Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bovendien weet ik ook niet meer zeker of het handig is om Kromkamp, Davids en Landzaat mee te nemen. Mijn opstelling op dit moment zou zijn: ------------------Van der Sar--------------------- Ooijer-Boulahrouz-Mathijsen-Van Bronkhorst --------Van Bommel--------Cocu------------------- --------------------Van der Vaart------------------- Kuyt-----------Van Nistelrooy---------Robben Laatst gewijzigd op 22-04-2006 om 11:28. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mijn selectie van deze voorselectie zou zijn vd sar, timmer, stekelenburg kromkamp, ooijer, bouhlarouz, de cler, van bronckhorst, opdam, mathijsen, nigel de jong v bommel, sneijder, cocu, van der vaart, davids, landzaat van persie, castelen, van nistelrooy, kuijt, huntelaar, robben Laatst gewijzigd op 23-04-2006 om 10:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En waaraan heeft Bouma al die eer verdiend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bouma heeft dit jaar ook niet denderend gespeeld in Birmingham. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dat zal hem wel nooit worden.. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Van je genoemde lijstje kunnen alleen Greene en Bouhlarouz verdedigen, de rest zijn veeeeel te licht voor Oranje. Jaliens is een aardige speler voor Az maar niet voor Oranje, Matthijsen idem-dito hij maakte dit jaar veelste veel fouten bij AZ. Opdam heeft alle hoeken gezien tegen diverse Spitsen dit seizoen, vandaar dat hij ook zn plek bij AZ kwijt was. Heitinga ligt me meer in de verdediging, vooral gister was hij absoluut met Boukhari en Babel de beste bij Ajax. De Zeeuw moet eerst uitgroeien tot vaste waarde bij AZ De Cler Afgedankt bij Ajax en nu opeens een oranje speler kom op zeg ![]() Je kijkt duidelijk door en met een AZ-Bril maar goed ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Matthijsen vind ik echt een heel goede verdediger, dat is echt een groot meningsverschil. Op het moment dat ik mijn opstelling maakte was Heitinga dramatisch uit vorm en echt totaal geen optie. Ik ben het deels met je eens, maar ik zie gewoon niet zoveel betere verdedigers. En fyi: ik vind AZ soms leuk voetbal spelen, maar verder een totaal sfeerloze club. Ik ben bepaald geen AZ-fan. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ligt er een beetje aan of Kuyt een basisplaats krijgt, als dat niet het geval is kan Kuyt ook erg goed als breekijzer fungeren, lijk me... |
![]() |
||
Citaat:
In de gloriejaren van Ruud bij Manchester Utd speelden ze ook heel ander voetbal. Ze speelden 4 - 5 - 1, of, verder ontleed: 4 - 2 - 3 - 1. Twee sterke centrale verdedigers, twee opkomende backs, twee centrale verdedigende middenvelders, één aanvallende middenvelder, twee opstomende buitenspelers op het middenveld en één spits. Nu ligt dat heel anders. De spitsen moeten veel explosiever zijn, doordat het middenveld veel offensiever is ingesteld, mede door het doorschuiven van één speler naar de aanval. Hij moet gewoon terug naar PSV, die spelen écht het voetbal dat van Nistelrooij ligt ![]()
||
Citaat:
Lucius heeft gewoon een rotkop en ik vind m nooit echt super Affellay en hofs zijn gewoon te jong en onervaren en om nou van Hooijdonk mee te nemen? overal waar hij komt gaat het mis: nac, feyenoord. Vennegor is nooit goed geweest en zal het ook nooit worden.
||
![]() |
Citaat:
Het enige dat VoH voor heeft op Kuyt en Huntelaar is zijn lengte en kopvermogen. Al denk ik dat Huntelaar dit seizoen met meer kopballen heeft gescoord dan VoH. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() VoH is net iets beter in het "kapstokspel" waarbij de lange bal op hem wordt gehanteerd en hij de ballen aflegt op de aanvallers om hem heen, maar ik denk dat Kuyt dat ook heel goed kan. Bovendien vraag ik me af of Nederland zoveel aan dat spelletje heeft... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||