![]() |
||
Citaat:
![]() Kan iemand spoileren over Mike en Orson? Of is dit ook in de VS nog niet uitgezonden?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() een dubbele ep dus. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als één seizoen één jaar is, en ze werd in seizoen 1 veertien, dan werd ze in seizoen 2 vijftien, en nu dus bijna zestien (ergens in seizoen 3 dus). 't Kan dus in principe wel. Ik denk dat ze wel gewoon data hanteren, zodat 't klopt met de afleveringen. Dus ik kan me niet voorstellen dat ze een fout gemaakt hebben daarmee... Laatst gewijzigd op 22-06-2006 om 17:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Orson deed idd een beetje verdacht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Matthew en Danielle gingen naar huis om geld te regelen. Betty zag Matthew bij haar thuis en zei dat ze wist dat hij Melanie vermoord had. Daarna waren ze bij Bree, net toen zij thuiskwam. Ze beschuldige Matthew ook, maar danielle dacht dat het weer een leugen was. Bree weigerde echter voor de deur weg te gaan, en Matthew trok zijn pistool en dreigde haar neer te schieten. Betty had inmiddels al de politie gebeld. Bree daagde Matthew uit door op hem af te lopen, en zijn pistool raakte haar hoofd bijna, en toen werd Matthew van buiten uit door de politie dood geschoten. Susan zat te wachten in haar mooi romantisch versierde caravan, op Mike. Hij kwam niet opdagen, omdat hij opzettelijk door Orson aangereden was. En Carlos is door Gabrielle uit huis gegooid. Ik dacht trouwens even toen ik die lijkzak zag, dat Mike daar in lag.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat ze pas volgend jaar weer gaan uitzenden, straks eerst nieuwe afleveringen van Gilmore Girls, Grey's Anatomy en Medium. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, daar is de dvdrecorder voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Enquete Mrs Mojo Risin | 17 | 27-04-2006 19:26 |