![]() |
||
Citaat:
Enfin, ik ken jullie niet, dus ik kan er onmogelijk een probleem mee hebben, maar moest ik in zijn plaats zijn, dan zag ik waarschijnlijk wel heel wat mogelijke problemen. + de gedachte dat mijn toekomstige vrouw/vriendin nog geboren moet worden... neen dankjewel. + als je dan nog aan kinderen wil beginnen... brrr
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het leuke is alleen dat wij irl nog nooit deze reacties zijn tegen gekomen, natuurlijk wordt er achter onze rug om over gesproken en dat zal echt niet altijd leuk en aardig zijn maar persoonlijk hebben wij er nog niet mee te maken gehad. Voor mij is het een doodnormale situatie omdat ik er in gegroeid ben maar ik kan me de reacties wel voorstellen, ik zou er ook niet aan moeten denken dat ik een dochter had in die leeftijd die met een kerel van 45 thuis kwam maar als het wel zo zou zijn zou ik het wel accepteren, net zoals ze lesbisch zou zijn. Voor jullie misschien een vreemd vergelijk maar aan beide kan je niets doen (ik val al van jongs afaan op oudere mannen) en voor beide situaties denk ik dat gelukkig zijn het belangrijkste is.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
best ziek eigenlijk, van jou maar ook van die man, dat ie op meisjes valt die z'n dochter hadden kunnen zijn.. niet helemaal nomaal hoor. |
![]() |
||
Citaat:
Hij viel niet op jonge meisjes, sterker nog hij was getrouwd met een vrouw die 4 jaar ouder is dan hij, het is hem overkomen. Mij niet, ik viel altijd al op oudere mannen. Maar ieder zijn mening natuurlijk
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Maar hebben jullie al gedate?
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
[QUOTE]Somebody Special schreef op 12-06-2006 @ 00:09 :
[B]Waarom ik zo reageer is omdat de meeste pubers hier op het forum meteen oeh bah, en andere ongein gaan roepen, bovendien weten de 'oude forummers' wel waarom ik zo reager, er zijn bepaalde mensen op het forum die altijd wat te zeiken moeten hebben op deze situatie dus vandaar mijn reactie. Houd hem maar weg uit Luik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
[QUOTE]de abt van sion schreef op 15-06-2006 @ 00:31 :
[B] Citaat:
M.i. ben je vrij om het niet eens te zijn met de relatie van SomebodySpecial. Zinspelen op de ontvoering en mogelijk misbruik van de meisjes in Luik vind ik werkelijk heel erg laag. Je kent de man niet eens en vergelijkt hem alleen om zijn leeftijd en relatie met een pedoseksuele ontvoerder.
||
![]() |
Citaat:
Als je zelf 40 bent ligt de situatie anders hé, want dan zijn die mannen die nu 40 zijn dan al 60... Maar wat zou een man van 40 nu in godsnaam zien in een meisje van 20 jaar oud? ... een jong groen blaadje?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
( Meisje ) Samen muziek maken (16 ) Zwolle Child of God | 6 | 29-09-2012 16:39 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-topic #141 metallica | 499 | 01-02-2009 13:51 | |
De Kantine |
Wat vind jij van je vader/moeder/zus/broer enz? hasseltboy | 55 | 05-03-2006 15:51 | |
Liefde & Relatie |
oudere man cyntha | 82 | 06-04-2004 14:05 | |
Liefde & Relatie |
4 jaar verschil op 17 jarige leeftijd Dragon Khan | 88 | 27-08-2003 10:31 |