Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2006, 10:31
innogen
innogen is offline
Citaat:
moenbase schreef op 10-04-2006 @ 02:36 :
Aangezien het einde van seizoen 5 eindigde met een intense zoenparty lijkt het mij wel duidelijk.

KNIP

Dat was Joey-lieffies in vogelvlucht
umja wow wat een verhaal.
Ik weet niet echt wat Joeys liefdesleven tot nu toe te maken heeft met Dawsons romance met die actrice waar hij helemaal verliefd op is maar goed
Oud 11-04-2006, 10:36
innogen
innogen is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-04-2006 @ 13:06 :
over volgende week volgens teletekst:
Spoiler
Spoiler
Oud 16-04-2006, 13:08
Verwijderd
Volgens de veronica gids komt het vandaag om 16.10, maar volgens teletekst zelfs al om 15.35!!!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 15:22
innogen
innogen is offline
Anders is het even nu al bezig?
Oud 16-04-2006, 16:13
Verwijderd
net5

ik heb het helemaal gezien gelukkig
en ik word blij van eddie en joey
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 19:22
innogen
innogen is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-04-2006 @ 16:13 :
net5

ik heb het helemaal gezien gelukkig
en ik word blij van eddie en joey
Ik ook
Pacey =
Oud 16-04-2006, 19:48
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 16-04-2006 @ 19:22 :
Ik ook
Pacey =
ja, hij was ook zelf hetzelfde van plan..

maar jongens in series/films gaan vaak vechten als een andere jongen seks heeft gehad met hun vriendin, of het nu net uit was of niet.
Terwijl Audrey wel net zo veel schuld had. Ze was wel dronken en verward, maar op dat stoepje zag ze er toch wel weer redelijk nuchter en minder verward uit..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 20:45
innogen
innogen is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-04-2006 @ 19:48 :
ja, hij was ook zelf hetzelfde van plan..

maar jongens in series/films gaan vaak vechten als een andere jongen seks heeft gehad met hun vriendin, of het nu net uit was of niet.
Terwijl Audrey wel net zo veel schuld had. Ze was wel dronken en verward, maar op dat stoepje zag ze er toch wel weer redelijk nuchter en minder verward uit..
Ja, volgens mij was ze weer redelijk 'bij zinnen' zeg maar, dus ze wist echt wel waar ze mee bezig was. Misschien wilde ze zich er niet bewust van zijn wat ze aan het doen was en nog belangrijker WAAROM ze dat aan het doen was/toestond, maar dat is dan weer iets heel anders.
Pacey met zijn lekkere dubbele standaard zeg Echt belachelijk vind ik dat, als ze zo krom gaan denken. Beetje het 'als een jongen 10 meisjes heeft issie stoer, als een meisjes 10 jongens heeft is ze een hoer' idee
Maar misschien heeft die Engelse (ik vergeet altijd haar naam) wel gelijk en geeft hij nog wel om haar

O en er moeten even wat meer mensen reageren, want ik heb echt het gevoel alsof ik alles onderspam haha
Oud 16-04-2006, 20:57
Verwijderd
Misschien blijkt volgende week dat pacey ook boos is op audrey, maar gaat hij alleen niet met haar vechten

Volgens mij wordt DC niet meer door zoveel mensen gevolgd, want ik heb ook zo'n gevoel
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 15:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik volg het ook!!

Was wel even pissed dat het zo vroeg was begonnen, bah! Pacey was idd dom bezig, maar ik vind Audrey ook irritant

Ik vind Joey en Eddie wel leuk samen, maar ze doen wel ontzettend kuis! Ze weten al eeuwig dat ze elkaar leuk vinden en in deze ep 'zoenen' ze elkaar pas voor het eerst, terwijl ze al 100 momenten hebben gehad, zucht...

En ik wil dat Jack wat krijgt met die schattige jongen, maar er komt helaas steeds wat tussen..

