Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Round Up is op deze site 11,75 euro.
Dus zo duur zal het wel ongeveer zijn. http://www.garantzadenshop.nl/Produc...?productID=817 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zevenblad is idd rotzooi, krijg je bijna niet weg. Heb iemand die het had ook weleens wat round-up gegeven en toen kreeg ze het wel weg. Wel zorgen dat je geen andere (goede) planten raakt, want anders gaan die ook dood. Hanepoot is trouwens een grasachtige, dus ga er even vanuit dat het zevenblad is. Heb even voor je verder gekeken en round-up is ook te koop onder de merknamen clear-up en pokon onkruid totaal stop. edit: Hier een link naar het gebruiksvoorschrift van round-up die je in tuincentra kan kopen. Is van de site van de officiële instantie die de toelatingen test en regelt. gebruiksvoorschrift Laatst gewijzigd op 18-06-2006 om 23:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Vrijdag is het salaris gestort, ik zal eens bij intratuin binnenwippen. Op internet had ik ook tips gelezen dat je je land 2 jaar met bouwzeil moest bedekken zodat het zevenblad zou verstikken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, 2 jaar bouwzeil moet idd wel werken, maar het duurt een beetje lang he. Succes iig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zodra het gaat vergelen gaat het goed. Het is nl. systemisch. De plant neemt het op door z'n blad, transporteerd het naar z'n wortels. Die gaan er dood van, waardoor de rest van de plant er ook dood van gaat. Ik ben benieuwd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |