Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2006, 13:28
Verwijderd
Lijkt me ook wel vet bij Resident Evil.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2006, 14:49
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Het nieuws gaat maar door en door. Natuurlijk ook de geruchten.

Nu de competitie al haar kaarten op de tafel heeft gelegd, kunnen we niet wachten om de prijs van de Nintendo Wii prijs bekend te maken, aldus Nintendo Senior Vice President George Harrison, na het verlaten van het podium gisteravond.

Typically, pricing for a console launching in the fall won't be announced until August or September. We were surprised Sony said it last night."

Ook Sega deed haar woordje en wist te melden dat het ze niets zou verbazen als de Nintendo Wii voor nog geen $200 dollar over de toonbank zal gaan.

Bet on the Wii will selling for less than $200, says Scott Steinberg, vice president of marketing for Sega, one of the major game publishers for Nintendo consoles
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 15:03
Verwijderd
Als ze de Wii een prijs van ~200 euro meegeven ben ik verkocht, en waarschijnlijk wel meer mensen. Die 200 euro is niks vergeleken met die andere twee consoles. Maar wat je ervoor krijgt is ook goed, aantrekkelijke spellen en heel veel plezier. Maar de accesoires kan de aankoop waarschijnlijk toch wat duurder maken.

Maar toch, Nintendo rocks.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 15:05
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Under the direction of series creator Masahiro Sakurai, Super Smash Bros. Brawl will feature classic, GameCube-style combat -- not Wii-style motion-controlled combat. That means players who prefer to play the game with the traditional control setup can look forward to using the GameCube control-style they're already accustomed to.

"We found that trying to implement too much motion-sensory functionality can get in the way of the game. We're looking at keeping the control simple, as it has been," said Sakurai. .
Nog meer goed nieuws in mijn ogen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 15:33
Verwijderd
Met welke controller moet je dat dan doen?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 16:13
Verwijderd
Citaat:
@rne schreef op 11-05-2006 @ 16:33 :
Met welke controller moet je dat dan doen?
GC, lijkt me, die kan je er gewoon op aansluiten. Of een Wii-style GC-controller, als die bestaat (lijkt me wel).

Ik heb net voor het eerst beelden gezien van mensen die druk aan het spelen waren met die nieuwe controller, ziet er gaaf uit. Nog even en we staan echt te rennen, springen en vecht voor een spelcomputer, handig, is het meteen goede lichaamsbeweging Nee, serieus, ziet er gaaf uit
En €200,- voor een nieuwe console is echt een goede prijs Ben benieuwd hoe de Wii het gaat doen tov de andere consoles...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 17:05
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-05-2006 @ 17:13 :
GC, lijkt me, die kan je er gewoon op aansluiten. Of een Wii-style GC-controller, als die bestaat (lijkt me wel).

misschien is de combo van de nunchuck en de 'wiimote' ook prima te gebruiken voor 'normaal gamen' hoor.

en misschien wordt de wii wel geleverd met EN een wiimote + nunchuck (ik neem aan dat sowieso) EN een GC-controller.

Citaat:

Ik heb net voor het eerst beelden gezien van mensen die druk aan het spelen waren met die nieuwe controller, ziet er gaaf uit. Nog even en we staan echt te rennen, springen en vecht voor een spelcomputer, handig, is het meteen goede lichaamsbeweging Nee, serieus, ziet er gaaf uit
En €200,- voor een nieuwe console is echt een goede prijs Ben benieuwd hoe de Wii het gaat doen tov de andere consoles...
waar heb je die beelden gezien ? ikke wille ook zie-hie-hien....

en 200 euro zou ik er wel voor willen neerleggen, ik verwacht bij de launch of vlak daarna een Wii + zelda:TP te kunnen kopen. (hoewel ik het verneukeratief vindt dat die niet 'gewoon' voor de GC uitkomt, maar voor beide, waardoor ik dan toch de beste versie wil hebben, koop ik m toch. Tis zelda he.)
Oud 11-05-2006, 17:17
Verwijderd
/me <3 nintendo
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 17:39
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 11-05-2006 @ 18:05 :

misschien is de combo van de nunchuck en de 'wiimote' ook prima te gebruiken voor 'normaal gamen' hoor.

