Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / WK Voetbal 2006

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2006, 18:13
WolterB
WolterB is offline
Doel (3 4 spelers): Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).

Verdediging (8 11 spelers):Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar (Feyenoord).

Middenveld (6 9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (HSV Hamburg).

Aanval (6 9 spelers): Ryan Babel (Ajax), Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

Als t goed is zijn dat er 23
Oud 21-04-2006, 18:42
one.
one. is offline
Keepers:
Van der Sar
Stekelenburg
Timmer

Verdedigers:
Jaliens (VR)
Heitinga (VR)
Mathijsen (VC)
Bouhlarouz (VC)
Ooijer (VC)
Van Bronckhorst (VL)
Emanuelson (VL)

Middenveld:
Van der Vaart (CAM)
Davids (CM)
Van Bommel (CM)
Sneijder (CAM)
Cocu (CM)
Landzaat (CM)
Maduro (CVM)

Aanval:
Van Nistelrooij (SP)
Robben (LB)
Kuyt (RB)
Huntelaar (SP)
Van Persie (LB)
Castelen (RB)

Kromkamp niet mee omdat hij amper speelt en verder niet veel toevoegt. Davids zou ik wel meenemen, ook al speelt hij dit seizoen niet erg goed, hij is wel iemand die zich altijd voor de volle 100 % zal inzetten, en dat gevoel heb ik bij Kromkamp niet.
Oud 22-04-2006, 01:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mijn 10 afvallers zouden zijn: Stekelenburg, Bouma, Emanuelson, Vlaar, Boateng, Maduro, Sneijder, Babel, Meerdink en Vennegoor of Hesselink.
Oud 22-04-2006, 11:24
Fides
Fides is offline
Citaat:
Fides schreef op 28-02-2006 @ 11:33 :
Doelmannen:
Van der Sar (Manchester United)
Stekelenburg (Ajax)
Timmer (AZ)

Verdedigers:
Bouhlarouz (3, 2) HSV
Mathijsen (4, 5, 3) AZ
Kromkamp (2) Liverpool
Van Bronkhorst (5, 8 zou in noodsituaties ook kunnen) Barcelona
Ooijer (2, 3, 6 zou in noodsituaties ook kunnen) PSV
Emanuelson (5, 8 zou in noodsituaties ook kunnen) Ajax
Opdam (4) AZ
Heitinga (3, 2) Ajax

Middenvelders:
Cocu (6, 8) PSV
Davids (8) Tottenham
Van der Vaart (10, 8) HSV
Van Bommel (6) Barcelona
Sneijder (10) Ajax
Landzaat (6) AZ

Aanvallers:
Kuyt (7, 9) Feyenoord
Van Nistelrooy (9) Manchester United
Robben (11, 7) Chelsea
Van Persie (11, 7, 9) Arsenal
Castelen (7) Feyenoord
Huntelaar (9) Ajax

Verder zou ik op de reservelijst hebben (niet op volgorde en ik kan iemand vergeten zijn):
Kalou (7, 11, 9) Feyenoord
Bouma (4, 5) Aston Villa
Maduro (4, 6) Ajax
Makaay (9) Bayern Munchen
Seedorf (6, 8, 10) AC Milan
De Jong (2, 6, desnoods ook 3 of 4) HSV
Lucius (2, 6) PSV
Greene (3, 2) Feyenoord
Yildrim (7) Heerenveen
Hofs (6, 8) Feyenoord
T. Janssen (8, 10) Vitesse
Melchiot (2) Birmingham
Affelay (8, 10) PSV
Jaliens (2, 3) AZ
Vennegoor of Hesselink (9) PSV
De Cler (5) AZ
Vlaar (3, 4) Feyenoord
Boateng (6) Middlesborough
Van der Meyde (7) Everton
Zomer (4) FC Twente
Lodewijks (1) Feyenoord
Arjan de Zeeuw (3) Wigan Athletic
De spelers waar ik nu (2 maanden later) over twijfel zijn: Vennegoor of Castelen, Seedorf of Sneijder, De Cler of Emanuelson, Greene of Heitinga.
Bovendien weet ik ook niet meer zeker of het handig is om Kromkamp, Davids en Landzaat mee te nemen.

