Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2006, 17:28
merels
merels is offline
Citaat:
Roos schreef op 25-05-2006 @ 16:52 :

Merels: volgens mij heb ik nu een kapsel wat lijkt op het kapsel wat jij bedoelt. Het is iets korter dan dat van Meg Ryan en ook wat meer (kortere) lagen erin. En het krult iets meer.
Heb 't laten knippen bij iemand in Rotterdam, geen idee of je daar in de buurt woont..
Heb je een foto van jouw kapsel? Ik woon niet in de buurt van Rotterdam helaas maar ik heb een creatieve buurvrouw .
Oud 04-06-2006, 13:07
Bolero
Bolero is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 24-05-2006 @ 00:16 :
<verhaaltje>
Hardstikke bedankt!
Ik heb je raad opgevolgd en borstel nu elke dag na 't douchen, en het is okay. Al kan ik er nog steeds niet soepel doorheen gaan met mijn handen, nouja.
Maargoed, ik laat er binnenkort wat afknippen (zomer), en misschien in laagjes of zoiets? Dat ziet er een stuk warriger uit dan op één lengte, denk ik
Oud 05-06-2006, 18:02
teenager
teenager is offline
Citaat:
robbzooi schreef op 22-05-2006 @ 07:29 :
Ik heb me maar laten kortwieken.
before: [afbeelding]

[afbeelding]

after: [afbeelding]

restafval: [afbeelding]

en nu maar weer laten groeien in m'n eigenste kleurtje.
grote verbetering hoor
Oud 14-06-2006, 01:17
Verwijderd
mn haar pluist en ik zit in een dilemma, ga ik lush stuff kopen of niet, straks helpt t niet en zit ik met n pot conditioner opgescheept
Oud 14-06-2006, 04:45
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Nog steeds een lange zwarte kam
Oud 16-06-2006, 10:58
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
koekjes schreef op 14-06-2006 @ 01:17 :
mn haar pluist en ik zit in een dilemma, ga ik lush stuff kopen of niet, straks helpt t niet en zit ik met n pot conditioner opgescheept
Hmmm ik zou het gewoon kopen, want op elk haar type werkt een product anders. Dus dan moeten het advies van iemand hier, iemand zijn met hetzelfde haar type.

(dit verzin ik net, dus kan onzin zijn)
Oud 16-06-2006, 21:41
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 14-06-2006 @ 01:17 :
Ga naar een Lush winkel en laat je daar adviseren. Mijn ervaring is dat de meeste producten ook doen wat ze horen te doen en dat het niet alleen maar mooie reclamepraatjes zijn. Bovendien hebben ze echt ontzettend veel haarproducten, voor alle haartypes is er wel iets dus kijk eens rond...
Oud 17-06-2006, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Moenbloem schreef op 16-06-2006 @ 21:41 :
Ga naar een Lush winkel en laat je daar adviseren. Mijn ervaring is dat de meeste producten ook doen wat ze horen te doen en dat het niet alleen maar mooie reclamepraatjes zijn. Bovendien hebben ze echt ontzettend veel haarproducten, voor alle haartypes is er wel iets dus kijk eens rond...
zal k doen thnx

