Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2006, 17:13
Laen
Laen is offline
Citaat:
dead person schreef op 21-06-2006 @ 16:49 :
Ahhh ik heb ze gemist

weet iemand hoe die 2 afleveringen heten of van welk seizoen.. kan ik ze toch maar downloaden
Remember 1 + 2, van seizoen 2 aflevering 23 en 24 geloof ik.

Kan iemand spoileren over Mike en Orson? Of is dit ook in de VS nog niet uitgezonden?
Oud 21-06-2006, 17:39
ook hallo
ook hallo is offline
Volgens mij komt in de VS seizoen 3 ook pas in september
Oud 21-06-2006, 17:49
Shadina
Shadina is offline
Het nieuwe seizoen wordt pas in het voorjaar van 2007 uitgezonden. Zag ik vandaag in de Telegraaf staan.
Oud 21-06-2006, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 21-06-2006 @ 18:49 :
Het nieuwe seizoen wordt pas in het voorjaar van 2007 uitgezonden. Zag ik vandaag in de Telegraaf staan.
Komt omdat we echt súper dicht op de VS zitten, we moeten nu wachten tot zij daar weer verder gaan, en iets langer omdat we er zoo dicht op zitten. Ach mja, er komt vast een leuke serie om ons te vermaken tot het voorjaar
Oud 21-06-2006, 18:12
Lilything
Lilything is offline
Ik volg het de laatste tijd slecht,
gister alleen klein stukje gezien,
wel grappig dat die man van grabielle nu eens vreemd ging enzo (maar miss heeft hij dat wel veel vaker gedaan)

Dat verhaal met die blonde vrouw begreep ik niet helemaal
Die man een kind bij een ander ofzo? Snapte het niet
Oud 21-06-2006, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 21-06-2006 @ 19:12 :
Ik volg het de laatste tijd slecht,
gister alleen klein stukje gezien,
wel grappig dat die man van grabielle nu eens vreemd ging enzo (maar miss heeft hij dat wel veel vaker gedaan)

Dat verhaal met die blonde vrouw begreep ik niet helemaal
Die man een kind bij een ander ofzo? Snapte het niet
Als je het af en toe maar een beetje ziet, is het ook moeilijk te volgen
Oud 21-06-2006, 19:21
Myuki
Myuki is offline
Offtopic: Ik heb het gemist, weet iemand hoe ik ze nog kan zien?
Oud 21-06-2006, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 21-06-2006 @ 20:21 :
Offtopic: Ik heb het gemist, weet iemand hoe ik ze nog kan zien?
Ik heb het ook gemist. Weet iemand welk seizoen/aflevering de laatste was?
Oud 21-06-2006, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Laen schreef op 21-06-2006 @ 18:13 :
Remember 1 + 2, van seizoen 2 aflevering 23 en 24 geloof ik.

een dubbele ep dus.
Oud 21-06-2006, 20:52
BCR
BCR is offline
Anders gaat iedereen even dood of wordt iedereen een moordenaar
Oud 22-06-2006, 14:03
Mrasz
Mrasz is offline
ik vond het bijzonder om te zien hoe gabrielle reageerde, toen ze carlos en xiao mei zah. in eerste instantie dacht ik niet dat ze het zo erg vond. want pas later, toen het doordrong, werd ze echt boos.
ik vond het wel leuk, dat ze xiao mei opdroeg om carlos' kleren naar buiten te gooien.

En ik heb ook meer respect gekregen voor Bree. ondanks alles, geeft ze nog wel om Andrew en Danielle. ik wil niet zeggen dat zij alles hebben veroorzaakt, want Bree is immers de persoon die zich volwassen zou moeten gedragen. maar ik vind het goed om te zien, dat ze toch nog risico's durft te nemen voor danielle.

ik ben ook blij dat tom niet is vreemdgegaan! ik vind lynette zo'n beetje de 'normaalste' desperate housewive, en dan verdient ze niet zoiets als dit.