Mijn opstelling op dit moment zou zijn:

------------------Van der Sar---------------------
Ooijer-Boulahrouz-Mathijsen-Van Bronkhorst
--------Van Bommel--------Cocu-------------------
--------------------Van der Vaart-------------------
Kuyt-----------Van Nistelrooy---------Robben

Laatst gewijzigd op 22-04-2006 om 11:28.
Oud 22-04-2006, 21:47
kalinho
kalinho is offline
tsja seedorf. Vanmorgen column van Hugo Borst klopte naar mijn idee wel. Seedorf is als mens in de groep egoistisch etc, maar als voetballer mag hofs zn veters nog niet strikken. Mja, van Basten kiest voor de groep ipv het individu, en dat is eigenljik maar goed ook
Oud 22-04-2006, 22:11
nnnn
nnnn is offline
ik twijfel alleen nog tussen Vennegoor of Hesseling
Oud 22-04-2006, 22:22
Barry K
Barry K is offline
Doel (3 spelers): Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).

Verdediging (6 spelers):Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Urby Emanuelson (Ajax), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) .

Middenveld (8 spelers): Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (HSV Hamburg).

Aanval (6 spelers): Ryan Babel (Ajax), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), ), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea) .

Bovenstaande heren zou ik meenemen naar Duitsland.
Oud 22-04-2006, 23:04
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Fides schreef op 22-04-2006 @ 12:24 :
De spelers waar ik nu (2 maanden later) over twijfel zijn: De Cler *knip*
Vraag ik mij af waardoor je na de afgelopen maanden ineens bent gaan twijfelen over De Cler. Hij speelde de afgelopen maanden juist zijn sterkste wedstrijden van dit seizoen...
Oud 23-04-2006, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-04-2006 @ 00:04 :
Vraag ik mij af waardoor je na de afgelopen maanden ineens bent gaan twijfelen over De Cler. Hij speelde de afgelopen maanden juist zijn sterkste wedstrijden van dit seizoen...
Ik denk dat hij is gaan twijfelen door de sterke optredens van Emanuelson de laatste maanden.
Oud 23-04-2006, 10:39
nochtans
nochtans is offline
Citaat:
Acromega schreef op 23-04-2006 @ 01:16 :
Ik denk dat hij is gaan twijfelen door de sterke optredens van Emanuelson de laatste maanden.
nou tegen feyenoord speelde hij echt heel zwak hoor. ik zou toch de cler meenemen, liever als emanuelson

mijn selectie van deze voorselectie zou zijn

vd sar, timmer, stekelenburg
kromkamp, ooijer, bouhlarouz, de cler, van bronckhorst, opdam, mathijsen, nigel de jong
v bommel, sneijder, cocu, van der vaart, davids, landzaat
van persie, castelen, van nistelrooy, kuijt, huntelaar, robben

Laatst gewijzigd op 23-04-2006 om 10:42.
Oud 23-04-2006, 15:43
Fides
Fides is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-04-2006 @ 00:04 :
Maar ik had m juist niet in de selectie, dus ik twijfel of ik hem wel mee zou nemen.
Oud 23-04-2006, 16:36
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Doel (3 spelers): Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).

Verdediging (8 spelers):Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV) en Barry Opdam (AZ).

Middenveld (7 spelers): Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (HSV Hamburg).

Aanval (6 spelers):Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea)

Ik denk dat ik hierop uitkom. Het is niet zo makkelijk tien namen weg te strepen. Soms dondert het niet. Zoals De Cler of Bouma, dat is me om het even. Kan me voorstellen dat hij kiest voor De Cler, vanwege het grote aantal AZ'ers in de verdediging.

Laatst gewijzigd op 23-04-2006 om 16:39.
Oud 05-05-2006, 13:44
Fides
Fides is offline
Edgar Davids, Urby Emanuelson, Wilfred Bouma, Patrick Lodewijks en Martijn Meerdink zijn de eerste 6 van de 10 afvallers van de 33 koppige selectie.
Geen opvallende afvallers dus.
Oud 05-05-2006, 13:50
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Davids en Bouma horen er gewoon bij.
Oud 05-05-2006, 14:34
Fides
Fides is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-05-2006 @ 14:50 :
Davids en Bouma horen er gewoon bij.
Davids zou ik er ook graag bij hebben, maar volgens Marco past hij niet in de groep. Van Basten zal dat wel beter weten dan wij.
En waaraan heeft Bouma al die eer verdiend?
Oud 05-05-2006, 14:36
Gimme more beer
Citaat:
Fides schreef op 05-05-2006 @ 15:34 :
En waaraan heeft Bouma al die eer verdiend?
Hij is de enige fatsoenlijke linksbenige centrale verdediger die er tot nu toe bij heeft gezeten.
Oud 05-05-2006, 14:38
Fides
Fides is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-05-2006 @ 15:36 :
Hij is de enige fatsoenlijke linksbenige centrale verdediger die er tot nu toe bij heeft gezeten.
Ik vind Mathijsen anders ook aardig fatsoenlijk.
Bouma heeft dit jaar ook niet denderend gespeeld in Birmingham.
Oud 05-05-2006, 23:20
Spoonie
Spoonie is offline
Verdonk als keeper, dan komt er geen bal in
Oud 05-05-2006, 23:47
Mars Stegerppon
Mars Stegerppon is offline
hm, ik denk dat dit mijn selectie zou zijn