ik heb al shampoo en conditioner van daar en dat werkt ook chill dusja
Oud 20-06-2006, 14:25
PrimRose
PrimRose is offline
wat doen jullie eigenlijk met kort haar (van achter opgeknipt, met naar voren toe een bob-lijn) en sporten. Opsteken gaat alleen met veel klemmetjes (en dat doet pijn bij grondoefeningen zoals buikspieren) en loshangen is ook niet handig aangezien het van voren wat langer is en dus in mijn gezicht hangt....
Oud 20-06-2006, 17:29
maxwell
maxwell is offline
Ik denk jullie kunnen mij vast wel helpen
binnenkort wil ik naar de kapper gaan maar ik zou werkelijk niet weten hoe ik mijn haar zou moeten laten knippen. ik wil het liefst wel lengte erin houden en dus niet te kort . zie voor foto's het fotoboek.
Oud 20-06-2006, 20:33
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
PrimRose schreef op 20-06-2006 @ 14:25 :
wat doen jullie eigenlijk met kort haar (van achter opgeknipt, met naar voren toe een bob-lijn) en sporten. Opsteken gaat alleen met veel klemmetjes (en dat doet pijn bij grondoefeningen zoals buikspieren) en loshangen is ook niet handig aangezien het van voren wat langer is en dus in mijn gezicht hangt....
Een haarband?
Oud 21-06-2006, 20:16
Anoniem
Citaat:
PrimRose schreef op 20-06-2006 @ 14:25 :
haarband idd, en als je nou je voorste lokken vastzet met zo'n klein zwart schuifje, daar heb je nauwelijks last van met sporten.
Oud 22-06-2006, 10:27
PrimRose
PrimRose is offline
ik zal van het weekend eens haarspullen gaan shoppen dan
Oud 23-06-2006, 01:41
Verwijderd
ik heb een monstertje the strokes gehad van t meisje van de lush dus ff testen en dan roep ik morgen wel
Oud 23-06-2006, 14:24
Verwijderd
<3 mn haren zijn zacht en niet pluizig dus ik ga morgen de lush in db leegkopen
Oud 23-06-2006, 14:30
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik ben vanmorgen bij de kapper geweest en heb zo'n 15 cm eraf laten halen, voelt goed !
Oud 23-06-2006, 15:07
Bertje B.
Bertje B. is offline
Hier ook naar de kappert geweest. Wat een bevrijding zeg. Ik ben alleen zo stom geweest om het achter lang te laten, omdat ik dacht dat dat er leuk uit zou komen te zien. Gevolg: ik lijk nu op een vos of iets dergelijks. Hoe kan ik dit het beste oplossen? Ik kan het m'n moeder niet laten doen, want die vraagt bij elke haar die ze eraf haalt of ik het zeker weet, me zus die het een klein beetje kan is voor een lange poos op vakantie. En de kappert is ook weer gelijk weer 15 euro. Dus dacht ik, laat ik het zelf maar een stukje eraf halen. Het is niet zo heel erg lang, dus een klein stukje eraf is voldoende. Ik vind het niet erg dat het niet allemaal gelijk loopt maar ik heb geen zin in de helft kaal en de helft met haar of een lijn die nog schever is dan Jaap Stam die een penalty neemt. Wat zal ik doen?

Laatst gewijzigd op 23-06-2006 om 16:44.
Oud 23-06-2006, 16:05
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
1) het is kapper
2) het is mijn
3) je moet gewoon al je haar eraf halen
Oud 23-06-2006, 19:20
Gwen.
Gwen. is offline
whaha kappert
Oud 23-06-2006, 19:56
Bertje B.
Bertje B. is offline
Voetbalkenners vatten 'm wel Maar tante komt morgen de boel ff millimeteren
Oud 24-06-2006, 17:49
teenager
teenager is offline
Ik vind kappert wel een grappig woord .
Oud 25-06-2006, 14:28
llell
llell is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 23-06-2006 @ 15:07 :
Hier ook naar de kappert geweest. Wat een bevrijding zeg. Ik ben alleen zo stom geweest om het achter lang te laten, omdat ik dacht dat dat er leuk uit zou komen te zien. Gevolg: ik lijk nu op een vos of iets dergelijks. Hoe kan ik dit het beste oplossen? Ik kan het m'n moeder niet laten doen, want die vraagt bij elke haar die ze eraf haalt of ik het zeker weet, me zus die het een klein beetje kan is voor een lange poos op vakantie. En de kappert is ook weer gelijk weer 15 euro. Dus dacht ik, laat ik het zelf maar een stukje eraf halen. Het is niet zo heel erg lang, dus een klein stukje eraf is voldoende. Ik vind het niet erg dat het niet allemaal gelijk loopt maar ik heb geen zin in de helft kaal en de helft met haar of een lijn die nog schever is dan Jaap Stam die een penalty neemt. Wat zal ik doen?
Als je dezelfde dag nog van de kapper komt kun je toch gewoon terug gaan. Meestal werken ze dat laatste beetje dan gratis bij.

Mijn moeder heeft een keer d'r haar laten ontkleuren en verven (heel licht), en ze vond het echt niet mooi.
Toen ging ze de volgende dag terug en toen hebben ze het gratis opnieuw geverfd.
Oud 25-06-2006, 18:50
Bertje B.
Bertje B. is offline
Ja, maar was er dus te laat mee. Maargoed, is nu wel opgelost
Oud 25-06-2006, 23:15
Demo
Demo is offline
Heeft iemand wat meer foto's van zulk haar?