en misschien wordt de wii wel geleverd met EN een wiimote + nunchuck (ik neem aan dat sowieso) EN een GC-controller.
[/B]
Ik denk dat je hem gewoon hiermee moet spelen: http://www.cubezone.nl/get/getConten...p?FileID=19060
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 17:41
Dmnq
Dmnq is offline
Ik denk dat die 200 euro wishful thinking is. Als de Wii pak em beet 400 euro gaat kosten dan is dat nog steeds lager dan zijn concurrent de PS3.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 17:54
iRoy
iRoy is offline
De geruchten gingen al eerder dat de Wii niet meer dan 250 euro zal gaan kosten. En voor die prijs neem ik er zeker een mee uit de winkel! Ben toch wel erg benieuwd naar hoe alles speelt. Lijkt me erg gaaf Ook de virtual console gaat harten breken
Oud 11-05-2006, 18:42
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Dmnq schreef op 11-05-2006 @ 18:41 :
Ik denk dat die 200 euro wishful thinking is. Als de Wii pak em beet 400 euro gaat kosten dan is dat nog steeds lager dan zijn concurrent de PS3.
gezien de consistente pricetags van vorige nintendo-consoles is 2 a 300 euro een erg realitisch gokje.

400 euro zou voor Nintendo een absoluut nieuw record zijn wat prijzen betreft.
Oud 11-05-2006, 18:54
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
@rne schreef op 11-05-2006 @ 18:39 :
Ik denk dat je hem gewoon hiermee moet spelen: http://www.cubezone.nl/get/getConten...p?FileID=19060
1) ik moet nog zien dat dit ding echt in de winkel komt
2) het is zeker dat je gewoon je GC controllers kan gebruiken op de Wii.
Oud 11-05-2006, 20:04
Verwijderd
Lol man, Microsoft kiest gewoon de kant van Nintendo.

E3 2006: Microsoft Recommends Wii
Peter Moore tells people to pick up a Wii and a 360 instead of a PS3.
by JKR

May 11, 2006 - You read it right. Peter Moore, a vice president for Microsoft, asked in a recent interview, "Tell me why you would buy a $600 PS3?" He went on to explain, "People are going to buy two [machines]. They're going to buy an Xbox and they're going to buy a Wii ... for the price of one PS3."

Microsoft seems to have decided to side with Nintendo in order to overthrow Sony's current lead in the videogame market. Whether the strategy will work or not remains to be seen. Though no official announcement has been made regarding the price of Wii at launch, it is expected to release for a significantly cheaper price than either the 360 or Playstation 3 consoles.

Nintendo has stated many times that it does not wish to compete directly with Sony and Microsoft in the next generation war, opting to move into a new direction with Wii that will complement the other systems.
http://revolution.ign.com/articles/707/707831p1.html
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 20:10
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik wil SSB: Brawl.

Eindelijk Pit weer eens in actie zien...en Metaknight natuurlijk
Oud 11-05-2006, 20:12
Maxic
Maxic is offline
En Solid Snake...

dat was nou echt get laatste dat ik had verwacht... Maar wel tof
Oud 11-05-2006, 20:47
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 10-05-2006 @ 14:31 :
maar die analoge stickjes ga je niet zoveel gebruiken als bv bij de ps2.

dit ding kan immers net zo goed 'motion sensing' hebben, alleen in een wat conventionelere vorm.

overigens zou je van de GC controller zo op het eerste gezicht ook niet zeggen dat-ie lekker speelt (tenminste, ik niet) maar dat doet-ie wel, zelfs met de c-stick op zo'n rare plek.

ow, maar is dit niet gewoon een mock-up of zo ?

@captain : tja, nintendo lukt t dus wel, motion sensing EN force feedback. lekker puh
Ja klopt, de NGC controller is toch wel fijn al zou je dat toch niet zeggen als je dat ding op een plaatje zou zien, maar toch, onlogisch om die dingen zo vreemd te plaatsen voor bijvoorbeeld racegames, want ik neem aan dat je die niet hoeft te besturen met dat stokje.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 21:06
Verwijderd
We are the knights who say: Wii

and we demand: a Nintendo.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 22:35
Verwijderd
Nu wil ik de reacties van Dinalfos en Captain N zien.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 22:43
Captain N
Captain N is offline
Reacties waarop?