Edwin van der Sar
Henk Timmer
Maarten Stekelenburg
Jan Kromkamp
Andre Ooijer
John Heitinga
Wilfred Bouma
Khalid Boulahrouz
Nigel de Jong
Giovanni van Bronckhorst
Hedwiges Maduro
Philip Cocu
Edgar Davids
Rafael van der Vaart
Wesley Sneijder
Clarence Seedorf
Mark van Bommel
Arjen Robben
Robin van Persie
Patrick Kluivert
Klaas-Jan Huntelaar
Roy Makaay
Ruud van Nistelrooy
Oud 05-05-2006, 23:52
Gimme more beer
Citaat:
Fides schreef op 05-05-2006 @ 15:38 :
Ik vind Mathijsen anders ook aardig fatsoenlijk.
Bouma heeft dit jaar ook niet denderend gespeeld in Birmingham.
Mathijsen, agree, maar die speelt momenteel rechts in het centrum.
Oud 06-05-2006, 00:21
number9
number9 is offline
Ik ook 2 maanden later

Doel: Patrick Lodewijks (Feyenoord), 1 Edwin van der Sar (Manchester United), 21 Maarten Stekelenburg (Ajax) en 12 Henk Timmer (AZ).

Verdediging: 3 Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), 23 Wilfred Bouma (Aston Villa), 5 Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), 19 Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan 2 Kromkamp (Liverpool), 4 Joris Mathijsen (AZ), 13 André Ooijer (PSV), 20 Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar (Feyenoord)

Middenveld: George Boateng (Middlesbrough), 16 Mark van Bommel (Barcelona), 6 Phillip Cocu (PSV), 8 Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong (HSV Hamburg), 14 Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), 18 Wesley Sneijder (Ajax) en 10 Rafael van der Vaart (HSV Hamburg).

Aanval: Ryan Babel (Ajax), 17 Romeo Castelen (Feyenoord), 15 Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), 7 Dirk Kuyt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), 9 Ruud van Nistelrooy (Manchester United), 22 Robin van Persie (Arsenal), 11 Arjen Robben (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV)a

Opvallend:

Jaliens eerst basis, nu buiten selectie. Zie nu liever Ooijer als verdedigend rechtsback en anders Kromkamp.
Boateng er niet in
Makaay er niet in, maar die zat niet in voorselectie.
Stekelenburg er wel in, keept goed laatste tijd.
Oud 06-05-2006, 11:09
Fides
Fides is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-05-2006 @ 00:52 :
Mathijsen, agree, maar die speelt momenteel rechts in het centrum.
Maar in Oranje zal Boulahrouz of Ooijer daar spelen dus zal Mathijsen links in het centrum kunnen spelen.
Oud 06-05-2006, 12:16
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-02-2006 @ 20:49 :
Doelmannen:
Van der Sar (Manchester United)
Timmer (AZ)
Lodewijks (Feyenoord)

Verdediging:
Bouhlarouz (HSV)
Mathijsen (AZ)
Van Bronkhorst (Barcelona)
Ooijer (PSV)
Zomer (Twente)
Dingsdag (Vitesse)
Lucius (PSV)

Middenveld:
Cocu (PSV)
Van der Vaart (Ajax)
Landzaat (AZ)
Davids (Tottenham)
Boateng (Middlesbrough)
De Jong (FC Utrecht)
Buijs (FC Groningen)

Aanval:
Van Nistelrooy (Manchester United)
Kuijt (Feyenoord)
Robben (Chelsea)
Castelen (Feyenoord)
Vennegoor of Hesselink (PSV)
Van Persie (Arsenal)