Jen is zielig
Oud 17-04-2006, 15:53
Verwijderd
Ik ben echt verliefd op Eddie
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Chick Rock schreef op 17-04-2006 @ 15:49 :

Ik vind Joey en Eddie wel leuk samen, maar ze doen wel ontzettend kuis! Ze weten al eeuwig dat ze elkaar leuk vinden en in deze ep 'zoenen' ze elkaar pas voor het eerst, terwijl ze al 100 momenten hebben gehad, zucht...
nee, ze hebben al eerder gezoend toch? vorige aflevering of die daarvoor.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 18:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 17-04-2006 @ 16:14 :
nee, ze hebben al eerder gezoend toch? vorige aflevering of die daarvoor.
Bedoel je toen Joey hem zoende maar hij zei dat ze dat alleen deed om over Dawson heen te komen? Anders heb ik het gemist...
Oud 17-04-2006, 18:52
innogen
innogen is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 17-04-2006 @ 15:49 :
Ik volg het ook!!

Was wel even pissed dat het zo vroeg was begonnen, bah! Pacey was idd dom bezig, maar ik vind Audrey ook irritant

En ik wil dat Jack wat krijgt met die schattige jongen, maar er komt helaas steeds wat tussen..

Jen is zielig
Mooi nog iemand!

Audrey is gewoon helemaal in de war met zichzelf en ze maakt gewoon foute beslissingen. Zoals Jenn zei, ze is gewoon sad. Maar toch heb ik ook medelijden met haar

Joey en Eddie hebben al twee keer gezoend, een keer Joey hem om Dawson, tweede keer kuste hij haar in de bar na het werk volgens mij. En ik vind dat om elkaar heen draaien juist leuk om te zien, ben een hopeless romantic ofzo

En ik denk dat het nog wel gaat gebeuren tussen Jack en cutiepie, ze passen echt wel goed bij elkaar <3

En ik vind haar ook zielig, ze moet gewoon weer eens een leuk iemand tegenkomen Haar laatste vriendje was toch die ene jongen die veel jonger dan zij was (die acteur speelde nog met ryan gosling en sandra bullock in de film 'Murder by Numbers', hoe heet hij ook alweer ) , toen ze nog allemaal in Capeside woonde? Of vergeet ik nu iemand ertussen in?
Oud 17-04-2006, 19:32
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
L_angel schreef op 17-04-2006 @ 18:52 :
Mooi nog iemand!

Audrey is gewoon helemaal in de war met zichzelf en ze maakt gewoon foute beslissingen. Zoals Jenn zei, ze is gewoon sad. Maar toch heb ik ook medelijden met haar

Joey en Eddie hebben al twee keer gezoend, een keer Joey hem om Dawson, tweede keer kuste hij haar in de bar na het werk volgens mij. En ik vind dat om elkaar heen draaien juist leuk om te zien, ben een hopeless romantic ofzo

En ik denk dat het nog wel gaat gebeuren tussen Jack en cutiepie, ze passen echt wel goed bij elkaar <3

En ik vind haar ook zielig, ze moet gewoon weer eens een leuk iemand tegenkomen Haar laatste vriendje was toch die ene jongen die veel jonger dan zij was (die acteur speelde nog met ryan gosling en sandra bullock in de film 'Murder by Numbers', hoe heet hij ook alweer ) , toen ze nog allemaal in Capeside woonde? Of vergeet ik nu iemand ertussen in?
Henry Parker heette hij in de serie(ofwel Michael Pitt).. Heeft ze daarna een heel seizoen lang geen vriendje meer gehad? ook niet bij de radio?

Ik heb het gisteren helaas gemist.. zou iemand het even kort willen samenvatten?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 20:29
innogen
innogen is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 17-04-2006 @ 19:32 :
Henry Parker heette hij in de serie(ofwel Michael Pitt).. Heeft ze daarna een heel seizoen lang geen vriendje meer gehad? ook niet bij de radio?

Ik heb het gisteren helaas gemist.. zou iemand het even kort willen samenvatten?
Niet dat ik weet?

