Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2004, 17:54
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Oke, vorige week zondag was ik uit met een ex van mij en een vriendin en in het begin hield m'n ex mijn hand vast enzo en toen we aan het dansen waren zoenden we, maar later in de avond kwamen wat irritaties en toen ben ik dus bij hem weggegaan en ging ik naar een jongen toe die ik al een tijdje ken. Het was erg leuk bij hem, samen wat gedronken en heel leuk gedanst samen, gewoon dikke lol gehad en ik heb later ook met hem gezoend Ik weet dat het erg dom van me was en na die tijd dus 2 boze jongens...(nadat ik die andere jongen had verteld dat ik ook met mijn ex had gezoend)

Toen ik zo leuk met hem aan het dansen was, had ik al spijt van de zoen met m'n ex en wou ik dat dat niet gebeurd was!
Ik heb het dus eerlijk verteld en ik zag al aan z'n gezicht dat hij het niet leuk vond! (logisch natuurlijk) Maandag kreeg ik zijn msn van een vriendin (daar ken ik hem van) en toen vroeg hij dus best direct waarom ik ook met m'n ex had gezoend en ik stond echt met een mond vol tanden, ik wist het niet! Omdat hij niet zo lang on bleef, besloot ik hem een mail te sturen waarin ik probeer het uit te leggen.

Hij stuurde terug dat het gebeurd was en dat we er beter niet meer over konden zeuren.
Toen mailde ik dat dat goed was en of hij nu op school was of op z'n stage (waar hij dus de dag daarvoor was) en toen mailde hij alleen ''stage!'' terug...

Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken, ik heb hierna niks meer van hem gehoord.

Ik ga waarschijnlijk dit weekend weer uit, maar ik weet niet of ik dan naar hem toe moet gaan of niet, wat vinden jullie?

Alvast bedankt!
Oud 14-01-2004, 18:00
Verwijderd
beetje onhandig van je ja, maar ach als de betreffende jongen jou echt leuk vindt, dan kun je wel gewoon op hem afstappen denk ik, en als hij op stage is lijkt het mij dat hij geen tijd heeft om ellenlange meeltjes te versturen, dus daar zou ik niet teveel aan blijven hangen.

Go for it, niet geprikt is nooit raak gestoken
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 18:15
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Bedankt voor je reactie, k hoop dat ik t durf
Oud 14-01-2004, 20:53
Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
Tsja, het is idd niet echt handig/aardig van je.
Maar goed, hij weet het...en als je hem echt leuk vind zou ik gewoon op hem afstappen..je merkt wel hoe hij reageert. Wie niet waagt wie niet wint..
Reageren

Regels voor berichten