat er een connectie is tussen Eko en die Nigerianen en dat geld enzo, hij heeft zo'n afrikaans/frans accent. Dat zou wel vet zijn, weet iemand of hij al gezegd heeft waar ie vandaan komt?
He? Heb ik dat gemist? Welke Nigerianen bedoel je?
Oud 27-03-2006, 17:30
Welgemeend
Welgemeend is offline
In seizoen 1 nog, dat Locke of Jack, ik weet niet meer precies wie, door de jungle liepen en ze vonden een of andere dode priester parachutist, met Nigeriaans geld. En in dat vliegtuig zaten ook priesters.
Oud 27-03-2006, 17:32
Carn
Carn is offline
Dat zullen jullie allemaal wel zien in de Eko-Flashback aflevering
Oud 27-03-2006, 17:56
Welgemeend
Welgemeend is offline
Vet dat dat er allemaal mee te maken heeft, ik ben echt benieuwd wie Eko precies is, echt een neger naar mn hart .
Oud 27-03-2006, 18:37
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Welgemeend schreef op 27-03-2006 @ 18:30 :
In seizoen 1 nog, dat Locke of Jack, ik weet niet meer precies wie, door de jungle liepen en ze vonden een of andere dode priester parachutist, met Nigeriaans geld. En in dat vliegtuig zaten ook priesters.
Maar die lichamen waren al ongeveer skelet, denk dat die daar al heel wat jaartjes liggen
Oud 27-03-2006, 18:48
Welgemeend
Welgemeend is offline
Het maakt toch verder niet uit hoe lang ze daar liggen, de connectie kan er nog steeds zijn. We zullen het wel zien, welke aflevering ligt de focus op Eko?
Oud 27-03-2006, 19:05
Noddy
Noddy is offline
fuck!! ik heb de afgelopen aflevering moeten missen en ik baal!!! |Kan iemand vertellen wat er is gebeurt?? want ik kan niet veel uit de bovenstaande berichten halen...
Oud 27-03-2006, 19:47
ook hallo
ook hallo is offline
Je zag het verloop van die andere slachtoffers van dag 1 tot aan het moment dat Ana Lucia Shannon dood schiet. Niks nieuws gebeurt, maar je ziet nu hoe ze aangevallen worden door the others enzo
Oud 28-03-2006, 10:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Welgemeend schreef op 27-03-2006 @ 18:30 :
O ja! Het komt allemaal langzaam weer bovendrijven... Hm zou best kunnen dat er een verband is, maar dat zie ik nu nog niet Ik ben zeer benieuwd!
Oud 28-03-2006, 16:47
hasseltboy
hasseltboy is offline
Waarom zou een Latino-meisje in het Irakeze leger zitten?
Oud 31-03-2006, 21:32
niña
niña is offline
Ze zijn allebei dood ;-)

Ahhh Bernard en zijn vrouw weer bij elkaar. En arme Sayid. En Mr Eko(/Ecko/Echo?) is zooo stoer
Oud 31-03-2006, 21:36
.Pure
.Pure is offline
heftige ep weer.

de ontmoeting van Jack & Ana-Lucia was ik alweer vergeten. dacht al wel dat ze een politiechick was, en dat zij iemand had neergeschoten maar ze was zelf dus ook goed te pakken genomen. Toch kan ze wel wat sympathieker doen, hallo? je zit in de jungle?

Verder vind ik t stom dat Shannon dood is, zielig voor Sayid, stom ook dat ze dr zo lieten liggen (maargoed, dat is aan de schrijvers he ) en waar Net5 weer mee bezig is "vanavond wordt het geheim van Kate onthuld?" yeah right.
ik hoop dat Sawyer t overleeft trouwens en Jack vond t niet zo leuk om te zien hoe 'close' met 'm was, jammer Jack. Sawyer & Kate matchen veel leuker.

