Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2006, 08:58
Verwijderd
24 geloof ik.

Maar dat huis dat Locke controleerde, dat stukje ben ik ff kwijt? Wat deed hij daar dan precies? (is alweer een tijdje geleden dat ik dat heb gezien want ik heb nu het hele seizoen al gezien)
Advertentie
Oud 07-06-2006, 09:00
tiez
tiez is offline
Shit want ik ben nu ook bij 24 dus 25 duurt nog weer een eeuwigheid?
Oud 07-06-2006, 09:02
Verwijderd
Nee, ik bedoel: 24 is de laatste aflevering van seizoen 2. Dus we moeten nu gewoon wachten op seizoen 3... En ik ben bang dat dat een eeuwigheid duurt ja
Oud 07-06-2006, 09:06
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Majel schreef op 07-06-2006 @ 10:02 :
Nee, ik bedoel: 24 is de laatste aflevering van seizoen 2. Dus we moeten nu gewoon wachten op seizoen 3... En ik ben bang dat dat een eeuwigheid duurt ja
Ongeveer nog 3 maanden dan begint het nieuwe televisie seizoen weer. dus zijn de meeste series weer terug.
Oud 07-06-2006, 20:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
tiez schreef op 07-06-2006 @ 09:35 :
Hmmz volgensmij loop ik al wat voor op jullie
daar hebben we een ander topic voor
http://forum.scholieren.com/showthre...&goto=lastpost
Oud 08-06-2006, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Majel schreef op 07-06-2006 @ 09:58 :

Maar dat huis dat Locke controleerde, dat stukje ben ik ff kwijt? Wat deed hij daar dan precies? (is alweer een tijdje geleden dat ik dat heb gezien want ik heb nu het hele seizoen al gezien)
Nog iemand die mijn vraag kan beantwoorden?
Oud 08-06-2006, 19:16
Carn
Carn is offline
ik weet het niet zeker maar volgens mij was hij inspecteur oid, iig niks "belangrijks".
Oud 08-06-2006, 19:26
Dexter_M
Dexter_M is offline
Toch een taxteur ofzo iets hij inspecteerde in ieder geval het huis
Oud 09-06-2006, 16:09
lawallan
lawallan is offline
Locke keek of er schimmel was en of het hout rot was.
Oud 09-06-2006, 19:58
Verwijderd
Ah ja, nu weet ik het weer! Bedankt
Oud 09-06-2006, 20:30
Fieneke
Fieneke is offline
dat was zo vaag net...
Oud 09-06-2006, 20:33
niña
niña is offline
Mjah, ik krijg steeds meer het idee dat ze allemaal boete moeten doen ja.
Oud 09-06-2006, 21:51
ook hallo
ook hallo is offline
Uhhh... nu ben ik echt de draard helemaal kwijt
Oud 09-06-2006, 21:54
~SmG~
~SmG~ is offline
Wat een saaie aflevering.
Oud 09-06-2006, 22:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Saai??

Heb zonet de laatste 2 afleveringen achter elkaar gekeken, was echt weer spannend

En ik had zo'n medelijden met Hurley.. En die kerel was de vriend van Charlotte uit Sex and the City

Ik heb nu alweer zin in volgende week
Oud 09-06-2006, 23:43
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
KUUUUUT aflevering

ik begin lost echt niet meer zo tof te vinden
Oud 10-06-2006, 01:37
Carn
Carn is offline
Dave was vet.

Libby ook. Maar dat zie je op het eind wel.
Oud 10-06-2006, 10:22
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik vond het geweldig!Het Hurley-gedeelte dan, de rest was langzaam maar het hoeft niet elke week spektakel te zijn.Ze zijn inderdaad niet op dat eiland zonder reden denk ik.
Oud 10-06-2006, 10:46
Verwijderd
'k Vond het echt een geweldige aflevering! Hurley is zoo cool

Ik vond dat idee van Dave helemaal niet zo gek; misschien bestaat het eiland ook niet 'echt', maar alleen in de geest van een paar mensen (de bewoners ervan dus). Maar 'k weet het ook niet, natuurlijk
Oud 10-06-2006, 10:57
Verwijderd
Waarom werd Sawyer aangevallen? En welke ep zijn we nu?
Oud 10-06-2006, 13:58
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 10-06-2006 @ 11:57 :
Waarom werd Sawyer aangevallen? En welke ep zijn we nu?
Omdat hij Hurley geen medicijnen wilde geven.