En Susan is gewoon een domme muts. hoe naief kun je zijn tegenover haar ex-huidig-man/vader van julie?
ze moet gewoon voor die plumber gaan. dat is toch duidelijk.
Oud 22-06-2006, 16:36
Verwijderd
Dat met Tom had ik hier ook al voorspeld
Carlos en Xiao-mei was ook wel lgisch.

Maar Matthew de moordenaar had ik echt nooit gedacht!!
Dat ze Betty dan gewoon vrijlaten.. als je moordenaar verbergt wordt je gestraft, maar als je een moordenaar verbergt die toch geen moordenaar is niet. Aan de ene kant wel logisch, aan de andere kant toch ook weer niet.

Waarom denken jullie dat Orson en Mike elkaar van vroeger kennen?
Arme Mike, als ie maar niet dood is
Viel me wel mee dat ze lieten zien dat het Orson was, had gedacht dat we nog lang in spanning hadden moeten zitten.

Als iemand weet of Mike doodgaat, mag die het wel even spoileren Ik weet dat het in de VS nog niet is uitgezonden, maar met veel series heb je volgens mij ook spoilers van dingen die nog nergens uitgezonden zijn..

Lynette is gaaf

En Zach, had ik ook niet gedacht. Ik dacht dat hij veel om Paul gaf..

Ik vond het erg gave aflevering(en) iig
Oud 22-06-2006, 16:44
Verwijderd
Ow, en volgens mij klopte er iets niet met Susan en Julie.. toen ze er kwam wonen stond er '14 years ago', en Julie was al een peuter, terwijl ze in het eerste seizoen nog 13 was.

Ze is nu dus een jaar of 14, terwijl ze volgens die flashback 16 ofzo zou moeten zijn.
Oud 22-06-2006, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 22-06-2006 @ 17:36 :

Waarom denken jullie dat Orson en Mike elkaar van vroeger kennen?
Mike vroeg toch aan Orson of hij hem niet ergens van kon kennen, omdat hij zo bekend voorkwam? En toen zag hij een diploma hangen uit een of andere stad waar hij ook vandaan kwam, geloof ik. Hij vroeg toen of hij daar gestudeerd had, maar volgens Orson was dat niet zo, en was het alleen een soort licentie ofzo. Ik denk dat hij heeft gelogen....
Oud 22-06-2006, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 22-06-2006 @ 17:44 :
Ow, en volgens mij klopte er iets niet met Susan en Julie.. toen ze er kwam wonen stond er '14 years ago', en Julie was al een peuter, terwijl ze in het eerste seizoen nog 13 was.

Ze is nu dus een jaar of 14, terwijl ze volgens die flashback 16 ofzo zou moeten zijn.
Ze was daar volgens mij ongeveer twee jaar, dus zou ze inderdaad (bijna) 16 moeten zijn...
Als één seizoen één jaar is, en ze werd in seizoen 1 veertien, dan werd ze in seizoen 2 vijftien, en nu dus bijna zestien (ergens in seizoen 3 dus). 't Kan dus in principe wel. Ik denk dat ze wel gewoon data hanteren, zodat 't klopt met de afleveringen. Dus ik kan me niet voorstellen dat ze een fout gemaakt hebben daarmee...

