Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ehm, woot dat het weekend is en ik allemaal chille dingen ga doen.ohja, morgen naar de kamer in utrecht kijken ![]()
||
Citaat:
gent, the place to be yo!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mijn woet is: yeah sinds gisteren gedaan met m'n examens, dus uitgeweest tot deze namiddag, en straks weer...en morgen weer...en morgen waarschijnlijk weer... Tja ik wil het echt wel vieren. Morgen ook naar de zee, freesbee'en tot we gek worden allicht. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ça va, slome |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @woezel: brugse poort is inderdaad chill, en zeker de Vieze Gasten. ik woon (voorlopig toch nog) ook in de buurt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
boooon eeej lu combjeeen de l'anniversaire des figures eeeeej bon oui. zover gaat mijn frans geloof ik. maar gelukkig beheers ik het belgisch. mijn w00000t was dat mijn baas, de nazi waar ik weleens vaker over klaag, mij vandaag meehielp met vullen en toen ik zei : ' ik had best veel vulling vandaag' zeri hij: ' ja je had ontzettend veel maar het zit er snel in hoorrrr' . dat was wel wtf want die kerel is nogal van de centjes en shit en ' arbeiten arbeiten du schweinhunden arschlochen und schwanzenkindern!!111! ' maar dan in het nederlands.
||
Citaat:
Die knie heb ik tijdens Justice verknald. M'n ribben moeten in de loop van de avond ook ergens geraakt zijn...
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ook treewave gezien ^^ En vage mensen gesproken en w00t vanavond msgn DnB @ bazart en morgen Metropolis en zo skaten! Maar eerst naar ouders fietsen om skates te halen.. maar zomer! ![]() Laatst gewijzigd op 01-07-2006 om 13:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #24 Verwijderd | 498 | 28-01-2006 11:21 | |
Lifestyle |
Wat heb je nieuw? schimmel | 500 | 16-10-2004 20:38 | |
Lifestyle |
VraaGje aan Alle 'KleDinG-ExPerTs'! CharlieMe | 53 | 18-05-2003 16:24 | |
Lifestyle |
Nieuw Fototopic Deel II dreadlocks | 443 | 26-03-2003 23:56 | |
Muziek |
Het Grote Groezrock2003-Topic harrie84 | 283 | 22-02-2003 09:52 |