Vrijdag 9 juni: Dave
Libby geeft Hurley mentale steun wanneer de situatie op het eiland hem te veel wordt. Hurley begint zijn beste vriend Dave overal te zien. De gevangene geeft Locke nieuwe informatie over de bunker.
Het complete tweede seizoen van Lost wordt uitgezonden op NET 5. De finale van het seizoen duurt twee uur en wordt uitgezonden op vrijdag 14 juli.
Oud 10-06-2006, 15:41
Verwijderd
bedankt
Oud 10-06-2006, 16:00
yavanna
yavanna is offline
nou ja volgens mij viel Hurley Sawyer ook aan omdat hij er een grap over maakte...

owjah en zou het kunnen dat Henry liegt over dat nummergedoe? Dat hij expres zegt dat er niets gebeurt omdat hij wil dat ze daarom de nummers maar laten zitten en er dus wél een ramp gebeurt?
Oud 10-06-2006, 16:22
Verwijderd
Citaat:
hasseltboy schreef op 10-06-2006 @ 14:58 :
Omdat hij Hurley geen medicijnen wilde geven.

Meer omdat hij zei dat Hurley gek was. Hij beledigde hem gewoon. En toen werd Hurley boos. 'I'm nóg crazy!' en tja, toen lag hij op Sawyer
Oud 10-06-2006, 18:32
legatus
legatus is offline
Citaat:
yavanna schreef op 10-06-2006 @ 17:00 :
owjah en zou het kunnen dat Henry liegt over dat nummergedoe?
Hij kon niet weten van de hieroglyfen, tenzij hij gedachten kan lezen. Daarnaast zegt hij niet meer te willen liegen.
Oud 10-06-2006, 22:58
Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
legatus schreef op 10-06-2006 @ 19:32 :
Daarnaast zegt hij niet meer te willen liegen.
en dat geloven we dan ook meteen he
hi hi
Oud 11-06-2006, 08:40
legatus
legatus is offline
Citaat:
Me-ke schreef op 10-06-2006 @ 23:58 :
en dat geloven we dan ook meteen he
hi hi
Het is wat voorbarig. Zoveel hebben we hem afgelopen aflevering niet gezien. Maar hij zegt het in ieder geval en is al ontmaskert.
Oud 11-06-2006, 08:43
joes
joes is offline
Citaat:
owjah en zou het kunnen dat Henry liegt over dat nummergedoe? Dat hij expres zegt dat er niets gebeurt omdat hij wil dat ze daarom de nummers maar laten zitten en er dus wél een ramp gebeurt?
volgens mij zit Locke dan met precies hetzelfde wat hij zich afvraagt. Het kan toch dat Henri de code intypte voor dat alle hieroglyfen verschenen waren, dat heeft Locke ook een keer gedaan! Plus hij zou best kunnen liegen want er werd toch ook al gezegd dat zij heel lang vol zouden houden met liegen?
Oud 11-06-2006, 08:47
legatus
legatus is offline
Citaat:
joes schreef op 11-06-2006 @ 09:43 :
er werd toch ook al gezegd dat zij heel lang vol zouden houden met liegen?
Waarmee het ontkennen dat hij een other zou zijn wordt bedoeld.
Oud 11-06-2006, 09:17
joes
joes is offline
ohja,
Oud 11-06-2006, 18:56
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Hij kon niet weten van de hieroglyfen, tenzij hij gedachten kan lezen. Daarnaast zegt hij niet meer te willen liegen.
Dat weet je niet zeker, ik denk zelf dat hij de code niet heeft ingevoerd maar misschien heeft ''henry'' de bunker helpen bouwen en weet hij daarom dat er hieroglyfen verschijnen en zo kan ik nog wel wat manieren verzinnen.