aaah en ja de geliefdes weer samen <3

Lost blijft een van de beste series die ik ooit gezien heb
Oud 31-03-2006, 22:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
.Pure schreef op 31-03-2006 @ 22:36 :
Lost blijft een van de beste series die ik ooit gezien heb
Het wordt beter
Oud 01-04-2006, 00:31
Welgemeend
Welgemeend is offline
Gaan Sawyer en Kate, en Ana-Lucia en Jack nu samen? In die bar hadden Jack en ana het wel gezellig.
Oud 01-04-2006, 07:41
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik weet zeker dat als je nu serie 1 terug gaat zien, dat je Ana-Lucia op de operatietafel bij Jack ziet liggen.
Oud 01-04-2006, 11:15
innogen
innogen is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 01-04-2006 @ 08:41 :
Ik weet zeker dat als je nu serie 1 terug gaat zien, dat je Ana-Lucia op de operatietafel bij Jack ziet liggen.
Ohhh toen hij zei dat hij haar wel zou redden en dat hij bang was dat hij het kon en toen ging rennen rond dat stadion en zo'n other tegenkwam. En toen uiteindelijk alles goed was?!
Wat gaaf dat iedereen zo verbonden is

Ik vind het echt een coole serie
Oud 01-04-2006, 11:49
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
L_angel schreef op 01-04-2006 @ 12:15 :
Ohhh toen hij zei dat hij haar wel zou redden en dat hij bang was dat hij het kon en toen ging rennen rond dat stadion en zo'n other tegenkwam. En toen uiteindelijk alles goed was?!
Wat gaaf dat iedereen zo verbonden is

Ik vind het echt een coole serie
nee je bent in de war met jack zijn (ex?) vrouw, dat is niet ana lucia. Die kerel in het stadion was ook geen other, maar iemand die eerder ook op het eiland was aangespoeld. vraag me wel af wat er met hem is gebeurd nadat hij de jungle in rende. Dat is toch wel jammer van lost, er ligt een kabel op het eiland, een francaise loopt nog ergens rond en die rare kerel (what's his name?) ook nog en niemand vraagt zich af wat er met die personen gebeurd of wat die kabel is. Ook schijnen ze geen enkele behoefte te hebben om de rest van het eiland te onderzoeken.
Oud 01-04-2006, 13:33
hasseltboy
hasseltboy is offline
Wacht maar af, we komen er nog wel achter.
Oud 01-04-2006, 14:47
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
lawallan schreef op 01-04-2006 @ 12:49 :
nee je bent in de war met jack zijn (ex?) vrouw, dat is niet ana lucia. Die kerel in het stadion was ook geen other, maar iemand die eerder ook op het eiland was aangespoeld. vraag me wel af wat er met hem is gebeurd nadat hij de jungle in rende. Dat is toch wel jammer van lost, er ligt een kabel op het eiland, een francaise loopt nog ergens rond en die rare kerel (what's his name?) ook nog en niemand vraagt zich af wat er met die personen gebeurd of wat die kabel is. Ook schijnen ze geen enkele behoefte te hebben om de rest van het eiland te onderzoeken.
Desmond hij heet DESMOND!
Oud 01-04-2006, 15:00
*Sbien
*Sbien is offline
poeh tranen met tuiten weer hier toen michael vertelde dat walt kwijt is, toen bernard zo graag naar zn vrouw wilde en hun ontmoeting en yin en yan (zo heten ze niet, weet ik haha) en kate en sawyer en jack die dat niet zo leuk vond en charlie die zo lief enthousiast was op t eind aaah heel tranen trekkend allemaal voor mij.

en toch vind ik ana lucia gewoon stom hoor. had wel verwacht dat ze iets ergs had meegemaakt waardoor ze zo bot was maar toch.. ik vind dr niet aardig. en ze loopt als een kerel. en ze moeten wapen bij dr vandaan houden. en ik dacht eigenlijk dat ze miss wel zelfmoord zou plegen, toen ze iedereen weg stuurde.
Oud 01-04-2006, 21:56
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
*Sbien schreef op 01-04-2006 @ 16:00 :
poeh tranen met tuiten weer hier
Hehe, dan ben ik gelukkig niet de enige..
Maar Jack heeft echt wel meer met Ana-Lucia meegemaakt dan een drankje drinken.. maar wat? Spanning spanning..
Sawyer en Kate waren echt lief

