![]() |
|
![]() |
euhm.. laatst was ik eerder ongesteld geworden.. dan waar ik op rekende, en we hebben alles gedaan .. duz, eigenlijk alles, maar als ik WETEN dat ik ongesteld was.. zou ik niet zo vrij bewegen en alles (hebben allebei wit dekbed..)
Chanel
||
![]() |
Citaat:
maar wa da ge zet over vingeren klopt toch nie bij elk meisken, heb al meiskes gevingerd die maandstonden hadden én tampon bezigden en die werden toch meer dan genoeg nat...
|
![]() |
ik verwen hem meestal wel, maar ik vind het niet zo fijn als ie daar beneden in de buurt komt, duss bij lekker zoenen en knuffelen enzo blijft t dan meestal, maarja we zitten er allebei niet zo heel erg mee.
|
als ik ongesteld ben, vingert hij mij wel en doen we heel af en toe aan sex... Ik vind t dan niet zo prettig, schaam me dan een beetje.
Maar meestal laat ik hem dan van andere dingen genieten. Dan pijp ik m, streel m overal, ben gewoon heeeeeel lief voor m. (ben anders ook lief hoor, maar dan net dat beetje extra) en zoenen offcourse...
|
![]() |
wij neuken gewoon wel..
MAAR ik ben nooit erg ongesteld dus er is geen troep van bloed enzo. geen vlekken op het beddek
|
als ik ongesteld ben wil ik dat hij niets bij mij doet. Niet vingeren en niet beffen. Voel ik me onprettig bij. En we hebben het nog niet gedaan dus dat valt ook al af.
Laatst was ik ongesteld op een avond dat we elkaar eens lekker zouden gaan verwennen. Ik vond het echt lullig. Maar toen hebben we het bij het bovenlichaam gelaten. Was echt een een hele fijne avond. lekker met drank geexperimenteerd ![]()
|
we zijn 1 x zover gewees dat we HET hadde gedaan .. maar hij beft me niet ofzo ... BAH lijkt me niet echt lekker voor hem
![]() en vingeren wel .. maar niet naar binnen gewoon bij me klit . maar verder nix .. meestal als ik ongesteld ben dan doe ik hem pijpe enzo en hij niet echt veel maar dat hoeft ook niet echt persee .
|
Verwijderd
|
handdoek eronder en *hoppa*
komt alleen onder de vakanties voor trouwens, 'k ben altijd van woensdag tot en met zaterdag ongie, die zaterdag is eigenlijk verwaarloosbaar, en onder 't school zien we elkaar alleen in het weekend, dusss... ik zitter niks mee in hoor, en hij al helemaal niet *blue* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hoe ver van huis ga je uit? Darkmond | 15 | 16-11-2013 19:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Seksualiteit |
als je vriendje nog maagd is en nog nooit verder gegaan is dan zoenen..? maar jij wel meisje833 | 14 | 01-03-2005 14:04 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ver wonen jullie van elkaar? Hop Marianneke | 113 | 28-08-2003 20:44 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe ver mogen leraren gaan? La Femme Nikita | 47 | 29-06-2002 16:42 | |
Seksualiteit |
sex met vriendin katten | 31 | 27-04-2002 18:15 |