Leuke aflevering, net ''a beautiful mind''
Oud 11-06-2006, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Waarom kan hij dat niet weten? Hij was toch te laat met het invoeren?
Oud 12-06-2006, 17:04
legatus
legatus is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-06-2006 @ 20:40 :
Waarom kan hij dat niet weten?
Mijn reactie klopt niet met wat er geschreven werd. Heb het verkeerd gelezen.

Citaat:
Hij was toch te laat met het invoeren?
Weet het nu al niet meer zeker. Dacht dat hij zei dat hij opzettelijk niets invoerde en dat er helemaal niets gebeurde.
Oud 12-06-2006, 18:09
Verwijderd
Ja, dat kan. Maar Locke is toch ook een keer te laat geweest, en toen gebeurde precies hetzelfde als "Henry" vertelde. "Henry" stond bij de computer, dus waarom zou hij het dan niet ook gezien hebben? Misschien voerde hij inderdaad opzettelijk de nummers niet in; dat maakt geen verschil tussen wat hij zag.

Ik ben echt zoo benieuwd naar aanstaande vrijdag, ik vind het echt weer spannend en leuk
Oud 12-06-2006, 19:20
legatus
legatus is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-06-2006 @ 19:09 :
Ja, dat kan. Maar Locke is toch ook een keer te laat geweest, en toen gebeurde precies hetzelfde als "Henry" vertelde. "Henry" stond bij de computer, dus waarom zou hij het dan niet ook gezien hebben? Misschien voerde hij inderdaad opzettelijk de nummers niet in; dat maakt geen verschil tussen wat hij zag.
Je hebt helemaal gelijk.

Begrijp overigens nog niet waarom de deuren dichtgingen. Iemand hier opperde dat het kwam omdat er een voedseldrop was. Maar als die omstreeks het moment komt dat de code ingevoerd zou moeten worden, dan zouden ze deze niet kunnen invoeren, wat het hele doel van hun aanwezigheid is.

