Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Bekijk resultaten poll: school,wat vindt jij ervan
leuk 76 63.87%
matig 29 24.37%
niet 14 11.76%
Aantal stemmers: 119. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2006, 10:11
gaming champion
gaming champion is offline
wat vindt jij van school
Oud 13-06-2006, 10:18
Verwijderd
Ik heb school altijd leuk gevonden. Ik vind het leuk om te leren en hou wel van die schoolsfeer.

Op de basisschool moesten we een keer een test maken over hoe je je in de school voelde, of je met plezier naar school ging. Ik was de enige die had ingevuld dat ik school erg leuk vond, en ook graag leerde en er dus ook graag naartoe ging. Ik kreeg als uitslag dat ik m'n eigen mening moest leren vorm, en niet moest zeggen wat mensen wilden horen
Oud 13-06-2006, 10:29
Paddenstoel
Paddenstoel is offline
Ik heb er echt een pleuris hekel aan, maar dat ligt er meer en dat ik iedere dag met de trein moet en daarom asociaal vroeg op moet staan denk ik.
Oud 13-06-2006, 11:33
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-06-2006 @ 11:18 :
Ik heb school altijd leuk gevonden. Ik vind het leuk om te leren en hou wel van die schoolsfeer.

Op de basisschool moesten we een keer een test maken over hoe je je in de school voelde, of je met plezier naar school ging. Ik was de enige die had ingevuld dat ik school erg leuk vond, en ook graag leerde en er dus ook graag naartoe ging. Ik kreeg als uitslag dat ik m'n eigen mening moest leren vorm, en niet moest zeggen wat mensen wilden horen
Heretic!!!!!!
Oud 13-06-2006, 12:17
gaming champion
gaming champion is offline
goeie poll niet???
Oud 13-06-2006, 12:47
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-06-2006 @ 11:18 :
Oud 13-06-2006, 13:06
de_aap
de_aap is offline
school is soms best leuk. alhoewel je mij vaker hoort klagen dat school kut is. maar ik ga vaak wel met plezier naar school. maar niet per se voor t leren ofzo.
Oud 13-06-2006, 13:21
Verwijderd
Citaat:
mepsteen schreef op 13-06-2006 @ 12:33 :
Heretic!!!!!!
Ik was echt boos omdat ik het echt wél leuk vond, toen zei de docent dat het duidelijk was dat het mijn eigen mening was
Oud 13-06-2006, 13:47
Magican
Magican is offline
Citaat:
boekverslinder schreef op 13-06-2006 @ 13:17 :
goeie poll niet???
niet
Oud 13-06-2006, 13:47
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Mwa, dit jaar is t wel leuk
Ik hoef eigelijk geen zak te doen en laagste punt is een 7 (wrm moeite doen als t toch al goed is)

Alleen het is vaak zo nutteloos
ga je naar school, doe je de hele les niks (zeker nu t warm is), leraren zijn weg, zit je 2 uur in een lokaal en mag je weer naar huis
Ag jah, beter dan les
Oud 13-06-2006, 14:20
dafzzz
dafzzz is offline
matig...school zelf is niet zo boeiend, maar t is altijd wel gezellig..
daarnaast vind ik t niet vreselijk om naar school te gaan ofzo...
Oud 13-06-2006, 15:08
Killereyes
Killereyes is offline
School

Leren
Oud 13-06-2006, 15:51
MTpower
MTpower is offline
Toen ik nog op school zat vond ik het altijd kut, leren, huiswerk
Maar nu ik al een jaar gestopt ben mis ik het echt enorm, er waren toch wel heel veel leuke dingen die op dat moment maar vanzelfsprekend waren, maar die ik nu toch wel mis
Kan niet wachten om weer naar school te gaan
Oud 13-06-2006, 15:54
Zwoek
Zwoek is offline
Ik ga met plezier naar school. De meeste vakken vind ik ook niet erg om te leren. Oké, het is natuurlijk niet altijd leuk, maar ik ben blij dat ik naar school kan
Oud 13-06-2006, 15:56
Verwijderd
Leuk. School is meer dan alleen leren, huiswerk en slaap inhalen tijdens de lessen, het is onder andere ook nog een sociale contacten, gezelligheid, lachen, experimenteren, reizen en in de zon liggen.

