Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Veilig voel ik me ja, aangezien ook ik nog leef (hahaha net een toeter op straat, blijkt een stomme stoet van stomme motors/brommers/en een fiets ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat heb ik nog niet gezien, maar dat soort gevechten vinden ook meestal plaats als normale mensen werken, vandaar. Overigens voel ik me hier hartstikke veilig. Mijn fiets is trouwens nog niet eens aangeraakt sinds ik hier woon, en er zit zo'n batterijen-achterlichtje op. In Zutphen is dat in een paar maanden tijd al drie keer gejat, hier nog niet ééns. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() eergisteren ofzo was er ook ene gevecht in mn straat, en ik domme idioot, heb het allemaal gemist ![]() Goh er zijn wel heel vaak gevechten in mn straat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik zal maar niet een bevolkingsgroep noemen, anders denkt men nog dat ik vooroordeel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Geen verkrachtingen/moordpartijen/aanslagen en dergelijke. We hebben wel "de wreker van Zuuk", maar die is niet meer zo actief.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() In mijn dorpje voel ik me redelijk veilig, al worden de laatste tijd wel vaak auto's bekrast en voortuinen vernield, maar dat gebeurt alleen op zaterdagnachten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik voel me in zwolle veilig genoeg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Grunn is ook veilig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (zal je zien dat ik nu een spelfout heb gemaakt) edit: ik zag er al een ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|