Oud 27-06-2006, 23:20
reine claude
reine claude is offline

Bedoel je trouwens het model, of het type haar?
Oud 27-06-2006, 23:53
reno
reno is offline
Mijn gelwax is bijna op, en ik vond hem niet sterk genoeg. Dus, tips voor aankoop van nieuwe gel/wax, desnoods iets anders?
Ik heb dik, (half-)lang haar en ik zoek spul om mijn haar zo te stylen dat het niet voor mijn ogen hangt, en dat het niet helemaal slap naar beneden hangt.
Oud 28-06-2006, 20:18
llell
llell is offline
Ik wil m'n haar graag rood verven, en dan niet bruinrood, maar echt rood.
M'n haar heeft van zichzelf een beetje een peper&zout-kleur daarom verf ik het al jaren alle kleuren bruin (voor foto's zie fotoboek). Maar dat ben ik nu zat.
Hoe pak ik het het beste aan? Ik neem aan dat het eerst ontkleurd moet worden en daarna geverfd, en ik heb begrepen dat sommige mensen dat hier zel doen. Of kan ik het beter bij de kapper laten doen? Advies gaarne!
Oud 29-06-2006, 01:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wil je het echt Lola Rennt rood? Dan moet je het namelijk wel eerst ontkleuren en dat is best de tering voor je haar. Maar goed, als je dat hebt gedaan kan je of een felle kleur als die van stargazer nemen, maar die is er binnen 2 keer wassen weer uitgespoeld, of je neemt de permanente kleuring van Live. Die is namelijk ook wel heel erg rood. Als je dat te fel vind kan je natuurlijk ook een tintje donkderder. (Ik heb zelf de op een na roodste. Dat word dus dit.) En als je haar al niet al te donker is van zichzelf hoef je het eigenlijk ook niet echt te blonderen. Okee, het word dan niet superknal rood, maar ietsje donkerder met een rode gloed, en het is wel een stuk beter voor je haar.