En wat werd er omgeroepen door de speakers? Het was nauwelijks te verstaan. Klonk als een melding om te evacueren. Of een waarschuwing die meldt dat de deuren binnen een bepaalde tijd gaan sluiten en ze in de ruimte van de computer moeten gaan. En waarom een plattegrond tekenen op een muur die zo te zien niet vaak dicht gaat en dan ook nog eens alleen leesbaar is bij een bepaald kleur licht.
Oud 13-06-2006, 09:48
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik vraag me een beetje af waar Micheal is gebleven?Nog altijd in het oerwoud Walt aan het zoeken?
Oud 13-06-2006, 10:08
Verwijderd
Oh ja, Michael, die wil ik ook weer eens zien
En Walt ook, ik wil nu wel weten waar hij zit...
Oud 13-06-2006, 11:39
hasseltboy
hasseltboy is offline
Dat vind ik wel een beetje raar van de serie, ze laten sommige onderwerpen nogal lang liggen.
Oud 13-06-2006, 13:07
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 13-06-2006 @ 12:39 :
Dat vind ik wel een beetje raar van de serie, ze laten sommige onderwerpen nogal lang liggen.
Komt uiteindelijk wel allemaal aan bod! Geduld is een skone business!
Oud 13-06-2006, 16:35
yavanna
yavanna is offline
nou ja ze kunnen moeilijk alles tegelijk laten zien...
Oud 13-06-2006, 16:41
Verwijderd
Inderdaad, de tijd gaat daar ook niet supersnel ofzo. Na 2 seizoenen zijn ze er 2 maanden? Bij andere series zijn er dan 2 jaar voorbij.
Oud 13-06-2006, 17:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Majel schreef op 13-06-2006 @ 17:41 :
Inderdaad, de tijd gaat daar ook niet supersnel ofzo. Na 2 seizoenen zijn ze er 2 maanden? Bij andere series zijn er dan 2 jaar voorbij.
tja, dat verschilt per serie hè. Bij 24 gaat er maar 1 dag voorbij ;P
Oud 13-06-2006, 17:28
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 13-06-2006 @ 12:39 :
daar irriteer ik me ook wel eens aan. Heel veel dingen intresseren ze ook niet: ''Desmond zit in de jungle, ach wat maakt het uit'' ''Michael is weg en we weten niet of hij nog leeft, ach wat maak het uit'' ''er zit een monster/schaduw in de jungle, ach wat maak het uit'' ''Sawyer heeft alle wapens en medicijnen verstopt, ach wat maak het uit'' ''er loopt een gekke francaise rond, ach wat maak het uit'' enz.
Oud 13-06-2006, 23:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
lawallan schreef op 13-06-2006 @ 18:28 :
daar irriteer ik me ook wel eens aan. Heel veel dingen intresseren ze ook niet: ''Desmond zit in de jungle, ach wat maakt het uit'' ''Michael is weg en we weten niet of hij nog leeft, ach wat maak het uit'' ''er zit een monster/schaduw in de jungle, ach wat maak het uit'' ''Sawyer heeft alle wapens en medicijnen verstopt, ach wat maak het uit'' ''er loopt een gekke francaise rond, ach wat maak het uit'' enz.
3 van die 5 dingen worden dit seizoen nog opgelost
Oud 14-06-2006, 00:12
Verwijderd
Citaat:
lawallan schreef op 13-06-2006 @ 18:28 :
Voor ons lijkt het alsof ze het dan minimaal een week laten rusten (omdat we een week moeten wachten op een nieuwe ep), maar eigenlijk is het maar heel even. En soms heb je toch ook afleveringen met weer stukjes die een paar dagen daarvoor gebeurd zijn, maar die je niet gezien hebt? Ze zijn er dus misschien wel mee bezig, maar dat weten wij gewoon nog niet.
Alles op z'n tijd
Oud 14-06-2006, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 13-06-2006 @ 18:14 :
tja, dat verschilt per serie hè. Bij 24 gaat er maar 1 dag voorbij ;P
Ja ok, maar bij de meeste series dan Friends, Gilmore Girls, Dawson's Creek etc
Oud 15-06-2006, 07:56
Verwijderd
Je moet ook niet vergeten dat Lost langer meewil dan twee seizoenen, dus ze kunnen moeilijk telkens alle onderwerpen gaan oplossen, dan gaat het allemaal wat snel. Op de lange termijn zal alles opgelost en duidelijk worden.

Bereid je trouwens maar voor op een ubersaaie aflevering morgenavond. Naar mijn mening de slechste van t hele seizoen..(daarna wordt t gelukkig een HEEL stuk beter..)
Oud 15-06-2006, 09:06
.Pure
.Pure is offline
wow, vage ep. Maar zeker niet saai.

het lijkt er ook op dat steeds meer mensen op het eiland in het verleden iemand 'vermoord' hebben: Kate, Sawyer (toch?), Mr. Eko, Ana-Lucia, Hurley, Jack (patient?), Jin..

ik mis idd ook veel onderwerpen die ze links laten liggen zeg maar, maar vind het niet zo heel storend, komt vast vanzelf wel. Het blijft iig allemaal goed spannend. ik blijf erbij: geniale serie
Oud 16-06-2006, 20:49
legatus
legatus is offline
Citaat:
Hoegaarden schreef op 15-06-2006 @ 08:56 :
Bereid je trouwens maar voor op een ubersaaie aflevering morgenavond. Naar mijn mening de slechste van t hele seizoen..(daarna wordt t gelukkig een HEEL stuk beter..)
Dat belooft nog wat dan, want zo'n saaie aflevering vond ik het nou ook weer niet.
Oud 16-06-2006, 20:57
yavanna
yavanna is offline
nee ik ook niet, was wel leuk vooral het einde!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten