Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm hee kerel, ik wil het ook wat jij wil maar ben er nog niet over begonnen, zal het is aan mijn ouders vragen, ik heb trouwens een maand en ben pas een x verder gegaan.
Maar zeg nou zelf wat is er leuker dan naast je vriendin wakker worden?? Maar ik een veel groter probleem, al heb ik een half jaar het mag toch niet, want mijn vriendin heeft een zus van 17 en die heeft al een half jaar een vriend van 18 en hebben nog nooit bij elkaar geslapen ![]() ![]() ![]() ![]() En mijn vriendin is 15, ja bijna 16 maar dan mag het nog niet!!!! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb me speciaal aangemeld om hier effe iets bij te zeggen, ik zit nl met hetzelfde probleem.
Ik ben 18, m'n vriendin 17, al 2 jaar samen (dus niet 1 maand en x weken ofzo) en wij mogen nog niet bij elkaar blijven slapen. En ik begin dit ongelooflijk beu te worden, ouders weten allang dat wij gevreeën hebben, maar toch zijn ze zow superhypocriet om niet te zien dat we beide toch wel 'ns bij elkaar willen blijven slapen (en geloof me, bij mij gaat het nu echt enkel om de gezelligheid en om het feit dat'k ongelooflijk graag bij haar ben). |
![]() |
|
Syphon,
heb net ff met iemand van MSN gebabbeld... volgens haar doet openheid wonderen. Daar kan je je eigen grenzen aan stellen, weet niet hoe je ouders zijn, maar toch. En het klopt op zich ook wel, denk maar na: - Als jij en je vriendin besluiten om 'het' te doen, houden je ouders je (neem ik aan) niet tegen. - Als het je eerste keer is, is dat een bijzonder moment en je moet er IMO dus de tijd voor kunnen nemen. Niet plotseling gestoord kunnen worden ofzo. -->Logische conclusie: slaapkamer. -Echter, als je ouders zorgen dat de slaapkamer afvalt, verzin je wel wat anders. Resultaat: minder fijne eerste keer, en die beleef je nou eenmaal maar 1x dus better make it something good. En het ergste is dat het dan aan je ouders zou liggen dat je 1e keer niet optimaal is. Als je lef genoeg hebt om je ouwe deze feiten onder de neus te duwen zullen ze denk ik de logica wel inzien en zwichten. Nadelen: -je moet een vrij open gesprek aan willen gaan met je ouders ![]() -je geeft je ouders een vrij grote inkijk in jouw relatie & sexleven. ![]() Ik ben er zelf nog niet over uit, mede omdat me ouders nog niet expliciet hebben gezegd dat het NIET mag. Maar zodra ze dat wel doen ga ik dit soort drastische stappen overwegen. Sterker nog: ik EIS dat ze mij mijn verantwoordelijkheid laten nemen!! (die was mooi he? ![]() ![]()
||
Citaat:
En je hebt natuurlijk al eens bedacht wat de gevolgen zouden zijn als je je ouders recht in hun gezicht zou zeggen dat jullie het allang gedaan hebben en dat het puur om het bij elkaar zijn gaat? Moeilijk... weet het zo snel ook niet. Kijk als ik van de zomer nog steeds bij mijn vriendin ben (ga er wel van uit) dan zeggen we: pa, ma, fijne vakantie, wij gaan samen weg. Dan zit je helemaal ouder-loos, dat is ideaal. Maar dat zal in jouw geval ook wel niet opgaan, als gewoon logeren al een probleem is. Ik laat het iig wel horen als ik ineens een geniale inval heb ofzo.
Laatst gewijzigd op 07-09-2002 om 00:19. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat zeggen alleen zal volgens mij geen effect geven (vrees'k), ik weet gewoon niet wat te doen. |
![]() |
|
![]() |
Ik had hetzelfde probleem mijn ouders hadden er geen probleem mee die van haar wel. Dus we zijn tot een compromis gekomen ze mocht blijven slapen maar dan alleen op de kamer van mijn zus en zo is het gebeurd.