En um samenvatting, ok komtie:
Dawson zit met Jenn en Jack in de bar, en hij geeft ze tickets voor een No Doubt concert. Dan gaat hij weg en komt toevallig Joey tegen als hij de deur uitgaat. Beetje ongemakkelijke situatie, maar ze zijn wel vriendelijk tegen elkaar.
Joey probeert Eddie ervan te overtuigen dat hij met haar mee moet gaan naar de show als hun eerste echte date.
Jenn en Audrey zijn in een cd-winkel en Jenn nodigt Audrey ook uit voor de show, zodat ze eens goed met Pacey kan praten. Dan botsen ze tegen CJ op, Jenn nodigt hem ook uit. Rare vibe tussen Audrey en CJ, Jenn gaat weg en CJ probeert met Audrey te praten over 'de avond'. Blijkbaar is er dus iets voorgevallen tussen hun twee toen Audrey zo zat was.
Pacey en Jenn zijn bij het stadion, Jenn verteld Pacey dat Audrey zit te wachten. Ze gaan weg om eens een goed gesprek te houden.
Joey en Eddie daarentegen komen niet binnen omdat Joey de kaartjes in haar ANDERE jas had laten zitten. Doos. Dus ze gaan proberen om via backstage binnen te komen, want Eddie kent blijkbaar iemand daar. Ze falen hopeloos
Dawson en Natasha hebben van Todd kaartjes gekregen, maar die blijken dus voor de volgende dag te zijn. Dus ook zij proberen binnen te komen via de backstage ingang.
Joey en Eddie zien hun aankomen en verstoppen zich omdat Joey ze niet wilt tegenkomen. Natasha doet beetje sexy en die beveiligingman laat haar naar binnen. Terwijl zij zich buigen over de gastenlijst, sneaken Eddie en Joey achter hun rug naarbinnen. Dawson en Natasha worden eruit gegooid, en gaan een beetje vozen op de parkeerplaats. Daar worden ze aangehouden door een politieman, die hun ervan verdenkt kaartjes doorverkocht te hebben, en natasha doet alsof ze een hoertje en dawson haar heeft gekocht dus ze moeten mee naar het politiebureau.
Eddie en Joey zijn ondertussen beetje verdwaald, maar uiteindelijk vinden ze de weg en Eddie stelt zijn vader aan haar voor. Groundbreaking development in hun relatie dus.
CJ en Jenn zijn drinken halen, en hij vertelt haar dat hij iemand anders leuk vond, en dat het helemaal nieuw voor hem was en blabla. Het komt ter sprake dat Audrey dus een vriend heeft, en dat vindt hij niet zo leuk. Uiteindelijk begint het Jenn te dagen dat het dus Audrey is waar het omgaat.
Um waar waren we? Oja Audrey gaat naar de WC en CJ volgt haar, omdat hij met haar wil praten over hun 'avontuurtje'. Audrey wil er niets over horen en wilt doen alsof er niets gebeurd is. Pacey is ongerust en volgt Audrey en valt midden in hun gesprek. Audrey wil dat CJ weggaat, maar hij blijft hints geven aan Pacey dat er dus iets is gebeur tussen hun. Pacey wordt boos en ze beginnen te vechten. Sensatie alom.
Uiteindelijk eindigt het met Joey en Eddie die hun avond romantisch eindigen, ze konden boven de coulissen het concert volgen en nadat hij haar thuis heeft gebracht zoenen ze en dat is het.

Als ik iets vergeten ben, vul gerust aan.
Oud 18-04-2006, 10:29
Verwijderd
Haha ja, dat om elkaar heen draaien vind ik ook leuk
Kom ik helemaal van in een romantische bui
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 15:01
Gruppie
Gruppie is offline
Dankjewel L_angel! ik kijk dit weekend eerst wel even op teletekst voordat ik mijn videorecorder instel...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 16:22
Verwijderd
Wat een ge-wel-di-ge aflevering! Ik vind het weer echt zo ontzettend leuk!

Wel weer heel typisch net5 dat het weer aan het schuiven is...

Oh, en die CJ... ik vind hem echt te knap. Kan er niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 17:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 18-04-2006 @ 16:22 :
Wat een ge-wel-di-ge aflevering! Ik vind het weer echt zo ontzettend leuk!