Van der Sar
Bouhlarouz, Ooijer, Mathijsen
Cocu, Davids
Landzaat, Van der Vaart
Kuijt, Van Nistelrooy, Robben

Hmm, ik neem nu toch Van Bommel mee en streep Boateng weg.. voor de rest blijf ik bij deze selectie

Maar dat zal hem wel nooit worden..
Oud 06-05-2006, 16:55
Gimme more beer
Citaat:
Fides schreef op 06-05-2006 @ 12:09 :
Maar in Oranje zal Boulahrouz of Ooijer daar spelen dus zal Mathijsen links in het centrum kunnen spelen.
Mee eens, maar Bouma kun je dus prima meenemen. Opdam mag je van mij wegstrepen. Dan een centrum met Mathijsen en Ooijer en Boulahrouz rechtsback, of eventueel Boulahrouz rechts in het centrum en dan bijvoorbeeld Nigel de Jong rechtsback, dat lijkt me wel wat. Bouma is een prima vervanger voor Mathijsen, die zijn allebei erg nuttig in 4-3-3.
Oud 06-05-2006, 17:12
Fides
Fides is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 06-05-2006 @ 13:16 :
Hmm, ik neem nu toch Van Bommel mee en streep Boateng weg.. voor de rest blijf ik bij deze selectie

Maar dat zal hem wel nooit worden..
Buijs, Dingsdag, Zomer en De Jong
Oud 06-05-2006, 17:15
Fides
Fides is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-05-2006 @ 17:55 :
Mee eens, maar Bouma kun je dus prima meenemen. Opdam mag je van mij wegstrepen. Dan een centrum met Mathijsen en Ooijer en Boulahrouz rechtsback, of eventueel Boulahrouz rechts in het centrum en dan bijvoorbeeld Nigel de Jong rechtsback, dat lijkt me wel wat. Bouma is een prima vervanger voor Mathijsen, die zijn allebei erg nuttig in 4-3-3.
Mja, Opdam of Bouma, Opdam heeft het voordeel dat hij onder van Basten regelmatig speelt en in Oranje nog niet teleur heeft gesteld (hij scoorde ook nog tegen Tsjechie dacht ik). Dus van Basten zal Opdam wel meenemen.
Oud 06-05-2006, 19:16
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Fides schreef op 06-05-2006 @ 18:12 :
Buijs, Dingsdag, Zomer en De Jong
ja lach maar, maar ik weet zeker dat deze jongens er kunnen staan. En De Jong naja die verdient het wel een keer.
Oud 08-05-2006, 08:32
Fides
Fides is offline
Ik denk dat het na de afgelopen weken nog een kwestie is wie er in de spits staat. Van Nistelrooy speelt niet (goed), en Huntelaar schopt ze er van alle standen in.
Wat vinden jullie?
Oud 08-05-2006, 10:54
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Daar twijfelt Van Basten geen seconde over, Van Nistelrooy is zijn spits en VOH zijn stand-in. Heeft hij gister nog aangegeven
Oud 08-05-2006, 11:13
Gimme more beer
Van Nistelrooij toont karakter door vrijwel elke kans te pakken die hij krijgt. Wat mij betreft is hij de nummer één en Huntelaar de onbetwiste nummer twee.
Oud 08-05-2006, 12:27
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
-------1-------
2---3---4---5
---------------
----6----8----
------10------
---------------
7-----9-----11

1. vd Sar
2. Heitinga
3. Boulahrouz
4. Ooijer
5. Gio
6. van Bommel
7. Kuyt
8. Cocu
9. Ruud
10. vd Vaart
11. Robben

Oud 08-05-2006, 14:15
Gimme more beer
Ik vind overigens de actie van Ruud gisteren respectloos en van een érg laag niveau. Ik vind het een prachtkerel, maar dat moet hij gewoon niet doen. Bij de United fans wordt hij ook al een paar maanden steeds meer uitgekotst. Dat is echt z'n eigen schuld.
Oud 08-05-2006, 14:23
Pimplicious
Pimplicious is offline
Citaat:
Ertur schreef op 03-03-2006 @ 18:14 :

Verdediging:
Jaliens/Greene
Bouhlarouz
Ooijer
Mathijssen
De Zeeuw
De Cler
Van Bronckhorst

