Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Of vraag het dell
|||
![]() |
Citaat:
![]() en dell kennende zit er in een systeem van drie jaar oud nog mooi sd-ram, heb ik laatst ook uit een 3,5 jaar oude dell mogen halen ![]() maar als je effe het model geeftr van je pc zoeken we met z'n allen effe wat voor geheugen je hebt en waar je het goedkoop kan krijgen. Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 09:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het type pc is een Dell Dimension Series 4550. De pc is 2.40 GHz.
Ik heb ook maar gelijk bij de specificaties gekeken in de handleiding. ---------------------------------------------------- Bij de 'Memory' sectie staat het volgende: Architecture - DDR SDRAM Memory capacities - 128-, 256-, 512 MB non-ECC DDR SDRAM Memory type - DDR 33 (non-ECC) only on computers with 533 MHz system clock speed / DDR 266 (non ECC) only on computers with either 400 or 533 MHz system clock speed ---------------------------------------------------- Kan iemand me ook nog vertellen op welke site ik het nieuwe geheugen het beste kan bestellen (qua prijs / betrouwbaarheid). Het lieft een Nederlandse site zodat ik gewoon via IDEAL of overschrijving kan betalen. Ik heb zelf al een beetje gekeken op www.geheugen.com maar daar verdelen ze het weer in PC3200 en PC2700 en met DIMM enzo. Dus dan weet ik niet welke ik moet kopen ![]() Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 16:20. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
64Mx64 168P PC133 SDRAM (32Mx8/CL3) 512MB MEMORY MODULE STD 168PIN DIMM (64Mx64) (32Mx8 PC133 CL3 SDRAM) [GB] [Transcend: TS64MLS64V6F] en 64Mx64 168P PC133 SDRAM (32Mx8/CL2) 512MB MEMORY MODULE STD 168 PIN DIMM (64Mx64) (32Mx8 PC133 CL2 SDRAM) [Z7] [Transcend: TS64MLS64V6F2] de 1e is 8 euro goedkoper dan de 2e. En bij architecture in de handleiding van de PC staat wel DDR SDRAM maar dat is dus gewoon SDRAM? |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik wil misschien gewoon die van Dell kopen die een paar posts terug staat. Je kan op die site namelijk je computer type opgeven en die site kijkt dan wel geheugen er in past. En dat kwam daaruit. Die zijn 55 euro ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Wat leidt tot de volgende conclusie: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja dat dacht ik dus ook. Bedankt voor je reactie. Kan je ook nog uitleggen wat het verschil precies is tussen die 2? Ze schelen 4 euro in de prijs maar wat is het verschil verder. De 1 is double rank en de ander CTML APPROVAL ofzo. Wat is dat? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap je verwarring wel, want veel mensen noemen DDR-SDRAM gewoon DDR of DDR2, maar de volledige naam is DDR-SDRAM. Wat betreft het CMTL Approval enzo... Geen idee wat het betekent, heb het nog niet eerder gezien, ik zou gewoon voor de goedkoopste keuze gaan in dit geval ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ooit kocht je voor 100 gulden 1 mb ,dat was dan spot goedkoop, en zo vreselijk lang geleden is dat echt niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
anders kan je namelijk s-ata ook wel een verbetering noemen van IDE ... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
geheugen en leerprestaties best_lover | 29 | 06-08-2007 16:17 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] PC samenstellen Unique Clone | 64 | 09-04-2005 20:34 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Elektrostatische Ontlading Someboy | 22 | 17-01-2005 21:35 | |
Software & Hardware |
Windows XP wil helemaal niet, geheugen kapot?? Orion16 | 29 | 06-03-2003 20:18 | |
Software & Hardware |
Registerprobleem bij Windows 95 BlueSkyraider | 7 | 02-02-2002 16:41 | |
Software & Hardware |
kapot geheugen? pietje63 | 5 | 19-07-2001 18:46 |