Laatst gewijzigd op 22-06-2006 om 17:08.
Oud 22-06-2006, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 22-06-2006 @ 18:04 :
Mike vroeg toch aan Orson of hij hem niet ergens van kon kennen, omdat hij zo bekend voorkwam? En toen zag hij een diploma hangen uit een of andere stad waar hij ook vandaan kwam, geloof ik. Hij vroeg toen of hij daar gestudeerd had, maar volgens Orson was dat niet zo, en was het alleen een soort licentie ofzo. Ik denk dat hij heeft gelogen....
ow ja, dat zal het wel zijn idd
Orson deed idd een beetje verdacht.
Oud 22-06-2006, 17:59
Shadina
Shadina is offline
Ik denk dat ze elkaar van die gevangenis kennen, waar Mike heeft gezeten. Misschien dat Orson daar tandarts was ofzo? En dat ie nog wat heeft af te rekenen met Mike.
Oud 22-06-2006, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 22-06-2006 @ 18:59 :
Ik denk dat ze elkaar van die gevangenis kennen, waar Mike heeft gezeten. Misschien dat Orson daar tandarts was ofzo? En dat ie nog wat heeft af te rekenen met Mike.
Ik denk dat Orson bang is dat Mike zich herinnert wie Orson is (een gruwelijk geheim uit de gevangenis ofzo), en dat Orson dat dus op deze manier probeert te voorkomen. Niet zozeer dus om met Mike af te rekenen.
Oud 22-06-2006, 18:45
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Ik denk dat het ook wat te maken heeft met die vrouw in het gesticht. Ik bedoel anders zouden ze Orsen en met die vrouw niet laten praten. Ik denk dat het een ex is van Mike. En dat die haar heeft laten stikken. En nu is zij " gek" geworden van het verlangen naar Miks
Oud 22-06-2006, 19:29
Verwijderd
Dat denk ik niet, die vrouw was vrij oud, toch?
Maar het heeft vast iets met Orsons geheim te maken.
Oud 22-06-2006, 19:41
Verwijderd
Ik dacht dat het zijn moeder was.
Oud 22-06-2006, 20:57
Barones
Barones is offline
ik heb net het laatste kwartiertje gemist ofzo. Dat was niet opgenomen kan iemand me vertellen hoe het afliep? dankje
Oud 22-06-2006, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Barones schreef op 22-06-2006 @ 21:57 :
ik heb net het laatste kwartiertje gemist ofzo. Dat was niet opgenomen kan iemand me vertellen hoe het afliep? dankje
die vrouw waar tom een kind bij heeft, heeft een huis gekocht bij hen in de buurt, en daar gaat ze nu dus wonen.

Matthew en Danielle gingen naar huis om geld te regelen. Betty zag Matthew bij haar thuis en zei dat ze wist dat hij Melanie vermoord had. Daarna waren ze bij Bree, net toen zij thuiskwam. Ze beschuldige Matthew ook, maar danielle dacht dat het weer een leugen was. Bree weigerde echter voor de deur weg te gaan, en Matthew trok zijn pistool en dreigde haar neer te schieten. Betty had inmiddels al de politie gebeld. Bree daagde Matthew uit door op hem af te lopen, en zijn pistool raakte haar hoofd bijna, en toen werd Matthew van buiten uit door de politie dood geschoten.

Susan zat te wachten in haar mooi romantisch versierde caravan, op Mike. Hij kwam niet opdagen, omdat hij opzettelijk door Orson aangereden was.

En Carlos is door Gabrielle uit huis gegooid.

Ik dacht trouwens even toen ik die lijkzak zag, dat Mike daar in lag..
Oud 22-06-2006, 21:14
Verwijderd
Jaa, ik ook ja. Ik hoop echt dat hij nog leeft, want toen hij op straat neer kwam, zag hij er akelig dood uit
Oud 23-06-2006, 15:16
Barones
Barones is offline
omg wat spannend!! heeft iemand een foto van die lijkzak?
Oud 23-06-2006, 16:00
Verwijderd
hoezo?

het was wel zeker Matthew die daar in lag, want de hele buurt liep uit en het was ook bij Bree binnen gebeurd, terwijl die aanrijding van Mike heel ergens anders was (hij kwam een winkel uit geloof ik)
Oud 23-06-2006, 19:47
Brigitte
Brigitte is offline
Het was idd Matthew, maar ik dacht aan het begin ook heel even dat het Mike was, ik vond die Orson maar vaag en ik snapte ook niet helemaal waarom hij Mike nou aanreed, maar nu snap ik het al iets beter, dacht ook dat het Karl was.
Maar goed t was weer een geweldige aflevering(en) en ik mis het nu al..
Oud 23-06-2006, 20:09
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Mike mag niet dood zijn, hoor
Oud 23-06-2006, 20:58
Verwijderd
Kutzomerstop.
Oud 24-06-2006, 09:53
Jolt
Jolt is offline