Obdam erbij als er iemand wegvalt

Lol az fan ofzo?
Van je genoemde lijstje kunnen alleen Greene en Bouhlarouz verdedigen, de rest zijn veeeeel te licht voor Oranje.
Jaliens is een aardige speler voor Az maar niet voor Oranje, Matthijsen idem-dito hij maakte dit jaar veelste veel fouten bij AZ.
Opdam heeft alle hoeken gezien tegen diverse Spitsen dit seizoen, vandaar dat hij ook zn plek bij AZ kwijt was.
Heitinga ligt me meer in de verdediging, vooral gister was hij absoluut met Boukhari en Babel de beste bij Ajax.
De Zeeuw moet eerst uitgroeien tot vaste waarde bij AZ
De Cler Afgedankt bij Ajax en nu opeens een oranje speler kom op zeg
Je kijkt duidelijk door en met een AZ-Bril maar goed
Oud 08-05-2006, 14:28
Gimme more beer
Van Bronckhorst en Ooijer kunnen het niveau gemakkelijk aan, de Cler speelt de laatste maanden heel erg goed en Mathijsen is gewoon een prima verdediger, zeker aan de linkerkant.
Oud 08-05-2006, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Pimplicious schreef op 08-05-2006 @ 15:23 :
Lol az fan ofzo?
Van je genoemde lijstje kunnen alleen Greene en Bouhlarouz verdedigen, de rest zijn veeeeel te licht voor Oranje.
Jaliens is een aardige speler voor Az maar niet voor Oranje, Matthijsen idem-dito hij maakte dit jaar veelste veel fouten bij AZ.
Opdam heeft alle hoeken gezien tegen diverse Spitsen dit seizoen, vandaar dat hij ook zn plek bij AZ kwijt was.
Heitinga ligt me meer in de verdediging, vooral gister was hij absoluut met Boukhari en Babel de beste bij Ajax.
De Zeeuw moet eerst uitgroeien tot vaste waarde bij AZ
De Cler Afgedankt bij Ajax en nu opeens een oranje speler kom op zeg
Je kijkt duidelijk door en met een AZ-Bril maar goed
Ik bedoelde Arjan De Zeeuw van Wigan Athletic.

Matthijsen vind ik echt een heel goede verdediger, dat is echt een groot meningsverschil.

Op het moment dat ik mijn opstelling maakte was Heitinga dramatisch uit vorm en echt totaal geen optie.

Ik ben het deels met je eens, maar ik zie gewoon niet zoveel betere verdedigers.

En fyi: ik vind AZ soms leuk voetbal spelen, maar verder een totaal sfeerloze club. Ik ben bepaald geen AZ-fan.
Oud 08-05-2006, 16:21
kalinho
kalinho is offline
tis toch wel te hopen dat Huntelaar Uberhaupt meegaat, en dat van Basten snel die gekke voh-kronkel uit ze hoofd haal
Oud 08-05-2006, 17:22
Rooster
Rooster is offline
Ik zou meenemen:
Keepers:
Van der Sar
Lodewijks
Timmer

Verdedigers:
Bouhlarouz
Van Bronkhorst
Ooijer
Opdam
Heitinga
Seedorf
Lucius
Vlaar

Middenvelders:
Cocu
Davids
Van Bommel
Sneijder
Hofs
Afellay

Aanvallers:
Kuyt
Van Nistelrooy
Robben
Van Hooijdonk
Huntelaar
Vennegoor of Hesselink

-Doorschuivende en bikkelharde backs
-Aanvallende middenvelders die ook op het middenveld kunnen verdedigen en flink kunnen schieten
-Spitsen met veel kopkracht en vleugelspeler(s) die goed doorlopen.

Spitsen doorwisselen en wissels gebruiken als ze er nog zijn.
(Wel de beste man altijd laten staan)
Oud 08-05-2006, 19:22
Fides
Fides is offline
Citaat:
Rooster schreef op 08-05-2006 @ 18:22 :
Ik zou meenemen:
Keepers:
Van der Sar
Lodewijks
Timmer

Verdedigers:
Bouhlarouz
Van Bronkhorst
Ooijer
Opdam
Heitinga
Seedorf
Lucius
Vlaar

Middenvelders:
Cocu
Davids
Van Bommel
Sneijder
Hofs
Afellay

Aanvallers:
Kuyt
Van Nistelrooy
Robben
Van Hooijdonk
Huntelaar
Vennegoor of Hesselink

-Doorschuivende en bikkelharde backs
-Aanvallende middenvelders die ook op het middenveld kunnen verdedigen en flink kunnen schieten
-Spitsen met veel kopkracht en vleugelspeler(s) die goed doorlopen.