Dat ik die nacht geruild heb met mijn zus hoeft niemand te weten. En het ergste is nog dat het idee van me moeder afkwam. Succ6 ermee en ik zou ook wat proberen te onderhandelen
||
Citaat:
En ik kan vrij creatief zijn betreffende dat soort dingen.
|
Verwijderd
|
Hee emperor crono
Bedankt, maar kijk als mijn ouders dan een argument geven, ik wil dat je nog maagd blijft, denk het niet hoor, zij weten ook wel dat ik met seks veel principes heb, want als ik het wil doen, doe ik het toch wel. Maar het ergste probleem ligt denk ik niet bij mijn ouders maar bij haar ouders, hoe kan ik dat dan aanpakken, ik hou binnenkort wel een gesprek met haar, maar haar ouders he ![]() |
![]() |
|
Nou, ik heb al bijna 16 maanden verkering, en het is ons in de tussentijd nog steeds niet gelukt om onze ouders ervan te overtuigen dat we een keer bij elkaar blijven slapen voor de gezelligheid, en niet voor de sex, want dat doen we zowiezo wel...Dus wij hebben dat probleem ook wel een beetje..Ouders
![]()
|
Pak het tactisch aan.
First of all, noem het "blijven logeren", dat heeft niet zo'n dubbele betekenis als "slapen". Ga bijvoorbeeld samen naar een feest bij jou in de buurt. Dan is het veel handiger/praktischer als zij ff blijft logeren (op een matras op de grond), en dan de volgende dag weer naar huis gaat. Voer dit ook zo uit. Als je ouders zien dat dit goed gaat, kun je later altijd nog bij elkaar in bed kruipen. Herhaal een aantal keer dat het enkel en alleen om het praktische gedeelte gaat, het is veel makkelijker als ze blijft slapen. Worked for me ![]()
|
![]() |
tja, dat zal moeilijk gaan... k mag het wel. als mijn moeder mijn vriend een paar keer heeft gezien en ze hem wel mag, dan vindt ze het geen probleem. k ben zelf namelijk wijs genoeg om te bepalen hoe ver ik wil gaan en daar heeft zij dus niks tegen in te brengen. want als ik het wil, wil ik het. waarom zou zij me dan tegenhouden?
|
![]() |
|
Mijn ouders laten me gelukkig best wel vrij. Ze vragen me dan wel altijd van: Pas goed op jezelf..en ze vertrouwen me erop dat ik weet hoever ik kan gaan.
Maar jah helaas zijn niet alle ouders zo. In het begin had vooral me moeder er trouwens toch wel moeite mee. En toen zei ik tegen haar van: Ben jij dan nooit jong geweest ofzo ![]()
|
Ik mag gelukkig wel bij mn vriend blijven slapen, al vrij snel eigenlijk. Mja ik snap hun kritiekpunten nooit, kbedoel, het heeft toch altijd met sex te maken? Net alsof je moet sexen als je bij elkaar blijft slapen, en net alsof je niet kunt sexen als je gewoon overdag bij elkaar bent. Ik vind het altijd een beetje naief van ouders, vooral als ze hun kind vertrouwen.
|
![]() |
||
Citaat:
En je bent bovendien ook al 18, lijkt me toch oud en wijs genoeg om je eigen beslissingen te nemen?? Ikzelf ben 16 (Wordt dinsdag as 17) en ga nu 7 maanden met mn vriend.. We zijn naar Lowlands geweest, en mn ouders die wisten dat we samen in een tentje zouden slapen, ze hebben daar absoluut geen probleem van gemaakt. enkel "als jullie maar niet met zn 3e thuiskomen" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb ook een vriendje op afstand. toen hij bij mij langs gekome is is hij wel blijve slape. En ik mocht ook nie op dezelfde kamer als hem slape. we hebbe het nou bijna 9 weke. En ik had echt zoiets van ja waarom mag da nie er zal echt nix gebeuren. Maar goed zo zijn ouder nou een maal |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Anyways, ik kruip zometeen maar weer alleen in m'n bed na een hele dag bij m'n vriendin te zijn geweest (en ik geraak daar onderhand serieus frust van, want ksnap niet wat ze ermee willen bereiken). Ow ja, vergeet'k het allerdomste nog te vermelden, ze hebben me vandaag speciaal terug naar huis gebracht, kwas niet met fiets ofzo, ze konden met niet komen halen, zullen wij je maar terugbrengen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 08-09-2002 om 00:03. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb niet alles gelezen, maar ik kan u wel zeggen dat ik met ongeveer hetzelfde probleem zit en dat er eigenlijk één klein verschil is, namelijk dat ik en mijn vriend ondertussen zestien maanden samen zijn...
wat is toch het FUCKING probleem???? ze weten goed genoeg dat we seksen... *blue* (zijn ouders maken er niets uit, 't zijn mijn ouders die tegendoen) |
![]() |
|
![]() |
poeh, sommige ouders zijn echt een beetje blind ofzo zeg!!
