![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Met uitzondering van" ... over de peilingen van D66 zeg ik hier helemaal nix, ik weet heus wel dat die nog maar enkele zetels hebben in de peilingen.
||
Citaat:
en die brief die door Hirsi Ali is ondertekend zorgt nog voor de ergste schade aan het imago voor de politiek in Nederland. Voor een simpele schuldbekentenis kan je nu een paspoortje krijgen.!
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die brief vind ik wel begrijpelijk, hirsi Ali moest afstand doen van de naam Magan, en moest verklaren niet meer te liegen over leugens. (daar kwam t op neer). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk vanwege de reden die ik eerder noemde, maar als het te erg wordt dan blaast of de VVD of het CDA het kabinet ook wel op. Van Beek gaf eerder al aan dat alleen het vertrek van Verdonk onacceptabel is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
maar dat schijnt onmeetbare gevolgen te hebben voor de Nederlandse politiek omdat er dan iemand in de tweede kamer heeft gezeten die geen Nederlandse was en waarschijnlijk feitelijk helemaal niet bestond. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik kan me echt niet voorstellen dat er (als verdonk al opstapt) er meer koppen zullen rollen maar wie weet. Ik interpreteerde de tekst van van Beek eigenlijk maar als van "het is onacceptabel dat Verdonk opstapt", ik begreep dat hij wou dat iedereen gewoon bleef zitten maar dat kan ik mis hebben...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Waarom kan een minderheids regering geen fatsoenlijke regering zijn? |
![]() |
||
Citaat:
Als Verdonk gewoon zou gaan was er nix aan de hand.
||
Citaat:
![]() My ass, eerst dwingt de hele kamer de minister om een foefje te verzinnen hoe ze de wet kan negeren, doet ze dat, is t weer neit goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Echt belangrijke besluiten kunnen moeilijk (of niet) goed worden genomen. Er spelen dan heel andere belangen dan tijdens een normale regeringsperiode.
||
Citaat:
Verdonk blijft dus zitten en D66 schendt het regeerakkoord waar hun eigen handtekening onder staat. Wie handelt het meest onlogisch? Degene die weigert een baan op te geven vanwege kritiek van een minderheid of degenen tegen verwachting, gebruik en afspraak in hun eigen regering ten val proberen te brengen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Raar standpunt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat is een eindeloze discussie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Zelfs een goudvis zal zich schamen voor zo'n uitspraak. Zoals george carlin al zei: niemand 100% links of rechts.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Gelukkig is t gros van de bevolking ietsjes verstandiger (t scheelt niet veel, maar t verschil is genoeg). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Balkenende zegt nu dat die motie geen gevolgen heeft voor t kabinet. Kortom, ajuus D66 ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Rhapsaaidy in Blue #1647 Verwijderd | 500 | 24-04-2012 19:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israel/Palestina deel 7 T_ID | 500 | 21-09-2006 18:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Laat 't kabinet op zijn bek gaan! dinaatjuh | 142 | 30-03-2005 15:13 | |