Dat Wii de shit wordt is nu onderhand toch wel duidelijk
Oud 11-05-2006, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 11-05-2006 @ 23:43 :
Reacties waarop?

Dat Wii de shit wordt is nu onderhand toch wel duidelijk
Fuck, ik had je over het hoofd gezien. Niet helemaal wakker.

Ja echt he.

Na m'n vakantie naar Canada in augustus spaar ik mooi voor Nintendo's huisdiertje.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 23:10
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 11-05-2006 @ 23:35 :
Nu wil ik de reacties van Dinalfos en Captain N zien.
Wat wil je horen? Smash Brothers ziet er awesome uit, maar dat had ik ook wel verwacht. Vooral ook omdat er niet of verminderd gebruik gemaakt wordt van de Wiimote
Oud 11-05-2006, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-05-2006 @ 00:10 :
Wat wil je horen? Smash Brothers ziet er awesome uit, maar dat had ik ook wel verwacht. Vooral ook omdat er niet of verminderd gebruik gemaakt wordt van de Wiimote
Of ik heb het mis maar ik vond je vrij negatief over Nintendo's nieuwe console. Voor deze beelden uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 23:26
MickeyV
MickeyV is offline
Heb je MegamanX Collection gekocht?
Oud 11-05-2006, 23:33
Verwijderd
Citaat:
MickeyV schreef op 12-05-2006 @ 00:26 :
Nee. Slecht he.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 23:36
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 12-05-2006 @ 00:23 :
Of ik heb het mis maar ik vond je vrij negatief over Nintendo's nieuwe console. Voor deze beelden uiteraard.
Over de console ben ik nog steeds niet tevreden. Maar over leuke games natuurlijk wel
Oud 11-05-2006, 23:37
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 12-05-2006 @ 00:33 :
Nee. Slecht he.
Ja.
Oud 12-05-2006, 03:52
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 12-05-2006 @ 00:26 :
Ik heb em wel?
Oud 12-05-2006, 06:39
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Bossen schreef op 11-05-2006 @ 21:47 :
Ja klopt, de NGC controller is toch wel fijn al zou je dat toch niet zeggen als je dat ding op een plaatje zou zien, maar toch, onlogisch om die dingen zo vreemd te plaatsen voor bijvoorbeeld racegames, want ik neem aan dat je die niet hoeft te besturen met dat stokje.
waarom zou je racegames niet besturen met de wiimote ? gewoon t ding in je hand houden alsof het een stuur is, ideaal toch ? (zie ook ExciteTruck, dat schijnt ook zo te gaan werken).
Oud 12-05-2006, 07:33
Verwijderd
Verdomme, nou moet ik 3 games bij de launch halen. Zelda, SSB en een spel dat wél gebruikt maakt van de controller. Want Zelda speel ik liever met de cube-controller.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 08:46
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Voor alle duidelijkheid, nintendo zegt over ssbb: 'dus gooi je GC controllers nog maar niet weg'
lijkt me duidelijk dus!!!

Citaat:
1) ik moet nog zien dat dit ding echt in de winkel komt
Dit word gewoon de standaard controller voor de VC, 95% dat ie uit komt in de winkel, hoe en wat weet ik zelf alleen ook nog niet.

Citaat:
Verdomme, nou moet ik 3 games bij de launch halen. Zelda, SSB en een spel dat wél gebruikt maakt van de controller. Want Zelda speel ik liever met de cube-controller.
SSB komt niet uit bij de lanch van de wii, maar bij de launch van de wii wi-fi(klinkt lekker )

En metroid word nu toch weer wel een lanch titel, gaat mijn streven em pas te halen na de launch
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 09:32
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 12-05-2006 @ 09:46 :
Voor alle duidelijkheid, nintendo zegt over ssbb: 'dus gooi je GC controllers nog maar niet weg'
lijkt me duidelijk dus!!!

Dit word gewoon de standaard controller voor de VC, 95% dat ie uit komt in de winkel, hoe en wat weet ik zelf alleen ook nog niet.