Citaat:
MTpower schreef op 13-06-2006 @ 16:51 :
Toen ik nog op school zat vond ik het altijd kut, leren, huiswerk
Maar nu ik al een jaar gestopt ben mis ik het echt enorm, er waren toch wel heel veel leuke dingen die op dat moment maar vanzelfsprekend waren, maar die ik nu toch wel mis
Kan niet wachten om weer naar school te gaan
Waarom ben je gestopt met school eigenlijk? (Als je op het Calvijncollege zat kan ik het begrijpen)
Oud 13-06-2006, 16:11
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Lafjuh schreef op 13-06-2006 @ 16:56 :
Waarom ben je gestopt met school eigenlijk? (Als je op het Calvijncollege zat kan ik het begrijpen)
Ik zat eerst op Nehalennia (toen nog Churchillaan)... maar daar ben ik toen vanaf getrapt, veel gezeik gehad...
Toen moest ik naar de Toorenvliedtschool, weer veel gezeik gehad... uiteindelijk toch diplomaatje gehaald maar toen had ik er wel even genoeg van
Ben ik een jaartje gestopt, werken, alles weer op een rijtje krijgen
Ga nu in Augustus weer beginnen
Oud 13-06-2006, 16:18
Bertje B.
Bertje B. is offline
Tsja, heel soms kan het een ramp zijn, als je bijv. een slecht rapport gehad hebt en je daar ook nog 's bij de komende weken veel opdrachten en huiswerk hebt etc. Opstaan etc. is het vervelendste, als je er eenmaal bent is het meestal wel fun. Beetje klooien in de pauze, balletje trappen en onzin uithalen. Vaak ook wat klieren tijdens de lessen, maar soms moet je ff opletten.
Oud 13-06-2006, 17:21
Swlabr
Swlabr is offline
Ik vind school héél erg leuk, alhoewel ik zelden iets nuttigs leer. Het leuke is wel dat ik erg gestimuleerd word om zélf uitdaging te zoeken. Hierdoor ben ik me gaan interesseren in de wetenschap, prachtig! Ook anderen dingen leren is prachtig, omdat ik dan het gevoel heb dat ik iets goeds heb gedaan. Wat irritant is aan school is het feit dat de kinderen heel erg laks zijn. Ze voeren geen flikker uit en op sociale vlak komen ze ook niet erg ver. Het is ook totaal niet gezellig en fijn. Maar dat boeit me nu toch niet.
Oud 13-06-2006, 18:09
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 13-06-2006 @ 18:21 :
Ik vind school héél erg leuk, alhoewel ik zelden iets nuttigs leer. Het leuke is wel dat ik erg gestimuleerd word om zélf uitdaging te zoeken. Hierdoor ben ik me gaan interesseren in de wetenschap, prachtig! Ook anderen dingen leren is prachtig, omdat ik dan het gevoel heb dat ik iets goeds heb gedaan. Wat irritant is aan school is het feit dat de kinderen heel erg laks zijn. Ze voeren geen flikker uit en op sociale vlak komen ze ook niet erg ver. Het is ook totaal niet gezellig en fijn. Maar dat boeit me nu toch niet.
die mensen zijn er toch nog ...
Oud 13-06-2006, 18:19
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Pyromaniac schreef op 13-06-2006 @ 19:09 :
die mensen zijn er toch nog ...
Wat voor mensen?
Oud 13-06-2006, 18:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Op de HAVO en het HBO vond ik school altijd wel leuk, ik had in ieder geval nooit moeite om naar school te gaan. Soms heb je in bepaalde dagen of vakken niet zo'n zin, maar dat heeft iedereen wel.

Die optie "niet" in die poll.
Oud 13-06-2006, 18:54
Sanctus
Sanctus is offline
Citaat:
Kijk daar, een nerd!
Oud 13-06-2006, 18:59
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Sanctus schreef op 13-06-2006 @ 19:54 :
Kijk daar, een nerd!
Oud 13-06-2006, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Sanctus schreef op 13-06-2006 @ 19:54 :
Kijk daar, een nerd!

Ik vond het ook wel vervelend in de laatste jaren van de havo dat er mensen waren die écht geen zak deden tijdens de les. Alleen maar kletsen en lawaai maken.
Oud 13-06-2006, 19:29
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 13-06-2006 @ 17:11 :
Ik zat eerst op Nehalennia (toen nog Churchillaan)... maar daar ben ik toen vanaf getrapt, veel gezeik gehad...
Toen moest ik naar de Toorenvliedtschool, weer veel gezeik gehad... uiteindelijk toch diplomaatje gehaald maar toen had ik er wel even genoeg van
Ben ik een jaartje gestopt, werken, alles weer op een rijtje krijgen
Ga nu in Augustus weer beginnen
Churchilllaan was geweldig, jammer dat we verhuisd zijn, dat nieuwe gebouw is ook maar niets. En Waggie als conrectrice. (Die woont tegenwoordig bij mij in het dorp )

Wat ga je nu doen?
Advertentie
Oud 13-06-2006, 19:35
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Lafjuh schreef op 13-06-2006 @ 20:29 :
Churchilllaan was geweldig, jammer dat we verhuisd zijn, dat nieuwe gebouw is ook maar niets. En Waggie als conrectrice. (Die woont tegenwoordig bij mij in het dorp )

Wat ga je nu doen?
Ja, dat nieuwe gebouw ben ik 1 keer geweest, is inderdaad niets... Churchillaan was veel gezelliger

Ik ga nu een opleiding doen op het ROC, daarna waarschijnlijk nog HBO
Oud 13-06-2006, 19:51
Verwijderd
Ach, ik vermaak me wel.
Oud 13-06-2006, 20:02
Experiment
Experiment is offline
Ik vind het wel oké.
Oud 13-06-2006, 21:11
I love stars
I love stars is offline
Ik vind het de laatste tijd niet zo leuk.

Ik verveel me, ruzie met wat mensjes etc.