Ze moeten leren hun kinderen een beetje te vertrouwen ofzo! Die van mij zijn heel oke, ze vertrouwden mij kennelijk zo erg dat ik na een maand wel bij mn vriend mocht blijven slapen, dat kon op dat moment ook even niet anders (of ik had niet naar m toe kunnen gaan) Natuurlijk wel gezegd dat we in aparte bedden zouden slapen en mn pa en ma weten ook wel dat ik niet gelijk met de eerste beste kerel t bed in duik dus! maar toch vond ik t wel tof van mn ouders! Als je t vanuit hun positie bekijkt moet t ook best wel lastig zijn voor hun lijkt me, immers willen de meeste ouders hun kinderen toch een beetje beschermen tegen 'de grote ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En gewoon, omdat het niet mag, of omdat die ouders christelijk zijn ofzo (niks daartegen, alleen wil nog weleens meespelen) ??? En ik vind het echt belachelijk, als je er zo gefrustreerd van raakt, doe er dan maar wat aan, want zo kan het niet. Nu snap ik je punt wel, ik heb je eerste anderhalf jaar niet bij mijn vriend mogen slapen, maar toen was ik ook 13-14. Dat is maybe nog een beetje logisch. Maar jullie zijn 17-18 en ook al 2 jaar bij elkaar (ik nu 2 jaar en 8 maand)... dat is echt stom! Doe er wat aan! *zwaait cheerleader pompoenen* *GRIJNS* Nee, serieus succes gewenst. |
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat jij bij toch wel de "gelukkige gevallen"hoort ![]() Nee even serieus, ik ging drie maanden met mijn vriend maar mocht er nog niet blijven slapen... nu gaan we voor een tweede keer met elkaar.. nu 2,5 week. Op lowlands hebben we samen in een tentje geslapen wat mijn ouders btw niet weten. Maar nu willen we het allebei ook wel graag. Gewoon de gezelligheid! Van zijn ouders mag het wel.... maar van mijne nog neit... dus blijven hopen dat het snel mag. Maar na 2 jaar is het toch wel beetje erg vind ik dat je dan nog niet bij elkaar mag blijven slapen.... Ouders moeten gewoon even van het id af dat je gelijk allerlei dingen gaat uitspoken.. en het "kleine meisje" gevoel/ gedachte uit hun hoofd zitten vin dik zo ![]()
|
mijn ouders boeit het niet als er iemand blijft slapen (maakt dus niet uit wie)
de ouders van me vriend hebben er wel problemen mee geloof ik.(we zijn bijna 2 jaar samen) nou ja we zien vanzelf wel hij is nu ook het forum opgedoken.
|
![]() |
ik ben ook eens bij een ex van me blijven slapen we hadden toen denk ik 1 maand, mijn moeder zei nog niet bij elkaar op de kamer hehe tuurlijk niet mam, ik heb gewoon bij hem geslapen, er is verder niks gebeurd, omdat we dat allebei niet wouden, het was gewoon het idee van bij elkaar zijn.
Dag dag |
![]() |
|
![]() |
Is het niet een kwestie van vertrouwen?
Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad. Ik wil niet opscheppen, dat ik heel eerlijk en betrouwbaar over kom ofzo, maar ik denk dat dat heel erg mee speelt. Toen ik nog 16 was, heb ik ooit 7 maanden iets met iemand van 13 gehad. Een half jaar voordat wij wat hadden kwam ik al af en toe bij hun thuis over de vloer. En toen bij ons eerste afspraakje, zijn we overdag gewoon naar de bios gegaan, omdat ik dacht dat die ouders het misschien niet zo leuk zouden vinden als ik s'avonds nog met haar op stap zou zijn. Maar die ouders mochten mij wel. Want ik werd bij het thuis brengen, meteen uitgenodigd om te blijven eten en of ik wilde blijven slapen !!!!! Nou, die nacht hebben wij samen op zo'n 2 persoons opblaas bed geslapen bij haar op de kamer. ![]() ![]() Nou, dat had ik natuurlijk zelf ook nooit verwacht. Ik moet wel zeggen dat dit dan ook mijn meest extreme ervaring is op dat gebied.