Wel weer heel typisch net5 dat het weer aan het schuiven is...

Oh, en die CJ... ik vind hem echt te knap. Kan er niks aan doen.
CJ? Uh bah, ik vind hem juist niks... Geef mij Eddie maar

En wat is die vriendin van Dawson een slet zeg Ik vind haar koel
Oud 18-04-2006, 18:47
Verwijderd
Oh Eddie vind ik ook bijzonder leuk om te zien hoor, maar CJ... pff! Weet ook niet waar het aan ligt
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 10:06
innogen
innogen is offline
@ Gruppie: graag gedaan hoor

Ik vind CJ echt lelijk En Eddie vind ik ook niet echt knap, maar door zijn karakter vind ik hem leuker.

Qua uiterlijk alleen vind ik Jack (of die toekomsite vriend van hem) nog de leukste denk ik
Oud 19-04-2006, 11:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
L_angel schreef op 19-04-2006 @ 10:06 :
Qua uiterlijk alleen vind ik Jack (of die toekomsite vriend van hem) nog de leukste denk ik
Hm ja, dat is waar, Jack is nog altijd de leukste natuurlijk
Oud 19-04-2006, 15:00
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 19-04-2006 @ 10:06 :

Ik vind CJ echt lelijk En Eddie vind ik ook niet echt knap, maar door zijn karakter vind ik hem leuker.

zelfde voor mij
maar ik vind eddie wel echt weer knapper dan CJ
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 00:19
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 19-04-2006 @ 11:33 :
Hm ja, dat is waar, Jack is nog altijd de leukste natuurlijk
Hihi, er hangt al een jaar of vier of vijf een plaatje van Jack op het prikbord op mn slaapkamer bij mn ouders thuis
Oud 23-04-2006, 11:34
Verwijderd
Vandaag begint het ook om 15.40 volgens teletekst, maar het zal net als vorige week vast wel weer nog een kwartier eerder zijn.

De beschrijving op teletekst klinkt leuk:
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 11:50
innogen
innogen is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 23-04-2006 @ 11:34 :
Vandaag begint het ook om 15.40 volgens teletekst, maar het zal net als vorige week vast wel weer nog een kwartier eerder zijn.

De beschrijving op teletekst klinkt leuk:
Spoiler
Ja ik ga op tijd ervoor zitten want dalijk begint het weer vroeger dan gepland

Spoiler
Oud 23-04-2006, 12:55
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 23-04-2006 @ 11:34 :
Op de Net5 site staat 16.10u
Oud 23-04-2006, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 23-04-2006 @ 12:55 :
Op de Net5 site staat 16.10u
in de gids ook..

ach, ik ga gewoon om 15.20 voor de tv zitten als er dan nog een heel nieuw programma begint, ga ik een half uur later wel nog een keer kijken
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 14:29
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
L_angel schreef op 23-04-2006 @ 11:50 :
Ja ik ga op tijd ervoor zitten want dalijk begint het weer vroeger dan gepland

Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 15:53
Verwijderd
ik wil eddie!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 16:18
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 23-04-2006 @ 15:53 :
ik wil eddie!
Ik ook!
Delen?
Oud 23-04-2006, 16:30
The 1 and only
The 1 and only is offline
Eddie is lief
Oud 23-04-2006, 16:52
innogen
innogen is offline
Nou poeh poeh wat een heleboel passie tussen Pacey en Emma toch
Joey en Eddie waren lief, maar Joey is wel dom zeg Zet dan gewoon je wekker; beetje 'common sense' mag ook wel hoor. Maarja dan heb je natuurlijk geen spanning en sensatie in de serie
Jenn kwam er helemaal niet in voor?
Oud 23-04-2006, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 23-04-2006 @ 16:18 :
Ik ook!
Delen?

arme eddie, arme joey, arme dawson

joey had idd best zelf ook de tijd in de gaten kunnen houden, en ik vond het stom dat ze ruzie ging maken met eddie en hem de schuld geven.. terwijl hij juist zo lief was!
De passie tussen pacey en emma viel wel tegen idd

Maar eddie is leuk <3
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 17:11
Verwijderd
oh ja, en die hetson is een ontzettende eikel
zeker voor iemand die docent is op een universiteit..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 17:24
Muchacha
Muchacha is offline
Hetson is kei grappig
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 17:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Fuck. Zat ik daar braaf om 16.10. Was t allang begonnen. Bah.