SSB komt niet uit bij de lanch van de wii, maar bij de launch van de wii wi-fi(klinkt lekker )

En metroid word nu toch weer wel een lanch titel, gaat mijn streven em pas te halen na de launch
euhm, Op de persconferentie werd echt alles gespeeld met de wiimote + nunchuck, ik denk dat dat gewoon de standaard controller gaat worden.

waar haal je precies je info vandaan omtrent dat rare witte ding ?
Oud 12-05-2006, 09:33
Captain N
Captain N is offline
Als ik het goed begrepen had wordt online mogelijk bij de launch en is SSB wel degelijk een launch titel.
Of zeggen ze nu weer wat anders?

Maar damn, Metroid, Zelda en SSB bij de launch....dat wordt een flink gat in mn portomonee ineens dan
Oud 12-05-2006, 09:58
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 12-05-2006 @ 10:32 :
euhm, Op de persconferentie werd echt alles gespeeld met de wiimote + nunchuck, ik denk dat dat gewoon de standaard controller gaat worden.

waar haal je precies je info vandaan omtrent dat rare witte ding ?
www.cubezone.nl
www.ndomain.nl
www.ign.com
www.gamespot.com

Deze sites weten het ook niet precies, maar omdat 'dat rare witte ding' oficieel is aangekondigd door nintendo als de controler van de VC ljikt me het sterk dat ie moeilijk verkrijgbaar zal zijn(vc is toch wel een van de speerpunten van de wii)

Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 10:00
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Captain N schreef op 12-05-2006 @ 10:33 :
Als ik het goed begrepen had wordt online mogelijk bij de launch en is SSB wel degelijk een launch titel.
Of zeggen ze nu weer wat anders?
Op ign las ik dat ssbb een launch game zou worden voor de wii wi-fi, maar dat de release date in 2007 lag, hieruit trok ign zelf de conclusie dat wii wi-fi pas in 2007 online zal gaan
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 11:57
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 12-05-2006 @ 04:52 :
Ik heb em wel?
Welke vind je de beste?
Oud 12-05-2006, 14:46
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 12-05-2006 @ 10:58 :
www.cubezone.nl
www.ndomain.nl
www.ign.com
www.gamespot.com

Deze sites weten het ook niet precies, maar omdat 'dat rare witte ding' oficieel is aangekondigd door nintendo als de controler van de VC ljikt me het sterk dat ie moeilijk verkrijgbaar zal zijn(vc is toch wel een van de speerpunten van de wii)

[afbeelding]
(ik vind de VC leuk, maar best verneukeratief om te gaan betalen voor 25 jaar oude games die je ook gewoon op je pc kan downloaden...)

anyway, als dat ding officieel is aangekondigd, dan gok ik dat er in de doos een Wiimote, een Nunchuck en een VC-controller gaan zitten.

of misschien kun je die VC-controller apart kopen, en krijg je dr dan meteen 'credits' of zo bij voor VC-games.

overigens, als je een Nintendo WIFI-usb-adapter voor de DS hebt, zou je die dan kunnen gebruiken om je Wii online te krijgen ? zou voor mij nl. ideaal zijn.
Oud 12-05-2006, 16:16
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 12-05-2006 @ 12:57 :
Welke vind je de beste?
Kende ze allemaal al, maar ik vind 2 toch wel het beste denk ik.
Oud 12-05-2006, 16:18
MickeyV
MickeyV is offline
X2, grapje zeker?
Oud 13-05-2006, 17:27
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 12-05-2006 @ 15:46 :
anyway, als dat ding officieel is aangekondigd, dan gok ik dat er in de doos een Wiimote, een Nunchuck en een VC-controller gaan zitten.
Ik denk het wel, zeker omdat je met de wiimote volgens mij bijvoorbeeld niet(of niet heel goed) ssbb kan spelen, en niet iedereen heeft thuis een cube.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 18:15
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 12-05-2006 @ 07:39 :
waarom zou je racegames niet besturen met de wiimote ? gewoon t ding in je hand houden alsof het een stuur is, ideaal toch ? (zie ook ExciteTruck, dat schijnt ook zo te gaan werken).
Een racegame besturen met een stokje? Nee dankje, met een fijne (lees xbox) controller of een stuurtje, maar niet met een stokje.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 21:56
Verwijderd
Ik wil Zelda Twilight Princes!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 11:07
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Bossen schreef op 13-05-2006 @ 19:15 :
Een racegame besturen met een stokje? Nee dankje, met een fijne (lees xbox) controller of een stuurtje, maar niet met een stokje.
dat stokje kun je volgens mij dus prima net zo gebruiken als een stuurtje. veel logischer dan met een analoog stickje te proberen een auto te besturen.
Oud 14-05-2006, 12:58
Verwijderd
http://media.revolution.ign.com/arti...29/vids_1.html