Maar wat was dat nou over reclame van net 5 dat Kate's geheim onthuld wordt? Het is wel eens gebeurt dat ze een aflevering te vroeg waren met hun commentaar, dus dan zou de volgende ep over Kate moeten gaan. Maar ik heb de reclame niet gezien hoor, dus misschien slaat dit nergens op.
Oud 02-04-2006, 09:54
yavanna
yavanna is offline
Ik vind het wel raar als Jack en Ana Lucia al eerder iets hebben meegemaakt, want ze leken elkaar nog niet echt te kennen voordat ze in die bar op het vliegveld zaten...
Oud 02-04-2006, 19:17
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Thunder Child schreef op 01-04-2006 @ 15:47 :
Desmond hij heet DESMOND!
sorry en bedankt

hyphen: misschien is kate's ''geheim'' wel dat ze sawyer leuk vind, alhoewel ik dat wel een heel slecht geheim zou vinden
Oud 03-04-2006, 15:31
innogen
innogen is offline
Citaat:
*Sbien schreef op 01-04-2006 @ 16:00 :
en toch vind ik ana lucia gewoon stom hoor. had wel verwacht dat ze iets ergs had meegemaakt waardoor ze zo bot was maar toch..
Dus jij vind 4 keer neergeschoten worden en daardoor je ongeboren baby kwijtraken NIET iets ergs?
Oud 03-04-2006, 16:18
yavanna
yavanna is offline
Dat dacht ik ook meteen...
Oud 04-04-2006, 13:39
*Sbien
*Sbien is offline
Citaat:
L_angel schreef op 03-04-2006 @ 16:31 :
Dus jij vind 4 keer neergeschoten worden en daardoor je ongeboren baby kwijtraken NIET iets ergs?

dat zeg ik toch niet

ik had t verwacht maar vind dr desondanks stom
Oud 04-04-2006, 20:27
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
lawallan schreef op 02-04-2006 @ 20:17 :
hyphen: misschien is kate's ''geheim'' wel dat ze sawyer leuk vind, alhoewel ik dat wel een heel slecht geheim zou vinden
Hehe, dat zou op zich wel iets voor Net 5 zijn..
Oud 07-04-2006, 21:39
yavanna
yavanna is offline
'T was weer heel erg cool ik moest me een breuk lachen om Sawyer
en jack vind ik gewoon weer heel erg irritant...

dat met die film en dat bericht vond ik echt heeeeeeeel erg mysterieus
Oud 07-04-2006, 21:43
niña
niña is offline
Goaf, met dat extra bericht ertussen. Dat gepiep van Kate, bah. Gooi iemand anders in de spotlight.
Oud 07-04-2006, 22:31
Monchoutaart
Monchoutaart is offline
Het was weer gaaf.
Die van vorige week heb ik helaas gemist, is r daarvan iets dat ik echt moet weten?

Ik vind het wel suf dat die Eko zo is van "jaa het lot"...
Toeval bestaat, vent. Wen eraan.
En Sawyer was zo leuk deze ep!
Ik vond Charlie trouwens ook eindelijk weer eens normaal doen en niet obsessief met dat kind bezig
Oud 07-04-2006, 22:33
innogen
innogen is offline
Zou dat nu echt Walt zijn die aan de andere kant van godknowswhere zit te typen? En omdat de computer wordt gebruikt voor communiceren en niet alleen voor de code intypen, zou er nu een tweede 'incident' gebeuren ? Misschien die deuren wel naar beneden? En whatsup met dat zwarte paard? Hoe zit het nu tussen Kate en Jack, danwel tussen Kate en Sawyer?

Teveel vragen, te weinig antwoorden.
Oud 07-04-2006, 23:33
Retinite
Retinite is offline
Voor de downloaders onder ons, check deze aflevering op 41:02, rechts in beeld halverwege, zie je een hand (met zwarte handschoen) die dat paard lokt , best wel jammer... (10 keer gekeken en t lijkt echt te veel op een hand om een boom te zijn)

Verder wel evil dat ineens Walt achter/in die computer zit,
je denkt dat je meer te weten komt door de afleveringen maar er komen alleen maar meer vragen...

Regels voor berichten