|
|
||
|
Citaat:
Ik weet niet echt wat Joeys liefdesleven tot nu toe te maken heeft met Dawsons romance met die actrice waar hij helemaal verliefd op is maar goed
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Spoiler
|
|
||
|
Citaat:
![]() Pacey =
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar jongens in series/films gaan vaak vechten als een andere jongen seks heeft gehad met hun vriendin, of het nu net uit was of niet. Terwijl Audrey wel net zo veel schuld had. Ze was wel dronken en verward, maar op dat stoepje zag ze er toch wel weer redelijk nuchter en minder verward uit.. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Pacey met zijn lekkere dubbele standaard zeg Echt belachelijk vind ik dat, als ze zo krom gaan denken. Beetje het 'als een jongen 10 meisjes heeft issie stoer, als een meisjes 10 jongens heeft is ze een hoer' idee Maar misschien heeft die Engelse (ik vergeet altijd haar naam) wel gelijk en geeft hij nog wel om haar O en er moeten even wat meer mensen reageren, want ik heb echt het gevoel alsof ik alles onderspam haha
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Audrey is gewoon helemaal in de war met zichzelf en ze maakt gewoon foute beslissingen. Zoals Jenn zei, ze is gewoon sad. Maar toch heb ik ook medelijden met haar ![]() Joey en Eddie hebben al twee keer gezoend, een keer Joey hem om Dawson, tweede keer kuste hij haar in de bar na het werk volgens mij. En ik vind dat om elkaar heen draaien juist leuk om te zien, ben een hopeless romantic ofzo En ik denk dat het nog wel gaat gebeuren tussen Jack en cutiepie, ze passen echt wel goed bij elkaar <3 En ik vind haar ook zielig, ze moet gewoon weer eens een leuk iemand tegenkomen ) , toen ze nog allemaal in Capeside woonde? Of vergeet ik nu iemand ertussen in?
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb het gisteren helaas gemist.. zou iemand het even kort willen samenvatten? |
||
|
|
||
|
Citaat:
En um samenvatting, ok komtie: Dawson zit met Jenn en Jack in de bar, en hij geeft ze tickets voor een No Doubt concert. Dan gaat hij weg en komt toevallig Joey tegen als hij de deur uitgaat. Beetje ongemakkelijke situatie, maar ze zijn wel vriendelijk tegen elkaar. Joey probeert Eddie ervan te overtuigen dat hij met haar mee moet gaan naar de show als hun eerste echte date. Jenn en Audrey zijn in een cd-winkel en Jenn nodigt Audrey ook uit voor de show, zodat ze eens goed met Pacey kan praten. Dan botsen ze tegen CJ op, Jenn nodigt hem ook uit. Rare vibe tussen Audrey en CJ, Jenn gaat weg en CJ probeert met Audrey te praten over 'de avond'. Blijkbaar is er dus iets voorgevallen tussen hun twee toen Audrey zo zat was. Pacey en Jenn zijn bij het stadion, Jenn verteld Pacey dat Audrey zit te wachten. Ze gaan weg om eens een goed gesprek te houden. Joey en Eddie daarentegen komen niet binnen omdat Joey de kaartjes in haar ANDERE jas had laten zitten. Doos. Dus ze gaan proberen om via backstage binnen te komen, want Eddie kent blijkbaar iemand daar. Ze falen hopeloos Dawson en Natasha hebben van Todd kaartjes gekregen, maar die blijken dus voor de volgende dag te zijn. Dus ook zij proberen binnen te komen via de backstage ingang. Joey en Eddie zien hun aankomen en verstoppen zich omdat Joey ze niet wilt tegenkomen. Natasha doet beetje sexy en die beveiligingman laat haar naar binnen. Terwijl zij zich buigen over de gastenlijst, sneaken Eddie en Joey achter hun rug naarbinnen. Dawson en Natasha worden eruit gegooid, en gaan een beetje vozen op de parkeerplaats. Daar worden ze aangehouden door een politieman, die hun ervan verdenkt kaartjes doorverkocht te hebben, en natasha doet alsof ze een hoertje en dawson haar heeft gekocht dus ze moeten mee naar het politiebureau. Eddie en Joey zijn ondertussen beetje verdwaald, maar uiteindelijk vinden ze de weg en Eddie stelt zijn vader aan haar voor. Groundbreaking development in hun relatie dus. CJ en Jenn zijn drinken halen, en hij vertelt haar dat hij iemand anders leuk vond, en dat het helemaal nieuw voor hem was en blabla. Het komt ter sprake dat Audrey dus een vriend heeft, en dat vindt hij niet zo leuk. Uiteindelijk begint het Jenn te dagen dat het dus Audrey is waar het omgaat. Um waar waren we? Oja Audrey gaat naar de WC en CJ volgt haar, omdat hij met haar wil praten over hun 'avontuurtje'. Audrey wil er niets over horen en wilt doen alsof er niets gebeurd is. Pacey is ongerust en volgt Audrey en valt midden in hun gesprek. Audrey wil dat CJ weggaat, maar hij blijft hints geven aan Pacey dat er dus iets is gebeur tussen hun. Pacey wordt boos en ze beginnen te vechten. Sensatie alom. Uiteindelijk eindigt het met Joey en Eddie die hun avond romantisch eindigen, ze konden boven de coulissen het concert volgen en nadat hij haar thuis heeft gebracht zoenen ze en dat is het. Als ik iets vergeten ben, vul gerust aan.
|
|
||
|
Citaat:
En wat is die vriendin van Dawson een slet zeg Ik vind haar koel
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik vind eddie wel echt weer knapper dan CJ |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Spoiler
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach, ik ga gewoon om 15.20 voor de tv zitten als er dan nog een heel nieuw programma begint, ga ik een half uur later wel nog een keer kijken
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Spoiler
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() arme eddie, arme joey, arme dawson ![]() joey had idd best zelf ook de tijd in de gaten kunnen houden, en ik vond het stom dat ze ruzie ging maken met eddie en hem de schuld geven.. terwijl hij juist zo lief was! De passie tussen pacey en emma viel wel tegen idd Maar eddie is leuk <3 |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, en je hebt wel een ongelooflijk leuke romantische scène met eddie en joey gemist. Joey ging studeren bij eddie thuis omdat het daar rustig was, maar ze was in slaap gevallen. 's morgens wekte eddie haar, en toen werden ze romantisch enzo, en joey vertelde over haar 'patroon' van maanden/jarenlange opgebouwde spanning voordat ze seks had met de jongen die haar vriendje was. Eddie zei dat hij het niet erg vond om rustig aan te doen. Joey zei toen dat ze het juist zei omdat ze niet een reden kon bedenken waarom ze dit patroon bij eddie zou doorzetten Toen gingen ze met elkaar naar bed, vergaten de tijd, en joey was te laat voor haar examen, en werd daarom boos op eddie. (maar het was echt 100x mooier en romantischer dan hoe ik het hier vertel )
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar hoe lullig hij zich altijd gedraagt, opmerkingen die hij maakt, hoe hij mensen zo kan neerhalen.. dat is echt |
|
|
|
||
|
Citaat:
Naja eigenlijk vind ik vooral Pacey stom omdat hij Audrey zo lullig heeft behandeld en omdat hij zo hypocriet reageerde tegen CJ.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
laatste seizoen Dawson's Creek Bram | 80 | 07-11-2004 11:26 | |
| Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [4] Verwijderd | 500 | 22-03-2004 12:59 | |
| Films, TV & Radio |