Spitsen doorwisselen en wissels gebruiken als ze er nog zijn.
(Wel de beste man altijd laten staan)
Geen Van Persie en Makaay, maar wel Van Hooijdonk en VoH. Je hebt nu maar 1 rechts- en linksbuiten
Oud 08-05-2006, 19:25
Fides
Fides is offline
Citaat:
kalinho schreef op 08-05-2006 @ 17:21 :
tis toch wel te hopen dat Huntelaar Uberhaupt meegaat, en dat van Basten snel die gekke voh-kronkel uit ze hoofd haal
Ik snap dat idd niet. 'Breekijzer'..de enige keer dat ik me kan herinneren dat een breekijzer zin had was een keer in '97 ofzo toen we er geen bal tegen Wales inkregen en van Hooijdonk er 2 maakte.
Oud 08-05-2006, 19:29
Fides
Fides is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-05-2006 @ 15:15 :
Ik vind overigens de actie van Ruud gisteren respectloos en van een érg laag niveau. Ik vind het een prachtkerel, maar dat moet hij gewoon niet doen. Bij de United fans wordt hij ook al een paar maanden steeds meer uitgekotst. Dat is echt z'n eigen schuld.
Maarja, Ferguson behandeld hem niet als iemand die al 4 jaar lang topscoorder is van de grootste club ter wereld.
Oud 08-05-2006, 20:48
Gimme more beer
Citaat:
Fides schreef op 08-05-2006 @ 20:22 :
Geen Van Persie en Makaay, maar wel Van Hooijdonk en VoH. Je hebt nu maar 1 rechts- en linksbuiten
Er is niet eens een échte rechtsbuiten bij. Ik ben vóór een 4-4-2 met RvN als diepe spits en Huntelaar erachter, maar dan mag je wel wat meer middenvelders meenemen en van Hooijdonk en VoH thuislaten.
Oud 08-05-2006, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Fides schreef op 08-05-2006 @ 20:25 :
Ik snap dat idd niet. 'Breekijzer'..de enige keer dat ik me kan herinneren dat een breekijzer zin had was een keer in '97 ofzo toen we er geen bal tegen Wales inkregen en van Hooijdonk er 2 maakte.
Youri Mulder maakte in de jaren daarvoor ook nog wel eens belangrijke doelpunten als invaller.

Het ligt er een beetje aan of Kuyt een basisplaats krijgt, als dat niet het geval is kan Kuyt ook erg goed als breekijzer fungeren, lijk me...
Oud 08-05-2006, 20:57
Gimme more beer
Citaat:
Fides schreef op 08-05-2006 @ 20:29 :
Maarja, Ferguson behandeld hem niet als iemand die al 4 jaar lang topscoorder is van de grootste club ter wereld.
Nee, maar Ruud mag ook beseffen dat het al het hele seizoen bij Man U veel beter gaat wanneer ze hem vervangen door een beweeglijkere spits als Saha. Hij hééft een neusje voor de goal, maar creëert niet bepaald veel kansen. Naast Rooney heb je eigenlijk een jongen met snelheid en oog voor samenspel nodig. Daarnaast is die Rossi wel een voetballer met érg veel potentie.

In de gloriejaren van Ruud bij Manchester Utd speelden ze ook heel ander voetbal. Ze speelden 4 - 5 - 1, of, verder ontleed: 4 - 2 - 3 - 1. Twee sterke centrale verdedigers, twee opkomende backs, twee centrale verdedigende middenvelders, één aanvallende middenvelder, twee opstomende buitenspelers op het middenveld en één spits. Nu ligt dat heel anders. De spitsen moeten veel explosiever zijn, doordat het middenveld veel offensiever is ingesteld, mede door het doorschuiven van één speler naar de aanval.