||
Citaat:
|
Ik zou ook wel eens bij mijn vriend willen blijven slapen, maar ik denk niet dat onze ouders dat goed vinden. (Ik 18, hij 20 en we hebben 4 maanden)
We hebben het er nooit zo echt over gehad, maar ze vragen me wel vaak..Ga je niet te ver? Wat cool was dat mijn moeder voorstelde om mee te gaan naar de dokter als ik aan de pil zou willen gaan, maar ik wil gewoon graag in zijn armen slapen, seksen komt later wel. Maar ja we wonen 15 min. fietsen bij elkaar vandaan, dus zo'n haast heeft het niet..Het lijkt ons gewoon een keer leuk. Maar je we zijn nog geen tachtig dus het komt er ooit nog wel van.. ![]()
|
![]() |
Ik heb nu 2 weken met een jongen van bijna 21(wordt zelf wel week later 17).
Ik heb het bijna gelijk met mijn ouders over gehad of ik mocht blijven slapen(was na 1,5 week omdat we uitgingen naar Time out, en dan zouden we pas om 6 uur thuis zijn)Eerst vonden ze het wel goed maar ochtend daarna zeiden ze dat ze toch liever hadden dat ik thuis zou komen slapen. Heb het gelijk over gehad wanneer ik dan wel mocht blijven slapen. M''n vader zei: '' nou als je het na 1 of 1,5 maand nog een keer vraagt dan denk ik dat het wel mag van je moeder en ik''. Dus ik ben nu aan het wachten totdat we 1 maand verder zijn ![]() Bij mijn ouders is het meer dat ze willen dat ik hem nog ff wat langer ken. Het is niet zo omdat ze dan denken dat ik seks met hem gaan hebben. Ze weten toch wel dat dat er van gaat komen. |
![]() |
|
![]() |
Ik kan niet meer zeggen dan dat ik je probleem herken... ikzelf had een relatie van eh... bijna 7 maanden.
Na 2 maanden mocht ze hier komen slapen maar WEL op een aparte kamer... na 7 maanden hebben we nog steeds nooit bij elkaar geslapen, dus ja... ik kan alleen maar zeggen dat ik snap hoe het voelt als het niet mag, maar helpen kan ik je *helaas* niet... probeer misschien zoiets van "pa, ma, als ik wat met haar wil doen, wat ik niet wil, maar STEL, dan kan ik het op mijn slaapkamer met haar doen of stiekem in een park ofzo, wat heb je liever?!" succes ermee in ieder geval
|
![]() |
da heb ik nou ook. ik heb nu iets meer als 4 maanden met mun vriend. aangezien hij ver weg woont mag hij hier wel blijven logeren maar alleen in apparte kamers.
toen hij eerst hier kwam logeren en ik niet wist dat we niet in een kamer mochten slapen, ben ik dus toch bij m weze slapen en toen kreeg ik un preek.. nie normaal.. en toen hebben we er met mun ouders de volgende dag de hele dag over lope praten. nou moesten we dus argumenten geven waarom wij vonden dat we bij elkaar moesten slapen.. onze argumenten waren dat het gezellig was en fijn om bij elkaar te zijn.. was schijnbaar geen goed argument 'want avonden waren om te slapen en smiddags kan t ook gezellig zijn'. en constant zeggen ze dat ze ons nie bij elkaar willen leggen omdat ik bevoorbeeld zwanger kan raken ![]() oja en mun zus(1 jaar ouder) mag wel met haar vriend in een bed slapen terwijl die un maand korter verkering hebben.. ik snap echt niet wat er nou is.. waarom zei wel en ik niet?? snapt een van jullie dit? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Blijven slapen bij vriend/vriendin sorensen | 10 | 02-11-2014 07:59 | |
Liefde & Relatie |
blijven slapen, wat mee? mystery86 | 77 | 18-08-2005 10:25 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin blijven slapen Maroon | 34 | 14-03-2005 12:44 | |
Liefde & Relatie |
bij elkaar blijven slapen * Marne * | 50 | 12-11-2003 14:23 | |
Liefde & Relatie |
Vriend blijft slapen, ouders weten het niet, wat nu? xxlalalaxx | 39 | 25-08-2003 11:10 | |
Liefde & Relatie |
vriend blijven slapen Kali | 68 | 18-05-2003 17:21 |