![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb de 3 dvd's orgineel, live8 ook, ik heb the wall, delicate sound of thunder en een stuk of 5 oude lp's orgineel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
PS: ik hoop dat je me hiervoor niet banned ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zag laats trouwens op hun site de clip van (het nummer) Arnold Layne, echt geweldig op de een of andere manier ![]() en op google videos kun je de clip van See Emily play vinden, ook heel bizar! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Het is in iedere geval een geniale film met prachtige muziek ![]() Citaat:
![]() ![]() Toch zou ik Amused To Death ook erg aanraden voor beginnende Pink Floyd liefhebbers...een typisch Roger Waters album ![]() ![]() p.s. ik zie dat de leeftijd van de leden naast hun nickname staat..hmzz...fijn om te weten dat er zoveel jonge PF Fans zijn ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar heb je het gevonden? anders zal ik een poging doen om het te beschrijven... HIER heb je iig See Emily play ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Rip. Was wel niet in de groep op hun hoogtepunt maar wel de inspiratie voor het schitterende "shine on you...". En zonder hem was er geen Pink Floyd. Hij heeft nu denk ik wel de echte rust gevonden.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Het Awesome Music Video Topic O RLY | 6 | 05-12-2012 21:36 | |
Muziek |
Laatste album verwijders g | 18 | 29-04-2009 11:35 | |