Wat is er in het begin nou precies gebeurd? Ik kon de helft wel zo ongeveer raden, maar toch

En ik miste Jen ook al!
Oud 24-04-2006, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Chick Rock schreef op 24-04-2006 @ 17:19 :
Fuck. Zat ik daar braaf om 16.10. Was t allang begonnen. Bah.

Wat is er in het begin nou precies gebeurd? Ik kon de helft wel zo ongeveer raden, maar toch

En ik miste Jen ook al!
pacey haalde emma over mee naar een bedrijfsfeestje te gaan, en hij zou een nieuwe jurk voor haar kopen. Wat hij dus niet had verteld was dat het ging om wie de mooiste date had. Al zei hij wel zoiets van 'you should know something about this party...' En Emma's jurk was eigenlijk heel sjiek, maar ze had hem wat aangepast

Oh, en je hebt wel een ongelooflijk leuke romantische scène met eddie en joey gemist. Joey ging studeren bij eddie thuis omdat het daar rustig was, maar ze was in slaap gevallen. 's morgens wekte eddie haar, en toen werden ze romantisch enzo, en joey vertelde over haar 'patroon' van maanden/jarenlange opgebouwde spanning voordat ze seks had met de jongen die haar vriendje was. Eddie zei dat hij het niet erg vond om rustig aan te doen. Joey zei toen dat ze het juist zei omdat ze niet een reden kon bedenken waarom ze dit patroon bij eddie zou doorzetten Toen gingen ze met elkaar naar bed, vergaten de tijd, en joey was te laat voor haar examen, en werd daarom boos op eddie.
(maar het was echt 100x mooier en romantischer dan hoe ik het hier vertel )
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 11:52
innogen
innogen is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 24-04-2006 @ 18:00 :
(maar het was echt 100x mooier en romantischer dan hoe ik het hier vertel )
Klopt.
Oud 26-04-2006, 15:39
Verwijderd
Ik vond Hetson ook gemeen, maar aan de andere kant begrijp ik het wel. Denk namelijk dat het op mijn uni niet heel anders zou gaan, te laat is te laat.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 26-04-2006 @ 15:39 :
Ik vond Hetson ook gemeen, maar aan de andere kant begrijp ik het wel. Denk namelijk dat het op mijn uni niet heel anders zou gaan, te laat is te laat.
ow ja, dat te laat is te laat vind ik ook wel normaal hoor

maar hoe lullig hij zich altijd gedraagt, opmerkingen die hij maakt, hoe hij mensen zo kan neerhalen.. dat is echt
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 21:56
Verwijderd
Ja ok, dat ben ik dan wel weer met je eens Vond het ook heel begrijpelijk dat Eddy hem sloeg.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 13:24
Verwijderd
Ik hoop voor straks op veel eddie & joey, maar zonder ruzie
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 13:59
innogen
innogen is offline
Ja.

En Jenn.
Oud 30-04-2006, 14:24
Verwijderd
Ik ook

En Emma en Pacey!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 14:52
innogen
innogen is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 30-04-2006 @ 14:24 :
En Emma en Pacey!
Nee die vind ik stom
Naja eigenlijk vind ik vooral Pacey stom omdat hij Audrey zo lullig heeft behandeld en omdat hij zo hypocriet reageerde tegen CJ.
Oud 30-04-2006, 15:46
Verwijderd
Ik niet Vond die scene vorige week wel grappig, waarin Jack binnenkwam en gewoon tussen ze in ging zitten.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 15:55
Verwijderd
Nu wil ik Eddie nog meer!

Zoals ie daar stond met de kerstboom en die geweldige lieve lach op zn gezicht <3
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 16:15
Muchacha
Muchacha is offline
Mega-spoiler over Joey en Eddie.
Spoiler
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten