![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
MVG, Darkiekurd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is dat hetzelfde als denken dat Ajax kampioen loop volgend jaar? Al is het sowieso geen logische zin, hoor je toch dat 'loop' niet klopt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uiteraard dient het niveau op het VWO hoger te zijn dan nu het geval is. Zoals al aangegeven: het gaat om voorbereidend WETENSCHAPPELIJK (en dus in hoge mate theoretisch en van hoog niveau blijk gevend) onderwijs. Overigens is een spelfout menselijk, zelfs hoog opgeleide mensen maken fouten. Desalniettemin is het natuurlijk duidelijk dat het algehele onderwijsniveau in ons land dramatisch verslechterd. Wellicht is het een idee om zelf - als toekomstige generatie - actie te ondernemen. Vrijwel iedereen heeft hier immers commentaar op het onderwijsniveau? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() "Vroeger" was het allemaal stampwerk (als ik mijn ouders ed moet geloven) en nu is het meer denkwerk. Tenminste, op mijn school wel ![]() Daarbij vond ik werkstukken wel leerzaam. Maar ik maakte ze dan ook gewoon zelf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor de verdere column, zie: http://staff.science.uva.nl/~rhd/examen.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- MightyMarcel schreef op 03-06-2006 @ 18:26 : (Ow, het is trouwens Culturele en Kunstzinnige Vorming. Knappe VWO-er die daar KCV van weet te maken, een afkorting die mij doet denken aan de 'Kampeer & Caravan Kampioen', het onvolprezen blad van de ANWB.) -------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Van school veranderen? Meau | 1 | 09-12-2015 16:19 | |
Psychologie |