Hij moet gewoon terug naar PSV, die spelen écht het voetbal dat van Nistelrooij ligt
Oud 08-05-2006, 21:22
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Rooster schreef op 08-05-2006 @ 18:22 :
Ik zou meenemen:
Keepers:

Lodewijks

Verdedigers:

Lucius
Vlaar

Middenvelders:

Hofs
Afellay

Aanvallers:
Van Hooijdonk

Vennegoor of Hesselink

-
met hun kom je de eerste ronde niet eens door man, hou op. Vlaar heeft 2 goede wedstrjden gespeeld en wordt afgeschilderd als Jaap Stam II
Lucius heeft gewoon een rotkop en ik vind m nooit echt super
Affellay en hofs zijn gewoon te jong en onervaren

en om nou van Hooijdonk mee te nemen? overal waar hij komt gaat het mis: nac, feyenoord.
Vennegor is nooit goed geweest en zal het ook nooit worden.
Oud 09-05-2006, 08:33
Fides
Fides is offline
Citaat:
Ertur schreef op 08-05-2006 @ 21:49 :
Youri Mulder maakte in de jaren daarvoor ook nog wel eens belangrijke doelpunten als invaller.

Het ligt er een beetje aan of Kuyt een basisplaats krijgt, als dat niet het geval is kan Kuyt ook erg goed als breekijzer fungeren, lijk me...
Owja, dat klopt, in de aanloop van EK '96.

Het enige dat VoH voor heeft op Kuyt en Huntelaar is zijn lengte en kopvermogen. Al denk ik dat Huntelaar dit seizoen met meer kopballen heeft gescoord dan VoH.
Oud 09-05-2006, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Fides schreef op 09-05-2006 @ 09:33 :
Owja, dat klopt, in de aanloop van EK '96.

Het enige dat VoH voor heeft op Kuyt en Huntelaar is zijn lengte en kopvermogen. Al denk ik dat Huntelaar dit seizoen met meer kopballen heeft gescoord dan VoH.
Maak daar maar lengte van. VoH is een geweldig goede kopper, maar dat zijn Huntelaar en Kuyt naar mijn mening ook

VoH is net iets beter in het "kapstokspel" waarbij de lange bal op hem wordt gehanteerd en hij de ballen aflegt op de aanvallers om hem heen, maar ik denk dat Kuyt dat ook heel goed kan. Bovendien vraag ik me af of Nederland zoveel aan dat spelletje heeft...
Oud 09-05-2006, 10:47
Gimme more beer
Citaat:
Ertur schreef op 09-05-2006 @ 10:33 :
Maak daar maar lengte van. VoH is een geweldig goede kopper, maar dat zijn Huntelaar en Kuyt naar mijn mening ook

VoH is net iets beter in het "kapstokspel" waarbij de lange bal op hem wordt gehanteerd en hij de ballen aflegt op de aanvallers om hem heen, maar ik denk dat Kuyt dat ook heel goed kan. Bovendien vraag ik me af of Nederland zoveel aan dat spelletje heeft...
Daarbij, Kuyt is een werker die veel meer kan forceren dan een statische lange Jan.
Oud 09-05-2006, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-05-2006 @ 11:47 :
Daarbij, Kuyt is een werker die veel meer kan forceren dan een statische lange Jan.
En Kuyt kan ook op rechtsbuiten spelen. Dat is verre van ideaal, maar het kan wel. Vennegoor zie ik dat toch niet doen.
Oud 09-05-2006, 13:16
Gimme more beer
Citaat:
Ertur schreef op 09-05-2006 @ 13:54 :
En Kuyt kan ook op rechtsbuiten spelen. Dat is verre van ideaal, maar het kan wel. Vennegoor zie ik dat toch niet doen.
Kuyt is rechtsbuiten niet half zo nuttig als in het centrum. We missen echt buitenspelers hoor, ik zou met deze selectie nóóit 4-3-3 spelen. Robben kan ook prima vanaf het middenveld komen en van Nistelrooij en Huntelaar of Kuyt bijvoorbeeld kunnen samen prima voetballen.
Oud 09-05-2006, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-05-2006 @ 14:16 :
Kuyt is rechtsbuiten niet half zo nuttig als in het centrum. We missen echt buitenspelers hoor, ik zou met deze selectie nóóit 4-3-3 spelen. Robben kan ook prima vanaf het middenveld komen en van Nistelrooij en Huntelaar of Kuyt bijvoorbeeld kunnen samen prima voetballen.
Ik quote even een gedeelte van mijn eerste post in deze topic:

Citaat:
Ertur schreef op 03-03-2006 @ 18:14 :
*knip*

Mja ik zou het liefst met twee spitsen spelen, *knip*
Advertentie

Regels voor berichten