Oke, vorige week zondag was ik uit met een ex van mij en een vriendin en in het begin hield m'n ex mijn hand vast enzo en toen we aan het dansen waren zoenden we, maar later in de avond kwamen wat irritaties en toen ben ik dus bij hem weggegaan en ging ik naar een jongen toe die ik al een tijdje ken. Het was erg leuk bij hem, samen wat gedronken en heel leuk gedanst samen, gewoon dikke lol gehad en ik heb later ook met hem gezoend

Ik weet dat het erg dom van me was en na die tijd dus 2 boze jongens...(nadat ik die andere jongen had verteld dat ik ook met mijn ex had gezoend)
Toen ik zo leuk met hem aan het dansen was, had ik al spijt van de zoen met m'n ex en wou ik dat dat niet gebeurd was!
Ik heb het dus eerlijk verteld en ik zag al aan z'n gezicht dat hij het niet leuk vond! (logisch natuurlijk) Maandag kreeg ik zijn msn van een vriendin (daar ken ik hem van) en toen vroeg hij dus best direct waarom ik ook met m'n ex had gezoend en ik stond echt met een mond vol tanden, ik wist het niet! Omdat hij niet zo lang on bleef, besloot ik hem een mail te sturen waarin ik probeer het uit te leggen.
Hij stuurde terug dat het gebeurd was en dat we er beter niet meer over konden zeuren.
Toen mailde ik dat dat goed was en of hij nu op school was of op z'n stage (waar hij dus de dag daarvoor was) en toen mailde hij alleen ''stage!'' terug...
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken, ik heb hierna niks meer van hem gehoord.
Ik ga waarschijnlijk dit weekend weer uit, maar ik weet niet of ik dan naar hem toe moet gaan of niet, wat vinden jullie?
Alvast bedankt!