Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nog anderhalf jaar en we weten het ... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() vorige week film 4 gekocht en heb hem nu al ongeveer 5 keer gezien en ben nu alweer (bijna) klaar met het lezen van boek 5 voor de 4e keer ofzo. ik heb echt zin in het volgende boek en de volgende film <3
||
![]() |
Citaat:
En hij is inderdaad niet de beste tovenaar ooit, maar hij heeft Voldermort wel al 5 of 6 keer verslagen/te snel afgeweest natuurlijk. Dat denk ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
"the one with the power to vanquish the Dark Lord approaches... born to those who have thrice defied him, born as the seventh month dies... and the Dark Lord will mark him as his equal, but he will have power the Dark Lord knows not... and either must die at the hand of the other for neither can live while the other survives... the one with the power to vanquish the Dark Lord will born as the seventh month dies..." dus dan klopt het wel wat ik zei ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() De scènes met de leraren vind ik altijd leuker dan die met Harry, Ron, Hermione of Draco. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind Sirius, Remus enzo geweldig... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In boek vijf had ik werkelijk een bloedhekel aan Harry als persoon, maar 't is wel ongeveer het beste HP-boek geschreven. Zes vind ik misschien nog iets beter... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() geen idee wie ik 'het liefst' de pijp zou zien uitgaan ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar daar wil ik nu nog even niet aan denken, momenteel is er nog helemaal niemand dood, want ik zit nog maar aan boek twee ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb nog een vraagje over het laatste deel. Die heb ik eerst in het Engels gelezen, en ik meen me te herinneren toen die dus net uitwas in het Engels, hier nog wel een discussie gelezen te hebben of Dumbledore nu echt dood en helemaal weg was, of dat ie misschien terug zou komen in een schilderij.
Pas heb ik de Nederlandse gelezen, en toen Harry bij McGonnigal moest komen even nadat Dumbledore vermoord was, op de kamer van het schoolhoofd dus, dat op het kantoortje van het schoolhoofd al een schilderij hing van Dumbledore. Maar was ik me dus van het 6e deel herinner is dat dat schilderij er nog niet hing, en dat Harry zich afvroeg of Dumbledore wel echt dood was... Heb ik het gewoon slecht in mn geheugen staan, of het Engels niet goed begrepen, en hing het schilderij er in het Engelse boek wel, of is het gewoon een gigantische vertaalfout? (Sorry als het al eerder is gevraagd, ik heb eerlijk gezegt geen zin om alle topics door te lezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn gevoel zegt dat Hermione zeker dood gaat. En dat ik enorm ga janken wanneer dat gebeurt. Harry gaat vast ook dood, hoewel ik dat vreselijk voorspelbaar vind en tot nu toe zelden iets vreselijk voorspelbaars in HP heb gelezen (zeg eigenlijk maar gewoon 'nooit', kleine dingetjes wel natuurlijk, maar geen enorme dingen, er was altijd een geloofwaardige twist).
Hermione gaat dood. Ron niet. Harry zal wel dood moeten, maar ik hoop het niet. Snape gaat dood, en als het gebeurt, is dat voor Harry, als een soort offer ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dus, jouw gevoel mag niet gelijk gaan krijgen. ![]()
|
Ik weet het echt niet, maar ik hou het in ieder geval op Ron of Hermelien eigenlijk. Hoewel ik het nu al echt stom vind.
Mijn moeder zat me ook al te pesten. Had het ook gehoord dat er hoofdpersonen dood zouden gaan. Zei ze zo tegen mij dat het me vast wel weer een hoop tranen gaat kosten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zou ik helemaal afschuwelijk vinden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Wat een ophef allemaal.
Fans hebben de schrijfster zelfs aangevallen vanwege het nieuws. Ik ben ook erg benieuwt, maar ik ga me nog niet opwinden erover. Ik lees vanzelf wel wat er gaat gebeuren over een jaar. De kans is groot dat vandaag over een jaar het boek uitkomt. 7-7-2007, Harry Potter deel 7. Citaat:
Uitleg:
Spoiler
Er is ook goed nieuws trouwens.. Er gaan 2 personen meer dood dan geplanned en er gaan twee hoofdpersonen dood, maar er blijft ook een personage dat zou sterven leven! Misschien wordt je favoriete personage dus wel gered. ![]() SounD
||
Citaat:
||
Citaat:
Positief blijven bekijken.. iemand wordt gered en misschien is het één van je favoriete personages. Nog meer goed nieuws.. In boek zeven komt geen Quidditch/Zwerkbal voor.. Jippie!! ![]() SounD
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Wat ik me overgens afvraag is hoe we verder moeten met Wormstaart. Iedereen heeft het altijd over Sneep als we het hebben over een bijzondere rol nog (sommigen denken positief en anderen negatief maar dan nog). Zoals al opgemerkt werd staat Wormstaart nog steeds in het krijt bij Harry, dus ik ben erg benieuwt wat zijn rol gaat worden.
|
ik denk, na de post van SounD, dat Harry inderdaad gaat sterven. Op het eind, omdat dat moet enzo, Harry moet altijd zo heldhaftig zijn
![]() Ik denk dat Snap blijft leven, tenzij hij zijn leven opeens voor Harry geeft ofzo, en dan blijkt dat hij goed is. En Hermelien zal ook wel sterven ja, maar Ron niet denk ik. Oftewel mijn gevoel komt geheel overeen met dat van Andijvie, inclusief het deel van de tranen ![]()
|
![]() |
|
|