Ze is leuker dan de dochter van Brie, maar Eva Longoria blijft de leukste.
Oud 29-08-2006, 11:49
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
mensen wanneer begint Net5 het weer uit te zenden? Ik kan niet wachten
Oud 29-08-2006, 12:24
Verwijderd
Citaat:
AnTiLiCiOuS schreef op 29-08-2006 @ 12:49 :
mensen wanneer begint Net5 het weer uit te zenden? Ik kan niet wachten
Net5: Voorlopig worden er geen afleveringen meer uitgezonden van Desperate Housewives.

Ik denk dat ze pas volgend jaar weer gaan uitzenden, straks eerst nieuwe afleveringen van Gilmore Girls, Grey's Anatomy en Medium.
Oud 01-12-2006, 13:02
Verwijderd
Vanaf maandag elke dag (tot en met donderdag) vanaf Seizoen 1 aflevering 1. Rond 22:30 dacht ik.
Oud 01-12-2006, 13:29
Verwijderd
ja, ik zag de reclame, en ik dacht: o nee, nu gaat GG of GA stoppen!

Maar gelukkig zijn het herhalingen. Ik ga ze ook niet nog eens volgen, misschien alleen eens een aflevering als ik niks te doen heb verder.
Oud 01-12-2006, 15:53
Verwijderd
ik heb denk ik toch wel 3/4 eps per seizoen gemist dus ik ga wel volgen, tenzij er idd iets leukers op tv is.

edit: 3/4 => 3 of 4, niet driekwart
Oud 01-12-2006, 21:58
PV
PV is offline
't is wel een beetje aan de late kant op tv voor mij, als je rond half 7 weer op moet de volgende ochtend maar ik zal 't wel eens kijken.
Oud 06-12-2006, 18:45
Verwijderd
Wanneer komen 'Desperate Housewives' en 'Lost' weer terug?

'Desperate Housewives' en 'Lost' komen terug in maart 2007: we zitten anders namelijk te dicht op de Amerikaanse programmering.

Van de Net5 site
Oud 06-12-2006, 19:14
Verwijderd
ik neem aan dat de hh dan net op tijd klaar zijn
Oud 03-01-2007, 22:16
Verwijderd
Wie o wie weet waar ik aflevering 8 en 9 van seizoen 3 kan downloaden?!
Oud 04-03-2007, 20:36
Lente
Lente is offline
dinsdag!
Oud 05-03-2007, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 04-03-2007 @ 21:36 :
dinsdag!
Kan ik natuurlijk net weer niet kijken..
Maar goed, daar is de dvdrecorder voor
Oud 05-03-2007, 16:39
Verwijderd
morgen ja
Oud 05-03-2007, 17:48
Verwijderd
Morgen <33
Oud 06-03-2007, 13:29
Lente
Lente is offline
vanavond!
Oud 06-03-2007, 14:45
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ben benieuwd hoe alles verder loopt. Jeej, ik heb weer wat te doen op dinsdagavond!
Oud 06-03-2007, 16:30
Verwijderd
Ik ben echt helemaal vergeten wat er ook weer allemaal gebeurd was.. heb niks van de herhalingen gekeken. In de gids las ik heel kort een paar puntjes hoe het afgelopen was, maar ik kon het me eigenlijk bijna allemaal niet herinneren.. straks eens even wat samenvattingen van de laatste 5 afleveringen lezen
Oud 06-03-2007, 19:50
Verwijderd
waaom had orson mike ook alweer aangereden?
Oud 06-03-2007, 19:59
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Oh mijn God!! Dat arme lieve kleine vogeltje!
Oud 06-03-2007, 20:19
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
omg, Bree
Oud 06-03-2007, 20:21
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 06-03-2007 @ 21:19 :
omg, Bree
Hahaha. dat zat ik dus ook te denken. "I think I had a minor stroke!"

Regels voor berichten