De Nintendo Press E3 2006 Conference.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 13:18
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 14-05-2006 @ 12:07 :
dat stokje kun je volgens mij dus prima net zo gebruiken als een stuurtje. veel logischer dan met een analoog stickje te proberen een auto te besturen.
Nee tuurlijk niet, dat stokje is dus nooit nauwkeurig genoeg, je hand gaat na een tijdje dat stokje omhoog houden sowieso al trillen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 13:19
Verwijderd
Na 20 minuten. Een uitleg hoe je Zelda gaat spelen met de WII remote. Hoe vet is dat.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 13:28
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Bossen schreef op 14-05-2006 @ 14:18 :
Nee tuurlijk niet, dat stokje is dus nooit nauwkeurig genoeg, je hand gaat na een tijdje dat stokje omhoog houden sowieso al trillen.
dan hou je dat ding niet als een adhd-er beet maar gewoon op een niet-zo-vermoeiende manier.

ja hand gaat ook niet trillen van een uurtje je xbox-controller beethouden, of wel soms ?

over nauwkeurigheid gesproken : de grootste klacht is nou juist dat de wiimote te gevoelig zou zijn, niet dat-ie niet zou reageren of onnauwkeurig zou zijn, maar juist iets te precies.
Oud 14-05-2006, 14:16
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 14-05-2006 @ 14:28 :
dan hou je dat ding niet als een adhd-er beet maar gewoon op een niet-zo-vermoeiende manier.

ja hand gaat ook niet trillen van een uurtje je xbox-controller beethouden, of wel soms ?

over nauwkeurigheid gesproken : de grootste klacht is nou juist dat de wiimote te gevoelig zou zijn, niet dat-ie niet zou reageren of onnauwkeurig zou zijn, maar juist iets te precies.
Dat ding lijkt mij dus ook overgevoelig ja, dan is nauwkeurig niet echt het goede woord nee maar wat ik bedoel is dat je een racespel gewoon nooit zo precies kan besturen met dat ding als met een normale controller, ik kan niet echt uitleggen wat ik bedoel. Maargoed, je koopt de Wii dan ook niet voor een racegame en er zit nog een normale controller bij dus echt een probleem is het niet.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 15:25
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Bossen schreef op 14-05-2006 @ 15:16 :
Dat ding lijkt mij dus ook overgevoelig ja, dan is nauwkeurig niet echt het goede woord nee maar wat ik bedoel is dat je een racespel gewoon nooit zo precies kan besturen met dat ding als met een normale controller, ik kan niet echt uitleggen wat ik bedoel. Maargoed, je koopt de Wii dan ook niet voor een racegame en er zit nog een normale controller bij dus echt een probleem is het niet.
Het lijkt wel of je er al op hebt gespeeld
Ik moet zeggen dat ik me er zelf ook echt niets bij kan voorstellen, maar als ik de verhalen van mensen lees die er wel op hebben gespeeld blijkt 'dat stokje' beter in de hand te liggen dan verwacht.
en dan nog iets, omdat de kans klein is dat er een wipeout zal uitkomen op de wii zou ik niet weten welke race game de moeite waard is van de aanschaf
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 15:46
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 14-05-2006 @ 16:25 :
Het lijkt wel of je er al op hebt gespeeld
Ik moet zeggen dat ik me er zelf ook echt niets bij kan voorstellen, maar als ik de verhalen van mensen lees die er wel op hebben gespeeld blijkt 'dat stokje' beter in de hand te liggen dan verwacht.
en dan nog iets, omdat de kans klein is dat er een wipeout zal uitkomen op de wii zou ik niet weten welke race game de moeite waard is van de aanschaf
Nouja ik ben nogal een fan van race games en ik kan me gewoon voorstellen dat dat dus niet fijn gaat werken, en er komen wel wat racegames uit zoals Colin McRae, en dat lijkt me dus niet goed werken aangezien je snel en precies moet sturen bij dat spel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten