Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ze de Wii een prijs van ~200 euro meegeven ben ik verkocht, en waarschijnlijk wel meer mensen. Die 200 euro is niks vergeleken met die andere twee consoles. Maar wat je ervoor krijgt is ook goed, aantrekkelijke spellen en heel veel plezier. Maar de accesoires kan de aankoop waarschijnlijk toch wat duurder maken.
Maar toch, Nintendo rocks. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb net voor het eerst beelden gezien van mensen die druk aan het spelen waren met die nieuwe controller, ziet er gaaf uit. Nog even en we staan echt te rennen, springen en vecht voor een spelcomputer, handig, is het meteen goede lichaamsbeweging ![]() ![]() En €200,- voor een nieuwe console is echt een goede prijs ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
misschien is de combo van de nunchuck en de 'wiimote' ook prima te gebruiken voor 'normaal gamen' hoor. en misschien wordt de wii wel geleverd met EN een wiimote + nunchuck (ik neem aan dat sowieso) EN een GC-controller. Citaat:
en 200 euro zou ik er wel voor willen neerleggen, ik verwacht bij de launch of vlak daarna een Wii + zelda:TP te kunnen kopen. (hoewel ik het verneukeratief vindt dat die niet 'gewoon' voor de GC uitkomt, maar voor beide, waardoor ik dan toch de beste versie wil hebben, koop ik m toch. Tis zelda he.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
De geruchten gingen al eerder dat de Wii niet meer dan 250 euro zal gaan kosten. En voor die prijs neem ik er zeker een mee uit de winkel! Ben toch wel erg benieuwd naar hoe alles speelt. Lijkt me erg gaaf
![]() ![]()
||
Citaat:
400 euro zou voor Nintendo een absoluut nieuw record zijn wat prijzen betreft.
||
Citaat:
2) het is zeker dat je gewoon je GC controllers kan gebruiken op de Wii.
|
Verwijderd
|
Lol man, Microsoft kiest gewoon de kant van Nintendo.
![]() E3 2006: Microsoft Recommends Wii Peter Moore tells people to pick up a Wii and a 360 instead of a PS3. by JKR May 11, 2006 - You read it right. Peter Moore, a vice president for Microsoft, asked in a recent interview, "Tell me why you would buy a $600 PS3?" He went on to explain, "People are going to buy two [machines]. They're going to buy an Xbox and they're going to buy a Wii ... for the price of one PS3." Microsoft seems to have decided to side with Nintendo in order to overthrow Sony's current lead in the videogame market. Whether the strategy will work or not remains to be seen. Though no official announcement has been made regarding the price of Wii at launch, it is expected to release for a significantly cheaper price than either the 360 or Playstation 3 consoles. Nintendo has stated many times that it does not wish to compete directly with Sony and Microsoft in the next generation war, opting to move into a new direction with Wii that will complement the other systems. http://revolution.ign.com/articles/707/707831p1.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja echt he. ![]() Na m'n vakantie naar Canada in augustus spaar ik mooi voor Nintendo's huisdiertje. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Voor alle duidelijkheid, nintendo zegt over ssbb: 'dus gooi je GC controllers nog maar niet weg'
lijkt me duidelijk dus!!! Citaat:
Citaat:
![]() En metroid word nu toch weer wel een lanch titel, gaat mijn streven em pas te halen na de launch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
waar haal je precies je info vandaan omtrent dat rare witte ding ?
|
Als ik het goed begrepen had wordt online mogelijk bij de launch en is SSB wel degelijk een launch titel.
Of zeggen ze nu weer wat anders? Maar damn, Metroid, Zelda en SSB bij de launch....dat wordt een flink gat in mn portomonee ineens dan ![]()
||
Citaat:
www.ndomain.nl www.ign.com www.gamespot.com Deze sites weten het ook niet precies, maar omdat 'dat rare witte ding' oficieel is aangekondigd door nintendo als de controler van de VC ljikt me het sterk dat ie moeilijk verkrijgbaar zal zijn(vc is toch wel een van de speerpunten van de wii) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
anyway, als dat ding officieel is aangekondigd, dan gok ik dat er in de doos een Wiimote, een Nunchuck en een VC-controller gaan zitten. of misschien kun je die VC-controller apart kopen, en krijg je dr dan meteen 'credits' of zo bij voor VC-games. overigens, als je een Nintendo WIFI-usb-adapter voor de DS hebt, zou je die dan kunnen gebruiken om je Wii online te krijgen ? zou voor mij nl. ideaal zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ja hand gaat ook niet trillen van een uurtje je xbox-controller beethouden, of wel soms ? over nauwkeurigheid gesproken : de grootste klacht is nou juist dat de wiimote te gevoelig zou zijn, niet dat-ie niet zou reageren of onnauwkeurig zou zijn, maar juist iets te precies.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet zeggen dat ik me er zelf ook echt niets bij kan voorstellen, maar als ik de verhalen van mensen lees die er wel op hebben gespeeld blijkt 'dat stokje' beter in de hand te liggen dan verwacht. en dan nog iets, omdat de kans klein is dat er een wipeout zal uitkomen op de wii zou ik niet weten welke race game de moeite waard is van de aanschaf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe is jouw game lifestyle? Verwijderd | 166 | 22-12-2006 02:15 | |
Games |
Nintendo revolution Captain N | 500 | 08-12-2006 18:14 | |
Games |
Sony @ E3 Carn | 129 | 19-05-2006 04:10 | |
Games |
[Next Gen Console's]Xbox 360, PS 3 en Revolution Jolt | 199 | 17-01-2006 14:42 | |
Games |
Wie gaat de E3 2004 winnen??? Zexy Poo Maker | 19 | 19-05-2004 15:42 | |
Games |
Wat verwachten jullie op het E3 2004???? Zexy Poo Maker | 34 | 21-02-2004 19:25 |