Ik ga liever niet meer naar school, maar gelijk door naar de uni. Maar dat kan helaas niet
Oud 13-06-2006, 21:12
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Zit je op haagsch genootschap?
Oud 13-06-2006, 21:16
Wie?... Ik?!
Wie?... Ik?! is offline
Citaat:
*propoganda*
Hoeveel geld heb je hiervoor van je school gevangen?
Oud 13-06-2006, 21:30
jet
jet is offline
lagere school: zwaaaar kut

middelbare school: enorm gaaf
Oud 13-06-2006, 22:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb school altijd wel leuk gevonden. Sommige periodes wat minder, maar het is zeker geen straf. Ik vind het ook prettig om mezelf sterk te ontwikkelen.
Oud 13-06-2006, 22:34
Verwijderd
Ik vond de middelbare school wel leuk. Vakinhoudelijk vond ik het niveau niet bepaald hoog maar het was wel leuk omdat ik nooit echt huiswerk maakte en toch redelijke tot goede cijfers haalden. Verder vond ik het sociale vlak wel heel erg leuk, altijd wel leuk omgegaan met de mensen van verschillende klassen. Vroeger was ik denk ik wel een brutaal jongentje maar dat vind ik achteraf wel grappig.
Oud 14-06-2006, 10:39
Verwijderd
Ik heb de middelbare school altijd saai gevonden, omdat het niveau veel te laag was. Ik had natuurlijk ook zelf me meer kunnen verdiepen in de stof, maar dat was weer lastig te combineren met mijn aangeboren luiheid. Maar aan de andere kant was het ook wel oké, ik ging naar school, zat mijn tijd uit met wat praten en met mijn armen over elkaar zitten en kon verder doen waar ik zin in had, op wat nutteloze verslagen e.d. na natuurlijk. De basisschool vond ik leuker, daar werd ik ook meer gestimuleerd (het was een Jenaplanschool).

Verder: vind
Oud 14-06-2006, 10:51
Vice
Vice is offline
Zowel de basisschool als de middelbare school vond ik behoorlijk kut. Vooral de basisschool.
Oud 14-06-2006, 11:01
marrel
marrel is offline
Ik vind het altijd opzich wel leuk en ook wel gezellig enzo, alleen het leer en huiswerk is minder he.
Oud 14-06-2006, 16:40
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 13-06-2006 @ 22:12 :
Zit je op haagsch genootschap?
Nee, wat is dat?

Citaat:
Hoeveel geld heb je hiervoor van je school gevangen?
Geen geld, ik geef mijn mening.
Oud 14-06-2006, 19:04
Magican
Magican is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 14-06-2006 @ 17:40 :

Geen geld, ik geef mijn mening.
Op zulke vragen moet je niet reageren
Oud 14-06-2006, 20:34
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Magican schreef op 14-06-2006 @ 20:04 :
Op zulke vragen moet je niet reageren
Mensen moet je serieus nemen, toch?
Oud 15-06-2006, 15:17
Morri
Morri is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 14-06-2006 @ 21:34 :
Dat zou ik niet altijd doen, daar ga je nog last van krijgen. Je kunt je beter aanleren opmerkingen langs je heen te laten gaan, je zult ze nog wel krijgen namelijk. Verder kan ik me best vinden in je mening hoor.
Oud 15-06-2006, 18:48
Magican
Magican is offline
Citaat:
Niet als ze een sarcastische vraag stellen die niet als vraag bedoeld is
Oud 15-06-2006, 19:00
iThink
iThink is offline
Ik vind de sociale kant erg gezellig op school, maar inhoudelijk is het maar allemaal flink en dat is erg jammer. Ik heb het gevoel niet uitgedaagd te worden en de leraren draaien ook maar hun jaarlijkse lesjes. Een beetje pit mag af en toe wel hoor!
Oud 15-06-2006, 22:26
Verwijderd
Middelbare school was niet echt geweldig. Nu ik een vervolg studie doe vind ik het wel leuk
Oud 15-06-2006, 22:42
Verwijderd
Citaat:
]

Jij bent zeker zo'n 'waarde en normen' type?
Oud 16-06-2006, 00:00
Roos
Roos is offline
Oud 16-06-2006, 07:51
Sanctus
Sanctus is offline
Ik vind dat men op school in staat zou moeten zijn jou uit te leggen wanneer je enkel stam krijgt en wanneer stam+t.
Oud 16-06-2006, 21:21
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
school is tov.
Oud 16-06-2006, 21:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind school leuk. Om wat ik leer maar ook omdat ik onder de mensen ben. Ik ben een heel sociaal persoon en heb echt mensen om me heen nodig, als ik op school ben heb ik dat en heb ik mensen om tegen aan te praten enzo. Sinds ik zelf een vakkenpakket/studie heb morgen kiezen vind ik het meestal ook echt leuk en interessant
Oud 16-06-2006, 23:41
Femic
Femic is offline
Zowel basisschool, als middelbare school als uni altijd leuk gevonden. Tuurlijk heb je wel 'ns een offday of -week, maar over het geheel genomen: .

Regels voor berichten