Laatst gewijzigd op 29-06-2006 om 01:21.
Oud 29-06-2006, 02:25
*oma*
*oma* is offline
ik ga morgen naar de kapper, dus tot zover mijn nuttige bijdrage aan dit topic
Oud 29-06-2006, 12:46
Verwijderd
ik wil net zulke rode plukken als dat mokkel van alias heeft met dr hele haar maar er is volgens mij alleen spoeling in die kleur en ik wil verf want dat gaat er niet in 2 weken uit
en zwart kan je toch wel zo ontkleuren dat er rood overheen kan?
Oud 29-06-2006, 14:35
Inga
Inga is offline
Straks naar de kapper om me haar op te laten steken en in te
laten vlechten voor de diploma-uitreiking echt zin in
Oud 29-06-2006, 21:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
koekjes schreef op 29-06-2006 @ 12:46 :
ik wil net zulke rode plukken als dat mokkel van alias heeft met dr hele haar maar er is volgens mij alleen spoeling in die kleur en ik wil verf want dat gaat er niet in 2 weken uit
en zwart kan je toch wel zo ontkleuren dat er rood overheen kan?
Ik ken dat mokkel van alias niet, maar als het felrood is kan je (zoals ik eerder al zei) de kleuring van LIVE proberen, want die is permanent.
En als je zwart haar ontkleurd word het lichtoranje, dus wel een goede ondertoon voor rood.
Oud 30-06-2006, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 29-06-2006 @ 21:28 :
Ik ken dat mokkel van alias niet, maar als het felrood is kan je (zoals ik eerder al zei) de kleuring van LIVE proberen, want die is permanent.
En als je zwart haar ontkleurd word het lichtoranje, dus wel een goede ondertoon voor rood.
ja maar plukken zijn zo kut om zelf te doen en ontkleuren ook, en dat wil mn moeder ook niet zelf doen dus moet ik wel naar de kapper :x
Oud 30-06-2006, 11:55
Inga
Inga is offline
Citaat:
koekjes schreef op 30-06-2006 @ 00:20 :
ja maar plukken zijn zo kut om zelf te doen en ontkleuren ook, en dat wil mn moeder ook niet zelf doen dus moet ik wel naar de kapper :x
Als je naar de kapper gaat weet je iig dat het goed gebeurt ..
Oud 30-06-2006, 15:27
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Ik heb het vorige week zelf gedaan
Bijna alles eraf...
Oud 30-06-2006, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Inga schreef op 30-06-2006 @ 11:55 :
Als je naar de kapper gaat weet je iig dat het goed gebeurt ..
maar de kapper hier heeft alleen spoeling en die mensen hebben al 2x mn plukjes verknalt dus ik zoek wel ff n andere
Oud 30-06-2006, 18:56
Inga
Inga is offline
Citaat:
koekjes schreef op 30-06-2006 @ 16:48 :
maar de kapper hier heeft alleen spoeling en die mensen hebben al 2x mn plukjes verknalt dus ik zoek wel ff n andere
Ja dan moet je idd een andere opzoeken .. Ik heb ook een vaste kapper waar ik me haar laat kleuren en een andere waar ik het laat knippen ..
Oud 01-07-2006, 21:12
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ga morgen mn haar blonderen.
weet ik ook maar eens eindelijk hoe dat eruit ziet want ik vraag het me al jarenlang af
Oud 01-07-2006, 21:28
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
reno schreef op 27-06-2006 @ 23:53 :
Mijn gelwax is bijna op, en ik vond hem niet sterk genoeg. Dus, tips voor aankoop van nieuwe gel/wax, desnoods iets anders?
Ik heb dik, (half-)lang haar en ik zoek spul om mijn haar zo te stylen dat het niet voor mijn ogen hangt, en dat het niet helemaal slap naar beneden hangt.
andrelon shaper kan je wel proberen
Oud 01-07-2006, 21:29
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 01-07-2006 @ 21:12 :
ik ga morgen mn haar blonderen.
weet ik ook maar eens eindelijk hoe dat eruit ziet want ik vraag het me al jarenlang af
Zelf of bij de kapper?
Oud 01-07-2006, 23:13
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
zelf.
ik heb op de markt blondeer verf gekocht. is vast ontzettend slecht voor mn haar, maarja..
Oud 01-07-2006, 23:41
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 01-07-2006 @ 23:13 :
zelf.
ik heb op de markt blondeer verf gekocht. is vast ontzettend slecht voor mn haar, maarja..
Laat het superlang intrekken anders loop je erbij als een kanarie.
Oud 02-07-2006, 00:07
Roos
Roos is offline
Citaat:
merels schreef op 25-05-2006 @ 17:28 :
Heb je een foto van jouw kapsel? Ik woon niet in de buurt van Rotterdam helaas maar ik heb een creatieve buurvrouw .
Beetje late reactie maar oke
http://img418.imageshack.us/img418/2...jenkorf1pe.jpg
Alleen hier zitten er niet zoveel krullen in
Oud 02-07-2006, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 01-07-2006 @ 23:41 :
Laat het superlang intrekken anders loop je erbij als een kanarie.
ik had ongeveer 8 cm donkere uitgroei en die is op sommige plekken spierwit geworden na het bijkleuren (ehm bij-ontkleuren) en op andere plekken beeldig forumgeel. maar het maakt niet zoveel uit en je kunt zilvershampoo gebruiken
Oud 03-07-2006, 18:06
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 01-07-2006 @ 23:13 :
zelf.
Oh oke. Ik twijfel of ik het blond zal verven, maar zelf durf ik niet
Oud 05-07-2006, 19:45
ragdoll
ragdoll is offline
Heb al enige tijd last van de onbedwingbare neiging mn haar te laten knippen Weet alleen dat ik spijt krijg, dus ben nu maar met mn pony aant kloten. Scheermesjes degekste.
Oud 14-07-2006, 18:09
Nona
Nona is offline
Wat ga ik doen met mijn haar? Brandweerwagen heb ik gehad en daar ben ik echt klaar mee. Donkerpaars komt nog weleens terug, maar niet dit jaar. Ik heb zitten denken aan een rustigere kleur rood, of iets met plukken in verschillende kleuren (wel natuurlijke kleuren) of allemaal van die kleine vlechtjes maar dat lijkt me f*cking duur. Tips?
Oud 15-07-2006, 09:16
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 14-07-2006 @ 18:09 :
Wat ga ik doen met mijn haar? Brandweerwagen heb ik gehad en daar ben ik echt klaar mee. Donkerpaars komt nog weleens terug, maar niet dit jaar. Ik heb zitten denken aan een rustigere kleur rood, of iets met plukken in verschillende kleuren (wel natuurlijke kleuren) of allemaal van die kleine vlechtjes maar dat lijkt me f*cking duur. Tips?
ik doe vlechtjes vanaf 50 euro
www.freewebs.com/dreadsenzo/

Oud 15-07-2006, 10:54
Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
Roos schreef op 02-07-2006 @ 00:07 :
Beetje late reactie maar oke
http://img418.imageshack.us/img418/2...jenkorf1pe.jpg
Alleen hier zitten er niet zoveel krullen in
Leuk leuk, hoe krijg je het zo golvend, zonder dat het helemaal als 'stro' wordt?
Oud 15-07-2006, 12:03
Nona
Nona is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 15-07-2006 @ 09:16 :
ik doe vlechtjes vanaf 50 euro
www.freewebs.com/dreadsenzo/

Ziet er niet slecht uit. Maar zou je het aanraden om het ook zonder dat nephaar ertussen te doen? Ik heb haar van vrij gemiddelde dikte, zeker in de winter een beetje pluizig als ik er niets aan doe.

Regels voor berichten